回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-18 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-18 03:19 PM 發表

又可以咁睇,其實5*同1*sr只係差幾百能力
同埋對於我呢類無運嘅人…老手同新手分別只係可能係5*&1*sr

就算UR都係,1千左右
唔會好多,反而變+更好

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-18 11:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
trying lvl 42... is getting much harder to go on...
I really donno what is like when reach lvl 50...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-18 11:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-19 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2013-1-18 11:37 PM 發表
trying lvl 42... is getting much harder to go on...
I really donno what is like when reach lvl 50...

我 都打到LV42
FD LIST有人打到LV47 大約74萬血
LV 50應該差不多80萬

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-19 12:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 1/19/2013 00:26 發表


我 都打到LV42
FD LIST有人打到LV47 大約74萬血
LV 50應該差不多80萬

HP is not a big matter... attack power is killing me...
even now 53K attack and 40K defense still can't do 50% damage for the boss...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-1-19 04:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-18 08:53 AM 發表

留id啦…呢度有幾個上左岸肯協力的

嗯!!!
努力追回中....現在打到完全態LV20...以要打2轉了...開始打很慢...!!!
今天玩得有些氣....有個人老是抽水....
每次我沒打死的...他立即轉張N咭來輕輕打一下得幾百的...
如果他用力一點點本來都由得他的了...
忍了他好多次也是這樣....終於有次決定刪除他....


HKML:                      ID:        Game ID:      LVL:
Musicalnote               ly1sc      飛躍音符       47

[ 本帖最後由 musicalnote 於 2013-1-19 04:42 AM 編輯 ]

頂部
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-1-19 05:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-1-19 12:26 AM 發表


我 都打到LV42
FD LIST有人打到LV47 大約74萬血
LV 50應該差不多80萬

我好友那裡有人完全態打到LV64...
怪的血有...919832

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-1-19 10:59 AM  資料  短消息  加為好友 
o係2次full team都打唔嬴ge情況下用埋最後一個回cost水晶,奇蹟ge最後一次打boss下俾我攞到響鬼la,連埋之前打第10隻個時拎到ge EX劍終於有隻UR la

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-19 01:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
musicalnote
壹等兵
Rank: 1


UID 51139
精華 0
積分 0
帖子 146
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-12-19
狀態 離線
發表於 2013-1-19 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-1-19 10:59 AM 發表
o係2次full team都打唔嬴ge情況下用埋最後一個回cost水晶,奇蹟ge最後一次打boss下俾我攞到響鬼la,連埋之前打第10隻個時拎到ge EX劍終於有隻UR la

恭喜...最後來個大運...

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-1-19 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-1-19 02:46 PM 發表



恭喜...最後來個大運...

多謝各位,等我拎埋響鬼腰帶之後就幫大家削o下boss血等多d人一齊上岸(雖然唔會幫大家扣到好多)

[ 本帖最後由 Freedom1994 於 2013-1-19 02:50 PM 編輯 ]

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-1-19 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 musicalnote 於 2013-1-19 04:39 AM 發表


嗯!!!
努力追回中....現在打到完全態LV20...以要打2轉了...開始打很慢...!!!
今天玩得有些氣....有個人老是抽水....
每次我沒打死的...他立即轉張N咭來輕輕打一下得幾百的...
如果他用力一點點本來都由 ...

見到就幫你打
另外想問邊個未上岸要幫手??可以留意下, game ID太難記





模型之火全滅...
頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-1-19 04:37 PM  資料  短消息  加為好友 
己加入者ge名單,方便大家辨認
HKML:                      ID:        Game ID:      LVL:
~LAZY~                ddrng       lazylazy      
LifeAfterDeath     wm077     南光太郎       57
LifeAfterDeath     8i0nm       KamenXX       26
LifeAfterDeath     od32l        一文字竜也   20
kitkit...                 daifb         kitson
Freedom1994      h0dve       Joker             45
bbpoon130          1ohlf         kr130             70(max lv)
ballchanvx010     30vzn       Ball                 70
Black                    t3d7h       Blackchu         28
Musicalnote          ly1sc       飛躍音符        47
p_g_seed             m9vhe     Decade           54

[ 本帖最後由 Freedom1994 於 2013-1-19 11:26 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
~LAZY~   2013-1-19 08:50 PM  讚好  +1   
頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-1-19 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-19 15:28 發表

見到就幫你打
另外想問邊個未上岸要幫手??可以留意下, game ID太難記

我都上左岸,打到43lv已經打唔贏,索性放棄lv50幫人打汁下雞

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-19 10:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 1/19/2013 21:50 發表

我都上左岸,打到43lv已經打唔贏,索性放棄lv50幫人打汁下雞

lvl 46 now... missing 4 lvl and also helping ppl when I could... because I can kill a lvl 46 by all 3 account working together in 3 hrs...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-1-19 10:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 bbpoon130 於 2013-1-17 11:16 PM 發表
HKML:                      ID:        Game ID:      LVL:
~LAZY~                ddrng       lazylazy      
LifeAfterDeath     wm077     南光太郎       57
LifeAfterDeath     8i0nm       KamenXX  ...

p_g_seed               m9vhe      Decade          54

Lazy 兄, 就係我協力你完成Lv40 , 記得嗎?

而家Lv33 , 2 cost 已經打唔到Lv34 , 又冇人幫

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-1-19 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-18 08:53 AM 發表

留id啦…呢度有幾個上左岸肯協力的

m9vhe

Lazy兄, very sorry , 之前按錯製quit錯左你個id

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-1-19 11:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p_g_seed 於 2013-1-19 10:45 PM 發表

p_g_seed               m9vhe      Decade          54

Lazy 兄, 就係我協力你完成Lv40 , 記得嗎?

而家Lv33 , 2 cost 已經打唔到Lv34 , 又冇人幫

我諗如果有兩個五萬攻以上ge超級高手幫我, 星期一前都應該meet到40

頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-1-19 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-19 03:28 PM 發表

見到就幫你打
另外想問邊個未上岸要幫手??可以留意下, game ID太難記

m9vhe  Decade !

頂部
bbpoon130
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14829
精華 0
積分 5
帖子 1104
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2013-1-20 01:25 AM  資料  短消息  加為好友 
UR響鬼未+同+左之後相差800
[attach]409808[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver