回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [齊齊砌]松本零士的機械世界
  本主題由 raymondshe 於 2015-6-7 11:43 PM 關閉 
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-1-1 11:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-1-1 11:11 PM 發表

過兩日去mk查查先. ...

未出1/750之前隻1/500曾經低見$500(福利),今日去過千里達同英明都過6字頭.


本帖最近評分記錄
SIMONLLM   2013-1-2 12:02 AM  讚好  +1   多謝亮記報料.




1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-1-1 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮記 於 2013-1-1 11:34 PM 發表


未出1/750之前隻1/500曾經低見$500(福利),今日去過千里達同英明都過6字頭.

唔該亮記提供資料. ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
笨小豬
上等兵
Rank: 2


UID 36379
精華 0
積分 4
帖子 264
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-27
狀態 離線
發表於 2013-1-1 11:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 笨小豬 為MSN好友 通過MSN和 笨小豬 交談
亮兄有看到Harlock Custom嗎?~





奮鬥!!~
https://www.facebook.com/pages/Silly-Pig-Modeling-Diary/523898677725033#
頂部
戰斧
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 26796
精華 1
積分 10
帖子 12342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-5
狀態 離線
發表於 2013-1-1 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 笨小豬 於 2013-1-1 11:47 PM 發表
亮兄有看到Harlock Custom嗎?~

早幾日見MK偉利還有$210. ...





「戰斧」一種係超時空要塞片內的人型兵器.
「戰斧」一盒自已少有地會完成的模型.
「戰斧」一個當年朋友給自己的花名.
「戰斧」一些過去的回憶.
頂部
keio80
平民
Rank: 1



UID 37131
精華 0
積分 2
帖子 26
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-3
狀態 離線
發表於 2013-1-2 12:18 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]408558[/attach]報名:〈暫定〉舊金型1/1000愛干達號。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2013-1-2 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 
正呀,男人嘅浪漫!
報定名先唔該!
暫定長記新出果隻愛干達號

頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-1-2 02:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2013-1-1 11:52 PM 發表

早幾日見MK偉利還有$210. ...

今日喺英明見$220已經係目前見過最平,深水埗都要$240至有交易,估唔到偉利可以咁平.





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-2 02:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
LifeAfterDeath - 暫定: 1/1500 アルカディア号(Hasigawa) or 1/500宇宙戦艦ヤマト(Bandai)
但同時間在找"銀河鉄道999"之模型...
http://www.yodobashi.com/マイクロエース-1-50-15803-銀河鉄道999-TV版/pd/100000001001171337/
三月才去日本希望不會完買...

有拖冇欠(追數一定唔理)

加送銀河鉄道999之歌
http://www.youtube.com/watch?v=G695jLOJ6kI

[ 本帖最後由 LifeAfterDeath 於 2013-1-2 02:45 AM 編輯 ]





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 10:09 AM  資料  短消息  加為好友 
想問吓太空西遊記係咪松本零士 d 作品

我想砌隻瑪麗皇后号.

不過模型太珍貴, 可能自己改.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮記 於 2013-1-1 08:22 PM 發表
斧兄第一次吹雞齊齊砌更要撐場
宇宙戰艦大和號中嘅地球防衛軍旗艦----德努美達號
無比例呎吋約12cm

特別鳴謝: 老模由達仔提供

立即開工----go! go!

唔好客氣, 你砌艦咁叻 , 比你砌好過比我浪費.

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2013-1-2 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-1-2 10:09 AM 發表
想問吓太空西遊記係咪松本零士 d 作品

我想砌隻瑪麗皇后号.

不過模型太珍貴, 可能自己改.

太空西遊記係松本零士作品來的.


本帖最近評分記錄
戰斧   2013-1-2 09:20 PM  讚好  +1   




路過既厚多士
頂部
nano
上等兵
Rank: 2


UID 22918
精華 2
積分 8
帖子 238
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-4
來自 HKG
狀態 離線
發表於 2013-1-2 02:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
參考資料:
插圖畫家小泉和明的松本零士機械插圖:
http://www.koizumi-pro.com
去"Gallery" page。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2013-1-2 10:29 AM 發表



太空西遊記係松本零士作品來的.

Thks, 阿鬼.

咁我可以參加了.

頂部
杜蕾恩
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 29259
精華 3
積分 27
帖子 734
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-6
狀態 離線
發表於 2013-1-2 02:23 PM  資料  短消息  加為好友 
正呀!! 報定名先  

頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-1-2 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-1-2 10:09 AM 發表
想問吓太空西遊記係咪松本零士 d 作品

我想砌隻瑪麗皇后号.

不過模型太珍貴, 可能自己改.

本設計集好正,之前我整緊隻[飛星機]但就搵唔到完整喲嘅資料,
你有冇多喲資料俾我參考下?

另外隻艦其實當年出得唔錯,只要略為加工已經ok,已經開咗工起貨唔係問題.





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亮記 於 2013-1-2 03:19 PM 發表


本設計集好正,之前我整緊隻[飛星機]但就搵唔到完整喲嘅資料,
你有冇多喲資料俾我參考下?

另外隻艦其實當年出得唔錯,只要略為加工已經ok,已經開咗工起貨唔係問題.

本資料集 Y 記 $200 有, 我無買, 飛星機我反而有2袈, 細合金, 大玩具 ( 都係好殘)

隻皇后号模型前年係信和 5/F 見要 $2,500 wo. 邊有人咁捨得買嚟砌

我係唸住揾隻大和號有隻藍色艦改炸, 外形都有 5 分似.

借圖, 上面個隻, 大比例嘅.

[ 本帖最後由 simmonelai 於 2013-1-2 03:56 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
HAL2012   2013-1-2 08:03 PM  讚好  +1   期待!呢隻係迪斯拉嘅最新旗艦
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #55 亮記 的帖子

我之前自制的 2 號機, 雖然好粗, 但好有滿足感, 可惜無動力完成 1,&3號了



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
亮記
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26456
精華 1
積分 16
帖子 946
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2013-1-2 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-1-2 03:54 PM 發表


本資料集 Y 記 $200 有, 我無買, 飛星機我反而有2袈, 細合金, 大玩具 ( 都係好殘)

隻皇后号模型前年係信和 5/F 見要 $2,500 wo. 邊有人咁捨得買嚟砌

我係唸住揾隻大和號有隻 ...

咁唯有遲喲睇下有咩平宜嘅方法搵資料喇.

上面隻艦應該可以做主體加個圓形底盤(我有個機甲戰記二號機個頭,基本上係一個圓餅),
大概40~45mm直徑可能你啱用,我影張相俾你睇下用唔用得著.





1/100 VF-1A 進度80% ,雪風 - 1/100 FRX00 進度90%
Cute 版 VF-1J/A 待上色 ,1/48 RX-78 2號機 進度 80%
1/144 阿斯曼 進度 40%,
頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2013-1-2 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #58 亮記 的帖子

可唔可以睇吓你整緊個隻飛星機

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2013-1-2 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-1-2 10:09 AM 發表
我想砌隻瑪麗皇后号.

瑪麗皇后==Queen Mary

This one ?






賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:22 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver