回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 三腳貓功夫試改SD Crossbone X1(唔知幾%)P.2 2/3更新..開始向外甲進發!~
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-1-31 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 
哈哈....由於新年期間同屋企人去左拜年都冇整過佢,所以製作慢左嚕!!!~

今日小更新膊頭位!!~











My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
赤君-018
中校
Rank: 4


UID 10269
精華 0
積分 4
帖子 3082
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-24
來自 房間
狀態 離線
發表於 2009-1-31 06:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
膊頭位會唔會唔加長好過加長呢??
加長左好似無咁型

頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-1-31 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 赤君-018 的帖子

其實我冇加長過佢嫁!!!~
本身sd 脈衝個膊頭位就係咁長!!~





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-2-27 07:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joker-政 於 2009-1-25 10:36 AM 發表
偶像....
而家小弟做的SD 00的面相也要抄翔兄你那個作品
很期待你的作品會出現給小弟抄考的地方

小弟的爛作還在櫃裡 如有什麼部份要看不妨說出來 希望翔兄再把這機做得更完善

我現在再開始整返SD Crossbone X1啦!~
↓想問下師兄你部Crossbone X1既膊頭同骨頭點樣接合?↓


↓我既進度如下圖!↓




[ 本帖最後由 凸凸翔凸凸 於 2009-2-27 07:44 PM 編輯 ]





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-27 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 
脈衝的肩甲側面有個大窿 首先定個位置鑽一個窿 再將一粒PC粒推入去 哪一個編號我忘記了 但不用裁剪的 更不須固定 只要適當的暴力 推入去之後PC粒都不太會移位

翔兄加油 小弟都開始做我的第二代Crossbone SD



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-2-27 08:03 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #25 Joker-政 的帖子

死喇!!~呢個位我都補左a.b膠呀!!





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-27 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟想不出其他方法去固定外置裝甲 如只是封了表面 唯有掘出來 該不是填得滿滿吧

頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-2-27 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #27 Joker-政 的帖子

下....掘出黎 好煩嫁喎!
我唯有嘗試諗下有冇第二個方法啦!~

好感激你張圖!!~
另外八卦想問下你部第二代SD Crossbone 會係x1.  x2.  x3呢?

[ 本帖最後由 凸凸翔凸凸 於 2009-2-27 08:25 PM 編輯 ]





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-27 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 
不用感激吧
想拿什麼位置的圖隨便說 很樂意做這種研討

跟上一部同樣是全裝X1 要求自己進步而做

[ 本帖最後由 Joker-政 於 2009-2-27 08:52 PM 編輯 ]

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-2-27 08:42 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
很好!!!!很強大!!!





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-2-27 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #29 Joker-政 的帖子
咁你會唔會開返個製作過程post呀?
跟你學野都好呀ma~

回復 #30 斷線寬頻 的帖子
多謝..多謝!!





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-2-27 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 
-_-學不到野的 小弟要給人指點才對
相是有儲 不過小弟不喜歡斷斷續續地出post
如果沒爛尾就會成品連製作過程貼出來

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-2-28 10:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
仲未update 可能已經.............

頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-3-2 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-2-28 11:24 PM 發表
仲未update 可能已經.............

已經............ 開始向外甲進發!!~
d原子灰好鬼臭!~








My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
Joker-政
少尉
Rank: 3Rank: 3
奮戰-二代目SD海賊


UID 1991
精華 0
積分 7
帖子 554
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-25
狀態 離線
發表於 2009-3-2 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 
給點意見
骨頭用原子灰很正常 但爪牙建議用膠板 會齊整一點

頂部
凸凸翔凸凸
二等兵
Rank: 1


UID 10473
精華 0
積分 3
帖子 70
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
來自 【回到過去】
狀態 離線
發表於 2009-3-2 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #35 Joker-政 的帖子

多謝你既意見!!
都已經用左原子灰整左個初形喇!我諗唔會再用膠板再整多次d爪牙喇~





My blog:http://hk.myblog.yahoo.com/cheung-729
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:23 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver