回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唔讀得書=沒前途?
vhdl
壹等兵
Rank: 1


UID 16560
精華 0
積分 0
帖子 163
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-4
狀態 離線
發表於 2012-7-19 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 
學歷高低同人工無實質關係,學歷低又搵到$大有人在。

只能說,學歷高,選擇較多,條路平坦的。學歷低,又要搵到$,你就要夠膽行一的人地唔敢行既路。

你個message,為你自已唔用功解釋很多。我只能說,你正走入自己為自己設定的環境裡面。好定唔好你自己決定。

就用你讀既電腦動畫為例,畫當然功多藝熟,但個場境點解要咁set,的動作的解要咁樣set,的解咁做令人睇得自然舒服,全是maths和physics的結果。你識既,點人做,唔識剩識畫,被人點。你覺得comfortable係無問題既。





君不須防人不肖、眼前鬼卒皆為妖、秦王徒把長城築、禍去禍來因自招。
頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2012-7-19 11:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
重讀緊書的你可能對社會狀況唔太明白, 唔係所有野都要諗得咁死實的
即係話只要有機會, nothing is improsible
學識是自己用的, 學歷只是給人睇

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-7-20 01:44 PM  資料  短消息  加為好友 
地產代理 / 營業員資格考試
http://www.hkeaa.edu.hk/tc/ipe/eaa/





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
kamiru88
壹等兵
Rank: 1


UID 37171
精華 0
積分 4
帖子 128
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-4
狀態 離線
發表於 2012-7-25 02:36 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 羅友大 的帖子

我細個同你一樣,覺得讀書好戇居,因為學校學既野,教既野,真會用到基本上係好少。因為要同阿 sir/miss 鬥氣,我試過考過第一,亦試過考最尾。試過響學校搞模型學會,點知又比阿 sir/miss 話我整埋 D 色情公仔 (當年橙路 D 空心膠)。Anyway, 我都曾經覺得唔讀書係 ok 既,出左黎做野差不多十七年喇。身邊愈來愈多大學生。企業對員工既學歷要求,已經變得唔同。我自己拖左十幾年,早幾年先至讀返書,發現自己記性又差,時間又唔夠用。好後悔當年點解唔早 D 讀。我建議你都係讀埋大學,先再諗下其他野。唔係話讀書一定好,不過,好多師兄都講果句,條路易行D囉!記住唔好比機會第日後悔!Good Luck! ps. 我今年年底卒之大學畢業,在我黎講,讀書同交稅一樣,無得避!


本帖最近評分記錄
speedstar   2012-8-3 08:30 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2012-7-27 02:11 AM  資料  短消息  加為好友 
2012年6月21日-新聞透視 學歷何價
http://www.youtube.com/watch?v=X_BKe7MuXZU



評論
TSZ HO NG :
依個世界係­有能者居之,你做野快,忠心,學野快,有責任,你就一定有人賞識­你,
只係好多大學生都唔明依個道理,似住自己大學生亂咁來,無責­任心,成日轉工,又唔涯得.
(學歷只係一張紙,好老實咁講你出來­做野,用得番你讀書1成野都未必有,除非係一D專科eg.律師)­

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2012-7-27 02:13 AM 編輯 ]





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-7-27 04:14 AM  資料  短消息  加為好友 
我記得幾年前聽過杜文澤係電台講笑式說出讀書重要性, 令我覺得好發人心省...

話說杜生細時非常反叛唔聽先生話, 先生教中文部首筆劃佢完全唔跟, 自己自創一個完全唔啱既筆順, 心諗 : 寫到個字出黎咪得, 跟部首筆順都 On 居...

點知到咗而家, 大部份電話 / 電腦中文輸入都係講部首跟筆順, 結果, 咪令野 lor...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
willkwok
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 35342
精華 0
積分 31
帖子 2808
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-3
狀態 離線
發表於 2012-7-27 09:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2012-7-27 04:14 AM 發表
我記得幾年前聽過杜文澤係電台講笑式說出讀書重要性, 令我覺得好發人心省...

話說杜生細時非常反叛唔聽先生話, 先生教中文部首筆劃佢完全唔跟, 自己自創一個完全唔啱既筆順, 心諗 : 寫到個字出 ...

倉頡,大易係拆字
注音,拼音係讀音
唔跟筆順

頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-7-27 11:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
無可否認, 鼓勵別人去讀書, 進修係100%正確....但要清楚地選擇教育, 免得浪費時間.

香港教育制度切底失敗. 浪費時間. 還有倒退跡像.





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2012-7-27 11:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
上面d師兄講得啱, 係態度決定你前途, 唔係學歷.





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2012-7-31 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
香港係畸形社會, 你唔讀書第日多數都係瞓街食柿多.

我算係好彩, 當年中學未畢業我而家都有差唔多20k一個月, 工時又超短. 不過我唔係身處香港.

[ 本帖最後由 MSZsama 於 2012-7-31 10:54 AM 編輯 ]

頂部
simmonelai
少校
Rank: 3Rank: 3


我最喜愛的版聚作品 勳章   熱讚榜勳章  
UID 42944
精華 4
積分 41
帖子 2861
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-26
狀態 離線
發表於 2012-7-31 11:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZsama 於 2012-7-31 10:53 AM 發表
香港係畸形社會, 你唔讀書第日多數都係瞓街食柿多.

我算係好彩, 當年中學未畢業我而家都有差唔多20k一個月, 工時又超短. 不過我唔係身處香港.

你 d 說話都幾風涼 wo.

但唔同意 "唔讀書第日多數都係瞓街"

頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2012-7-31 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2012-7-31 11:14 AM 發表

你 d 說話都幾風涼 wo.

但唔同意 "唔讀書第日多數都係瞓街"

炎炎夏日, 講啲野俾你地涼吓姐.

好坦白講, 我正正就係過來人, 我喺香港絕對搵唔到野做, 所以要避走他鄉. 話俾佢知冇前途都係為佢好.

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2012-8-1 04:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2012-7-27 09:38 AM 發表

倉頡,大易係拆字
注音,拼音係讀音
唔跟筆順

拆字 - 唔識中文部首基礎點拆...

注音 - 起碼都要識英文拼音...

其實讀書不知不覺令你學識咗, 令你感覺上以為上面所講係常識吧...

我十年八載前見識過一個讀書不成既 F.5 畢業生, 佢真係可以連街道拼音都唔識...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2012-8-1 05:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZsama 於 2012-7-31 11:23 AM 發表


炎炎夏日, 講啲野俾你地涼吓姐.

好坦白講, 我正正就係過來人, 我喺香港絕對搵唔到野做, 所以要避走他鄉. 話俾佢知冇前途都係為佢好.

那鄉20k一個月

頂部
jfonexyou
平民
Rank: 1



UID 46932
精華 0
積分 1
帖子 32
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-1
狀態 離線
發表於 2012-8-1 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 
做辛苦少少既工,三行、搬運,都有大約萬幾~兩萬,但時間長,冇進升,但讀得書多都唔一定好好多,而且用既錢將來都要扣返賺既,比我就讀到一般成績算,搵份政府工/有興趣既

頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2012-8-1 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rgbcat 於 2012-8-1 05:13 PM 發表



那鄉20k一個月

唔講係乜野國家城市...英文係T字頭.

頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2012-8-5 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
nocturnenew
壹等兵
Rank: 1


UID 24077
精華 0
積分 10
帖子 128
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
狀態 離線
發表於 2012-8-6 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
現實話俾你聽,你可以在後生時鬧氣唔讀書,但在咁上下年紀要全部讀返晒,仲要好辛苦,你自己諗啦

頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2012-8-6 09:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 firesun 於 2012-8-5 11:17 PM 發表

Turkey
Thailand

係泰國嘅話都唔錯, 生活指數低, 又大把野玩.

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2012-8-6 10:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
其實樓主都係想搵個藉口唔溫書姐
成日都有d咁既post問同一個問題
樓主咁細應該唔會識唸到咁遠, 大家講咁咁遠其實幫唔到佢d 乜...
大家唸下十幾歲果時自己真係想像到今日既自己嗎?

人生在於自己既選擇, 呢個係自己既選擇, 唔係第二個人既選擇, 最重要係自己要為自己既選擇承擔後果
後果係好係壞冇必然, 今日做一個岩既決定唔代表你一世人名成利就到死果日
今日簡左條冇咁好既路, 咪聽日簡一條可以讓自己之後行得順d 既路囉, 就係咁簡單

今日樓主選擇唔讀書, 唔代表世界末日, 最點係之後自己點走之後既路
呢個就係點解你係你, 我係我, 因為每一人既人生都唔可能一樣

[ 本帖最後由 joey 於 2012-8-6 10:31 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
simmonelai   2012-8-6 04:51 PM  讚好  +1   Agree.




JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver