回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自製噴油箱問題
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2008-11-13 11:30 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #18 johnnykut 的帖子

明白曬!
但係我住村屋唔係住大廈,
要試過先知,
即係要做左個箱黎用先知,
而家係擔心響屋入面噴會有好大陣味,
個時就要出屋噴
冬天個時真係凍死

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2008-11-13 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 
抽油箱post大大話出過十幾個,請善用搜尋功能





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-11-13 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 
唔好慳o個少少$啦~~~
錫喉幾十蚊~你唔係太粗暴對待斬冇咁易爛既~~~

LEO兄~~
呢一個POST都GROUP左幾個人問都算好好GA啦~~~
點都好過一人開一個POST啦~~
不過最好當然扒左文做多少少功課就最好啦~~

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-11-13 02:26 PM 編輯 ]

頂部
meta
平民
Rank: 1



UID 14308
精華 0
積分 0
帖子 36
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-23
狀態 離線
發表於 2008-11-13 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
6吋風琴喉, 十幾蚊1呎, [[可以講價]], 揀d最簿果 D都ok晒
唔係成日拆既話就買鍚紙喉啦

另外抽氣既問題, 好似我屋企向北, 如果就咁隊條喉出去, 最後d氣會吹返轉頭
某1個用[無x良x]膠箱既師兄post入面就有窗口塊板既參考
仲有噴油既地方有多1個抽氣扇就無得頂了

最後唯一一個小問題, 就係有d師兄用玻璃膠將個食物蓋痴起個箱度
我跟住做之後就發覺駁喉果時d玻璃膠係痴唔實既 , 所以最後起d玻璃膠上面再痴膠紙痴實個蓋

樓主加油

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-13 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 
我用左成圈封相膠紙安裝, 好樣衰不過幾密實

頂部
junior
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27649
精華 2
積分 10
帖子 596
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2008-11-13 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
PP膠本身係好難痴得實嫁,  所以如有心機的話, 可以係蓋嘅軟膠圈底部加4粒細鏍絲先痴玻璃膠.
唔加都得, 最好係落玻璃膠前用粗沙將所有接合位置磨花, 咁先會痴得比較實d, 但以後對呢個位就要輕手d......

個人覺得用白色玻璃膠好痴過用透明~

QUOTE:
原帖由 meta 於 2008-11-13 02:40 PM 發表
6吋風琴喉, 十幾蚊1呎, [[可以講價]], 揀d最簿果 D都ok晒
唔係成日拆既話就買鍚紙喉啦

另外抽氣既問題, 好似我屋企向北, 如果就咁隊條喉出去, 最後d氣會吹返轉頭
某1個用[無x良x]膠箱既師兄 ...


頂部
meta
平民
Rank: 1



UID 14308
精華 0
積分 0
帖子 36
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-23
狀態 離線
發表於 2008-11-14 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 
不過有個問題好似冇乜人問過
就係, 噴果時個自己果度d味抽晒, 但係d味去左隔離屋

有冇師兄有經驗

頂部
junior
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27649
精華 2
積分 10
帖子 596
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2008-11-14 08:00 PM  資料  短消息  加為好友 
除非設計獨突過人或排氣位置不適合......

QUOTE:
原帖由 meta 於 2008-11-14 05:11 PM 發表
不過有個問題好似冇乜人問過
就係, 噴果時個自己果度d味抽晒, 但係d味去左隔離屋

有冇師兄有經驗

[ 本帖最後由 junior 於 2008-11-15 06:42 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 04:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver