回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 2009電擊所有入圍照片
hanco
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 20208
精華 6
積分 61
帖子 1674
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 FungYup 於 2009-8-2 08:40 PM 發表
yeah~ 我都係miss左好多個call, 原來入左圍~ (感動)
但入左圍有咩特別??

我小時候第一次參加高達比賽

當年仲要係瑞記個倉搞,仲一定要用g gundam系列

當時我入咗頭20圍,都已經有好多獎品,有盒g gundam特別牌,唔記得係透明定電度,仲有高達電話卡

而家入圍就唔知啦~





頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hanco 於 2009-8-2 08:48 PM 發表



我小時候第一次參加高達比賽

當年仲要係瑞記個倉搞,仲一定要用g gundam系列

當時我入咗頭20圍,都已經有好多獎品,有盒g gundam特別牌,唔記得係透明定電度,仲有高達電話卡

而家入圍就唔知啦~

往年黎講

咩都冇, 不過可以響個幾月之後既電擊中有一張大過郵票少少既相登出黎

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:22 PM  資料  短消息  加為好友 
我學生入圍了
真好^^

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-8-2 08:30 PM 發表






我都覺得果部野好有idea 什至個idea仲好過我,值得一讚

可惜既就係基本功未夠紮實, 未能入圍, 有點可惜 ............

同意,細心睇下會發現d細位未做/執得唔夠

頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 
見到我個黑突擊啦~

頂部
hanco
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 20208
精華 6
積分 61
帖子 1674
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:39 PM  資料  短消息  加為好友 
...唔知會唔會有"敗者回歸賽",好似港男咁





頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2009-8-2 08:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2009-8-2 08:52 PM 發表
我學生入圍了
真好^^

今年好似冇咩驚喜啵





肥雀進步中
頂部
九龍仔
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 2832
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
狀態 離線
發表於 2009-8-2 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 
見到啦
唔該哂師兄影我隻野

頂部
icefire0826
平民
Rank: 1


UID 23475
精華 0
積分 2
帖子 37
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-19
狀態 離線
發表於 2009-8-2 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
no any 0 gundam...

頂部
鋼古魯
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 24228
精華 0
積分 5
帖子 1431
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-15
狀態 離線
發表於 2009-8-2 10:30 PM  資料  短消息  加為好友 
thx c hing...想問這年的團體組參加人數偏少嗎?好似見來見去都是那幾件作品...





氣勢!!
頂部
鉤月
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29689
精華 0
積分 4
帖子 724
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-20
狀態 離線
發表於 2009-8-2 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
我入圍呀
好開心呀
不過沒收到通知





勉強抽時間砌下模型
頂部
唔甜
軍曹
Rank: 2


UID 24471
精華 0
積分 3
帖子 313
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-24
來自 得成
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-8-2 08:30 PM 發表






我都覺得果部野好有idea 什至個idea仲好過我,值得一讚

可惜既就係基本功未夠紮實, 未能入圍, 有點可惜 ............

我刀覺得果部野D細節 改造超正    我覺得果部仲超有冠軍相

頂部
唔甜
軍曹
Rank: 2


UID 24471
精華 0
積分 3
帖子 313
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-24
來自 得成
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hanco 於 2009-8-2 09:09 PM 發表
...唔知會唔會有"敗者回歸賽",好似港男咁

見到你E句我真係笑左 (真心)

頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
青年組.有隻高達踩住渣古.後面果隻.都冇入圍??
呢隻係我覺得有冠軍相既作品黎..

我記得佢上年係整惡魔的~


[ 本帖最後由 eimmauyb2010 於 2009-8-2 11:58 PM 編輯 ]

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eimmauyb2010 於 2009-8-2 11:57 PM 發表
青年組.有隻高達踩住渣古.後面果隻.都冇入圍??
呢隻係我覺得有冠軍相既作品黎..
http://www.hkml.net/Discuz/attac ... 40&noupdate=yes
我記得佢上年係整惡魔的~
http://www.g-world. ...

你睇錯左啦, 果隻有入圍

我依家先知佢原來是上年整惡魔高達的這個人





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tomtomng1234 於 2009-8-2 08:08 PM 發表

係LO      佢將部智天D浮油炮大改.....冇可能唔入......

果部係改得有氣勢..
但得罪講句..
唔洗好近睇已經見到上色功夫唔係好好...
可能咁樣另評審扣左好多印象分

頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-8-2 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-8-3 12:01 AM 發表


你睇錯左啦, 果隻有入圍

我依家先知佢原來是上年整惡魔高達的這個人

唔該晒報料,祝各位更上一層樓取得更好成績~

頂部
macau夜遊人
壹等兵
Rank: 1


UID 2374
精華 0
積分 6
帖子 107
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-29
來自 自護國
狀態 離線
發表於 2009-8-3 12:35 AM  資料  短消息  加為好友 
呢一隻係用PG突擊改造

唔算係最好或最差

做到出嚟已經係好好

當我望一望個年紀

我係評判一定有保留



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chun_jason
軍曹
Rank: 2


UID 35188
精華 0
積分 3
帖子 330
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-23
狀態 離線
發表於 2009-8-3 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tomtomng1234 於 2009-8-2 07:38 PM 發表
我記得青年有部大大大大大大大改智天使佢解冇入圍??

竟然....? 冇理由架WO 個部我都睇好





別人看模型是電車玩意
我看模型是藝術創意
頂部
cliff
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 24742
精華 0
積分 10
帖子 239
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-2
狀態 離線
發表於 2009-8-3 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-8-2 08:30 PM 發表






我都覺得果部野好有idea 什至個idea仲好過我,值得一讚

可惜既就係基本功未夠紮實, 未能入圍, 有點可惜 ............

完全同感,
第一眼望去都心諗: 搞錯呀, 呢件都唔入圍?
所以先行埋去睇真...
上色唔講, 我見到有d位唔知係刻意舊化定爛左, 個肩膊仲有大大塊膠水....

但真係個姿勢好ok

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:50 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver