回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [呼籲] 別再回無聊文章, 讓出文者自言自語, 自生自滅吧
batis_darren
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30893
精華 0
積分 9
帖子 1667
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-17
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 batis_darren 為MSN好友 通過MSN和 batis_darren 交談
佢浪費資源





MG: Shin Musha, Impulse, Gelgoog v2(C), Rick Dom(C), Z' gok(C): 0%
PG: Strike, sky glasper 0%
1/100: Dynames: 75%
Kotobukyia: Atlsteisen Rieze, Grungust type0 :  20%
Sms: 1/35 Freedom Head 15%
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-10-5 03:40 PM 發表
唔好討論喇 由得佢洗lu 壇主會出手嫁喇

吾會有效,都吾係第一次被ban架喇...面皮咁厚,咪又會再返黎!?
壇主出手都要等有板管響度先得架...佢洗左成個鐘喇...咪一樣冇事...人地好精架嘛...專等板管吾響度先黎玩野...即係好似 d 小偷咁囉

[ 本帖最後由 matleung 於 2008-10-5 03:47 PM 編輯 ]





LHPP . VCR .兔
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:45 PM  資料  短消息  加為好友 
仲有,佢係e度不斷回覆人地d貼講個句
就算我地唔回覆佢既文章,佢都一樣回覆人地d貼講個句
所以唔回覆佢既文章唔係最好既方法





俺がガンダムだ!
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-10-5 03:45 PM 發表
仲有,佢係e度不斷回覆人地d貼講個句
就算我地唔回覆佢既文章,佢都一樣回覆人地d貼講個句
所以唔回覆佢既文章唔係最好既方法

重點, 唔係唔回佢文章, 而係當佢透明, 佢冇癮自然會去第二度搵食.

ps : 呢種性格, 係鬧極都唔會變架, 大家死心罷啦





如小強般打不死
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-5 03:44 PM 發表

吾會有效,都吾係第一次被ban架喇...面皮咁厚,咪又會再返黎!?
壇主出手都要等有板管響度先得架...佢洗左成個鐘喇...咪一樣冇事...人地好精架嘛...專等板管吾響度先黎玩野...即係好似 d 小偷咁囉

喇,你依家咪討論緊佢lo,你一咁做佢咪最開心lo,咁又點會走呀?唔好再討論喇~當佢透明把喇(唔洗回呢個post)

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 愛迪生 於 2008-10-5 03:53 PM 發表

我係唔會去第二度搵食
HKML係我發洩現實生活不滿的好地方



QUOTE:
原帖由 愛迪生 於 2008-10-5 03:55 PM 發表

我志在發洩
不在乎有冇人回覆

你自己口口聲聲話蘿莉唔死都冇用
你同蘿莉一樣
唔死都冇用

[ 本帖最後由 MSZ-010 於 2008-10-5 04:35 PM 編輯 ]





俺がガンダムだ!
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-10-5 04:00 PM 發表


你自己口口聲聲話蘿莉唔死都冇用
你自己同蘿莉一樣
唔死都冇用

唔好理佢喇 無視他吧

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2008-10-5 03:48 PM 發表

喇,你依家咪討論緊佢lo,你一咁做佢咪最開心lo,咁又點會走呀?唔好再討論喇~當佢透明把喇(唔洗回呢個post)

不妨諗諗,你認為佢會因為無人理佢而走咩??佢做呢 d 行為已經係無意識架喇...

「因為要佢吾開心,所以我要當佢透明?? 」 即係我地討吾討論一樣野,要睇佢面色??對付普通攪事份子或者用得著...

佢吾係第一次黎玩 d 咁既野,「當佢透明」呢招佢老早睇穿晒喇...吾回佢開既 post 係岩,費事幫佢推,但佢不斷咁回人地 d 舊 post,就知而家係「佢當緊我地透明」呀!!

要「當人透明」,應該係「佢既行為對我地吾會構成絲毫影響」,你介意佢既存在,吾討論,咁即係佢吾係「透明」...

睇埋岩岩佢#26, #27 既回覆,你明白未??

[ 本帖最後由 matleung 於 2008-10-5 04:06 PM 編輯 ]





LHPP . VCR .兔
頂部
櫻小路
曹長
Rank: 2
夏帆


UID 526
精華 0
積分 2
帖子 409
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-1
來自 PU
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 
咪鬼理佢啦, 見到佢D post都唔好入囉. 你地越嘈佢越開心, 當佢透明得架啦

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 
大家做乜要特登開個 Post 討論佢呢~? 睇佢唔倒咪算 lor...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-5 04:05 PM 發表

不妨諗諗,你認為佢會因為無人理佢而走咩??佢做呢 d 行為已經係無意識架喇...

「因為要佢吾開心,所以我要當佢透明?? 」 即係我地討吾討論一樣野,要睇佢面色??對付普通攪事份子或者用得著...  ...

我唔理其他野呀 我剩係知你咁樣寫一大篇野出黎都係同佢有關既 佢就會好開心 因為有人留意佢 講完~ 唔講喇 你都唔好回我呢個post喇 我地繼續講落去只會令佢更開心既姐

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-5 04:05 PM 發表

不妨諗諗,你認為佢會因為無人理佢而走咩??佢做呢 d 行為已經係無意識架喇...

「因為要佢吾開心,所以我要當佢透明?? 」 即係我地討吾討論一樣野,要睇佢面色??對付普通攪事份子或者用得著...  ...

要解決就去投訴區投訴佢

P.S:咁我哋需要武力介入 (講笑,唔好里e句)





俺がガンダムだ!
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-5 04:05 PM 發表

不妨諗諗,你認為佢會因為無人理佢而走咩??佢做呢 d 行為已經係無意識架喇...

「因為要佢吾開心,所以我要當佢透明?? 」 即係我地討吾討論一樣野,要睇佢面色??對付普通攪事份子或者用得著...  ...

佢話唔在乎, 咪即係在乎 lor...   佢唔在乎純發洩既就唔會忽然講d 咁 "有理智" 既野 la...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
齋胡
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15505
精華 0
積分 6
帖子 2219
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-11
來自 媽安山
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2008-10-5 04:14 PM 發表

佢話唔在乎, 咪即係在乎 lor...   佢唔在乎純發洩既就唔會忽然講d 咁 "有理智" 既野 la...

得喇 咩都好喇 如果真係要唔在乎佢既話 最低限度就係唔好討論佢先 唔好討論喇~

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 櫻小路 於 2008-10-5 03:05 PM 發表
支持行動

x 100  

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2008-10-5 04:20 PM 發表


x 100  

x99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999





俺がガンダムだ!
頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-10-5 04:00 PM 發表


你自己口口聲聲話蘿莉唔死都冇用
你自己同蘿莉一樣
唔死都冇用

請注意你的用詞!

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-10-5 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pptyear 於 2008-10-5 04:32 PM 發表

請注意你的用詞!

唔好意思,我過火添





俺がガンダムだ!
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2008-10-6 10:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
呢D O甘的人,睬他都傻,影X自己





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2008-10-6 10:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ
呢D O甘的人,睬他都傻,影X自己





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver