回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 泰林全線結業~!!!
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-17 06:17 PM 發表


開模型舖羅,還掂你咁多存貨 都唔點砌架啦 !! ~

再搵天王做生招牌?





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-10-17 06:20 PM 發表

有你贊助,我一定會開.

你想我贊助咩 !? ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Safeterence 於 2008-10-17 06:00 PM 發表
乜凶宅係"李家"生意咩?

fortress 係 "屈臣氏集團屬下機構, 和記黃埔集團成員" --- 咁你話邊個係老闆了





路過既厚多士
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2008-10-17 06:22 PM 發表


再搵天王做生招牌?

  ~ .... 作死你 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-17 06:23 PM 發表


fortress 係 "屈臣氏集團屬下機構, 和記黃埔集團成員" --- 咁你話邊個係老闆了

Oh....I C

頂部
Safeterence
曹長
Rank: 2


UID 17462
精華 0
積分 1
帖子 443
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2008-10-17 06:22 PM 發表


再搵天王做生招牌?

開"絕版"模型舖一定得!

頂部
Tomme
平民
Rank: 1



UID 25087
精華 0
積分 0
帖子 16
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-13
狀態 離線
發表於 2008-10-17 06:58 PM  資料  短消息  加為好友 
金至尊被法庭頒令清盤 (HKT 18:48)
http://www.rthk.org.hk/rthk/news ... 7&55&531166

唉......又一間

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tomme 於 2008-10-17 06:58 PM 發表
金至尊被法庭頒令清盤 (HKT 18:48)
http://www.rthk.org.hk/rthk/news ... 7&55&531166

唉......又一間

老闆一死, 老闆娘偷金條, 都知有d野架喇.





路過既厚多士
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-10-17 05:46 PM 發表

馮宅係"李家"生意,無o甘易摺,收縮就有可能
下一間摺可能係OxxxxA

車仔,敏感時刻,唔好打全名呀

頂部
batis_darren
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30893
精華 0
積分 9
帖子 1667
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 batis_darren 為MSN好友 通過MSN和 batis_darren 交談


QUOTE:
原帖由 Tomme 於 2008-10-17 06:58 PM 發表
金至尊被法庭頒令清盤 (HKT 18:48)
http://www.rthk.org.hk/rthk/news ... 7&55&531166

唉......又一間

ai..e+先係arm arm開始


cash flow 1下唔得, 都幾難生存到...





MG: Shin Musha, Impulse, Gelgoog v2(C), Rick Dom(C), Z' gok(C): 0%
PG: Strike, sky glasper 0%
1/100: Dynames: 75%
Kotobukyia: Atlsteisen Rieze, Grungust type0 :  20%
Sms: 1/35 Freedom Head 15%
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 10/17/2008 17:14 發表
泰林全線結業
(明報)10月17日 星期五 17:20
有62年歷史的泰林無線電行宣告全線結業,在各區店舖已關門。

泰林在各區的分店下午開始拉下大閘關門,門外貼了進行盤點的告示,有臨時清盤人到場。泰林約有200 ...

yup our company was gonna buy them... but they won't let us do it...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
tinetine1121
平民
Rank: 1



UID 7760
精華 0
積分 0
帖子 35
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-26
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-10-17 07:17 PM 發表


yup our company was gonna buy them... but they won't let us do it...

what is your company????

頂部
master_roshi
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 10821
精華 3
積分 12
帖子 1484
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-18
來自 鳥山明漫畫世界
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2008-10-17 05:28 PM 發表

連續兩日有大公司清盤,你都咪話唔得人驚

裁員,消盤,執笠.....相信陸續還有來!
我到現在重未搵到工,真係好焦急和擔心,有小小後悔9月初辭咗份工.
雷曼兄弟你地害死好多人呀!

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-10-17 07:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tinetine1121 於 10/17/2008 19:31 發表




what is your company????

then this i can't tell u about it...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2008-10-17 07:44 PM 發表

裁員,消盤,執笠.....相信陸續還有來!
我到現在重未搵到工,真係好焦急和擔心,有小小後悔9月初辭咗份工.
雷曼兄弟你地害死好多人呀!   

唔止雷曼, aig 都係咁仆, 只係美國政府肯出手救aig, 唔肯救雷曼.





路過既厚多士
頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談


QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2008-10-17 07:44 PM 發表

裁員,消盤,執笠.....相信陸續還有來!
我到現在重未搵到工,真係好焦急和擔心,有小小後悔9月初辭咗份工.
雷曼兄弟你地害死好多人呀!   

客觀黎講,雷曼兄弟係最早受害者
只不過係佢一收擋引發連鎖反應.攪到人心惶惶.

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2008-10-17 08:04 PM 發表

客觀黎講,雷曼兄弟係最早受害者
只不過係佢一收擋引發連鎖反應.攪到人心惶惶.

受害者?? d structure products 邊個搞出o黎先





路過既厚多士
頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2008-10-17 08:04 PM 發表

客觀黎講,雷曼兄弟係最早受害者
只不過係佢一收擋引發連鎖反應.攪到人心惶惶.

X2 , 事件中, 雷曼只是其中一個大家覺得較震憾的觸發點. 早係次按發生問題, 骨牌效應已經開始運行. 一大堆到到期違約的 CDO/CDS, 開始令市場關注, 這些累積到以兆元計算既合約因為樓市無人承接, 相繼毀約, 受保人無力承擔下相繼爆煲, 連鎖性拖累一眾曾經轉手賺錢既投行.  問題源頭係一堆堆近十年既 I BANK Products ? 又要追溯返邊個開發呢個產品, 格老是也. 格老呢一招可以令市場上多左一筆由 asset 變現既資金, 係佢既計畫同監控下, (佢話)唔會做出咁既 bubble, 係佢離任時都只係得總值 9900 億市值.  咁點解又會係唔夠十年間澎漲到以兆計算 ? 追溯返又原來 99 年吹蕭頓廢除左 60年幾年既銀行監管, 放寬傳統銀行可以做投行既業務......   再追溯落去, 可能要追溯到佢老爹, 為左一時歡愉......

而家去到咁既地步, 各國政府無直接注資入市場, 反而入股銀行 (即係我話 G7後既動作), 多少俾左個信息大家, 政府只會全力保住 "部份' core 既 finanical system, 令到市場可以有限度地係從部份渠到運作. 其餘既, 無論大中小企業, 大小無政府包底既銀行, 就要自生自滅了. 真正係有咁耐風流, 就有咁耐.....  而家所有存款比率 VS 債務高 gearing既公司會首當其衝. 一方面集資已經有困難, 另一方面, banker 都自身難保, 信貸額只會有減無增.  到左 due date 還唔到, 就會同你計身家, 儘快將你仲值錢既 asset 變現, 渣乾渣淨就落閘放狗.  所以短線淨係資金緊拙既問題, 都會令不少現金流不足既企業夾硬 com 旗.  中線仲未有完整既方案去解決一大堆就快到期既 cdo/cds 合約.

海潚, 可能仲未爆發佢真正威力.  都係個句, 今年年關好難過....

[ 本帖最後由 louisuni 於 2008-10-17 08:40 PM 編輯 ]





頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2008-10-17 08:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-17 08:31 PM 發表


受害者?? d structure products 邊個搞出o黎先

good question, but the answer is not lehman.





頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2008-10-17 09:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
thx to bush





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 10:53 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver