回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有少少關數學唔識,請教請教
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-10-12 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 
如果我要教,我不會好像諸位般由頭教到尾,咁樣只會害左樓主,我最多只會講,oc加條線,其他自己諗啦
這條真的很淺,我覺得樓主連這條也不懂,你的會考真的堪矣.....連我這個放下會考十年有多的人也懂,樓主努力點吧
我出黎做野之後先發覺,對你講野狠既人先至係幫你,對你講野客氣既人,只係害左你,咩都教晒你同一路做一路睇住答案一樣,咁你個腦袋又學過d咩

頂部
!傑仔!
壹等兵
Rank: 1


UID 19908
精華 0
積分 1
帖子 136
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-13 09:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 !傑仔! 為MSN好友 通過MSN和 !傑仔! 交談
小弟小小意見...............可能錯= =

∠DOE=20(平行△)
20+20+∠EDO=180(△內角和)
      ∠EDO=140

X+140=180(直線上的鄰角)
               X=40





愛生事家庭/火影鐘實FANZ
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-13 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 !傑仔! 於 2008-10-13 09:04 PM 發表
小弟小小意見...............可能錯= =

∠DOE=20(平行△)
20+20+∠EDO=180(△內角和)
      ∠EDO=140

X+140=180(直線上的鄰角)
               X=40

唔係咁計嫁,呢隻係f1-f2計法,f5既係唔同
but is a good try

頂部
!傑仔!
壹等兵
Rank: 1


UID 19908
精華 0
積分 1
帖子 136
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-13 09:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 !傑仔! 為MSN好友 通過MSN和 !傑仔! 交談
我.....好....6+?





愛生事家庭/火影鐘實FANZ
頂部
fearofdeath
上等兵
Rank: 2


UID 19172
精華 0
積分 1
帖子 252
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2008-10-13 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-10-12 10:54 PM 發表
如果我要教,我不會好像諸位般由頭教到尾,咁樣只會害左樓主,我最多只會講,oc加條線,其他自己諗啦
這條真的很淺,我覺得樓主連這條也不懂,你的會考真的堪矣.....連我這個放下會考十年有多的人也懂,樓主努 ...

同意, 但係與其說OC加條線, 不如用 angle at center twice angle at circumference

頂部
zthker
壹等兵
Rank: 1


UID 27650
精華 0
積分 0
帖子 150
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-13 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
其實呢題唔洗加線都得 angle at centre twice angle at ce. 其他唔洗我講啦...

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-14 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 !傑仔! 於 2008-10-13 09:04 PM 發表
小弟小小意見...............可能錯= =

∠DOE=20(平行△)
20+20+∠EDO=180(△內角和)
      ∠EDO=140

X+140=180(直線上的鄰角)
               X=40

e度一開始錯在,因為△DOE冇等邊





俺がガンダムだ!
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-14 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fearofdeath 於 2008-10-13 10:06 PM 發表

同意, 但係與其說OC加條線, 不如用 angle at center twice angle at circumference



QUOTE:
原帖由 zthker 於 2008-10-13 10:59 PM 發表
其實呢題唔洗加線都得 angle at centre twice angle at ce. 其他唔洗我講啦...

咁又唔好咁講,因為每一題數學題都有N種方法去計





俺がガンダムだ!
頂部
!傑仔!
壹等兵
Rank: 1


UID 19908
精華 0
積分 1
帖子 136
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-14 08:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 !傑仔! 為MSN好友 通過MSN和 !傑仔! 交談
回復 #27 MSZ-010 的帖子

吓~我錯了~點解我f2時吾讀好d書





愛生事家庭/火影鐘實FANZ
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-14 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 !傑仔! 於 2008-10-14 08:27 PM 發表
吓~我錯了~點解我f2時吾讀好d書

Don't Worry.失敗乃是成功之母





俺がガンダムだ!
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2008-10-19 01:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
好多方法計,我就用左angle at centre twice angle at circumference ,  好快搞掂.
F.4,讀得好,F.5少煩惱





荒廢了模技....
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:10 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver