回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: NEOGRADE [戰] 1/100 NZ-666 KSHATRIYA 製作過程分享 (陪王子老師跑作!!)
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-17 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 o_ah 於 2009-2-13 11:06 AM 發表



王子兄一定係太忙喇, 如果有有時間真係幫幫小弟Check Check 幾多號Ball Join 同咩牌子丫....many thanks

差D唔記得比o_ah兄睇睇我用的波JOIN....

[attach]264426[/attach]拳頭用
[attach]264427[/attach]大位用



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-17 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 
衰人

快d整埋去





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
Jeff_sax
壹等兵
Rank: 1


UID 20864
精華 0
積分 6
帖子 158
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2009-2-17 01:41 AM  資料  短消息  加為好友 
我個口合唔埋





唔識 刻線
唔識 加detai
唔識 用關節
唔識 砌首辦
但係 死都要改
死都要買改件
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-2-17 01:45 AM  資料  短消息  加為好友 
真快手哩
自己要趕著弄"其他模型"
沒時間趕這隻了XD

頂部
o_ah
軍曹
Rank: 2


UID 17735
精華 0
積分 6
帖子 313
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-24
狀態 離線
發表於 2009-2-19 10:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2009-2-17 12:58 AM 發表


差D唔記得比o_ah兄睇睇我用的波JOIN....

264426拳頭用
264427大位用

THANK YOU VERY MUCH

另外想請教吓, 尼龍(灰色) 同 PVC(透明) 有咩分別??那一種比較緊D??



[ 本帖最後由 o_ah 於 2009-2-19 10:11 AM 編輯 ]

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-20 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 o_ah 於 2009-2-19 10:08 AM 發表


THANK YOU VERY MUCH

另外想請教吓, 尼龍(灰色) 同 PVC(透明) 有咩分別??那一種比較緊D??


唔好客氣!! 小弟覺得透明緊d,裝合前兩邊最好塗上"花士玲"...組合後會易活動一點





頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-20 12:58 AM  資料  短消息  加為好友 
今日又更新進度......
病倒都要繼續....!!!!
開始見著阿仔出世啦~~!!!!


[attach]264689[/attach]
[attach]264690[/attach]
[attach]264691[/attach]
[attach]264692[/attach]
[attach]264693[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-20 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 
還有一張~~~
[attach]264694[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-20 07:14 AM  資料  短消息  加為好友 
你果然燒親





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-21 08:59 AM  資料  短消息  加為好友 
祝早日康復
我也身體出現問題
要好好休息
不過你也再努力中
使我也燃燒起來...齊加油吧

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 
我想問你地d細位係咪全手油?
諗起手油我就怕怕
手震...心悸.....氣促.......(下刪五百字)

頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-21 01:45 PM  資料  短消息  加為好友 
暗花兄 煩請下次收鋪之前 請勿將這綠綠綠放在門前的櫃上 否則玻璃門性命難保(小弟經過兩次 如果第三次的話......)

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-2-21 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-21 09:35 AM 發表
我想問你地d細位係咪全手油?
諗起手油我就怕怕
手震...心悸.....氣促.......(下刪五百字)

我就係手油的...^^


暗花兄
跑得快過我啊...
我要加速....

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-2-21 09:12 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩~唔入黎一入黎就毒親  樓主既功力都非常勁 祝樓主同埋各大大師兄們早日除去病魔好返





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-2-22 07:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joker-政 於 2009-2-21 01:45 PM 發表
暗花兄 煩請下次收鋪之前 請勿將這綠綠綠放在門前的櫃上 否則玻璃門性命難保(小弟經過兩次 如果第三次的話......)

暗花兄,要改造強化玻璃la!
唔係就.....

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-23 10:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joker-政 於 2009-2-21 01:45 PM 發表
暗花兄 煩請下次收鋪之前 請勿將這綠綠綠放在門前的櫃上 否則玻璃門性命難保(小弟經過兩次 如果第三次的話......)

HEHE....特登引下人架...呵呵~~ 我有見過有人隔著玻璃影相...HEHEHE....

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-2-21 09:35 AM 發表
我想問你地d細位係咪全手油?
諗起手油我就怕怕
手震...心悸.....氣促.......(下刪五百字)

係呀係呀!! 細位全手油!! 但我偷懶,無老師油得咁細緻!!

QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2009-2-21 08:59 AM 發表
祝早日康復
我也身體出現問題
要好好休息
不過你也再努力中
使我也燃燒起來...齊加油吧

老師~~同是天涯倫落人!! 加油吧!! 希望聚會前KO!!

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-2-20 07:14 AM 發表
你果然燒親

HAHA...燒壞腦啦!!





頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-23 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-2-21 09:12 PM 發表
嘩~唔入黎一入黎就毒親  樓主既功力都非常勁 祝樓主同埋各大大師兄們早日除去病魔好返

HIHI....模型怪兄!! 沒有啦...小弟還是學習中~~!! 謝謝關心...近來天氣常變,各位也要小心身體!!

QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2009-2-21 08:35 PM 發表


我就係手油的...^^


暗花兄
跑得快過我啊...
我要加速....

小心身體呀...老師!!!

QUOTE:
原帖由 Joker-政 於 2009-2-21 01:45 PM 發表
暗花兄 煩請下次收鋪之前 請勿將這綠綠綠放在門前的櫃上 否則玻璃門性命難保(小弟經過兩次 如果第三次的話......)

政兄~~ 唔好爆我玻璃嚇親我D女喎!!





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-2-23 10:40 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
好期待^^
星期六就可以見到兩隻nz666啦
仰要係一紅一綠^^
唸起就開心!
我都係鐘意你呢一隻個身的綠色多d!
唔知點解自己覺得:原設的身上面的綠色同個甲上面的綠色的對比太,唔多好睇!

我都要快手d!
希望可以帶多一隻出嚟啦!





存貨太多,時間太少...
頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-2-23 10:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-2-23 10:40 AM 發表
好期待^^
星期六就可以見到兩隻nz666啦
仰要係一紅一綠^^
唸起就開心!
我都係鐘意你呢一隻個身的綠色多d!
唔知點解自己覺得:原設的身上面的綠色同個甲上面的綠色的對比太,唔多好睇!

我都要快手d ...

yiuming兄!! 你都已經差不多完成吧!! 原設色對比好大我都覺,所以我先溝返D色來就一就~~我都好期待同老師隻666一齊合照!!





頂部
wath
壹等兵
Rank: 1


UID 1676
精華 0
積分 0
帖子 122
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-16
狀態 離線
發表於 2009-2-23 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 
暗花さん期待完成個日
+oil ! 加油 ! がんばれ!
原來唔係強化玻璃....¬ω¬+





我的blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/wath-wath
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver