回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 膽粗粗, 開個post... fujimi subaru impreza sti 2005
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 03:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
第二集~


車身拋光, 因為噴得衰 , 磨到夜晚發惡夢.... 搞左成6,7個鐘......
[attach]228442[/attach]
[attach]228443[/attach]

小玩意之2, 甘泉蒸餾水一大支.... 用透明件既骨黎做......
[attach]228444[/attach]
[attach]228445[/attach]
[attach]228446[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 03:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
繼續~

車底... 唔搞啦... low底左d算....
[attach]228460[/attach]

支水加番張招紙先~~ 其實最初做係唔知支水似咩牌子.. 後來有日行行下惠康, 見到甘泉個樽幾似我車出黎果支.... 就攞左黎用....
[attach]228461[/attach]

車籠地毯, 因為呢隻色既flocking搵唔到....所以先落淺灰色短flocking, 再噴色上面.... 咁做法出黎係有d假.. 不過顏色夾得準d...
[attach]228462[/attach]

裝埋呔盤波棍... 油左一晚... 因為想油番條紅線... 點知... 好肉.....
[attach]228463[/attach]
[attach]228464[/attach]

留意個雜物箱... 係比張seat完全遮住左...... 整左野入去都睇唔到.... 所以... 整佢係相當岸居下.....

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-8-28 04:10 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 04:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
再繼續~~

腳踏wash左紅色, 因為唔知係邊度見過張相個腳踏係紅色膠粒既~~
而家睇下個dash board... 硬係好似掙d野... 搞搞佢先~~~
[attach]228465[/attach]

車身拋好光又擺左一個月, 睇下有冇再勁縮油先繼續....
[attach]228466[/attach]
[attach]228467[/attach]

裝燈杯... 冇洗電鍍, 照用番...
[attach]228468[/attach]

車頭個章用左option, 加埋個pe, 都幾好..... (鳴謝老友們提供emble decal同另一張decal)
[attach]228469[/attach]

小插曲:
車身上decal既時候發生左一個慘劇.........
呢架野跟黎果張水貼, 有一對係要黎貼係車頭霧燈罩既位置既sti logo...
我果日貼左啦, 發現唔係好貼服wor, 味搽少少marker softer上去lor....
誰知一秒之後, 張貼紙突然自己成張"che"埋一注... 好似比變大縮細鎗射中咁.... 跟住車門果對粉紅色sti logo, 貼左上去之後直頭唔見左..... 因為基本上果兩張野係透明既.........  我咁大個仔都未見過咁既水貼...
after market又搵唔到呢個logo... 要四維咁班.... 好在醒起有個friend之前鑊過一架wrc既水貼... 所以執埋一"咋"黎用... 不過搵唔番arm色既... 只好搵arm size既頂住啦....

明天繼續~~~

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-8-28 04:12 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2008-8-28 08:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-28 04:04 AM 發表
再繼續~~

腳踏wash左紅色, 因為唔知係邊度見過張相個腳踏係紅色膠粒既~~
而家睇下個dash board... 硬係好似掙d野... 搞搞佢先~~~
228465

車身拋好光又擺左一個月, 睇下有冇再勁縮油先繼續....
228466
...

原來有件咁既事....
唔怪得知冇update一排喇~

我覺得車身個色淺左少少
不過我估睇實物會好好多~!!

不如下次車聚帶埋出來喇~
睇下可唔可以請埋你d朋友仔出來丫~~





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2008-8-28 09:27 AM  資料  短消息  加為好友 
因為Mark softer而炒水貼我好耐以前試過,從o個次之後我一直都係用兩枝mark softer,其中一枝係用左少少水開烯左o既,基本上都係用開烯左o個枝,一般情況都無問題,到做一d真係硬身少少o既水貼先會用番未開烯o個枝再加mark setter 。我覺得咁安全少少





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2008-8-28 09:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
車廂製作好有心機喔~ 其實已經有水又有電話, 唔爭在整埋包煙仔啦~ 你油D細野真係好正~
加油啊~





Back...... hopefully......
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 09:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-8-28 08:49 發表


原來有件咁既事....
唔怪得知冇update一排喇~

我覺得車身個色淺左少少
不過我估睇實物會好好多~!!

不如下次車聚帶埋出來喇~
睇下可唔可以請埋你d朋友仔出來丫~~

唉... 車聚一野要成日..... 都係約下飲茶算... 而且.... 而家weekend一定出唔到黎~~~ 比老婆x死.....

QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-8-28 09:27 發表
因為Mark softer而炒水貼我好耐以前試過,從o個次之後我一直都係用兩枝mark softer,其中一枝係用左少少水開烯左o既,基本上都係用開烯左o個枝,一般情況都無問題,到做一d真係硬身少少o既水貼先會用番未開烯o個 ...

好, 我都有兩支softer... 等我開稀一支先~~~

QUOTE:
原帖由 Alex_xelA 於 2008-8-28 09:31 發表
車廂製作好有心機喔~ 其實已經有水又有電話, 唔爭在整埋包煙仔啦~ 你油D細野真係好正~
加油啊~

多謝捧場.... 煙仔呢... 我怕比人話賣廣告, 一陣電檢處黎band我個post....
不過其實有好多野都想加落去... 盒紙啦... 墨超啦.. 毛公仔啦... 平安符啦... 咕臣啦.... 不過... 都係留番遲d砌7人車先... 唔係一次過玩晒下次唔知玩咩好.....

頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-8-28 10:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
wa好梗ar!!!!甘e+點ar  咪冇logo lo!!!





macaumodeler.mybb3.org
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2008-8-28 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-8-28 08:49 AM 發表


原來有件咁既事....
唔怪得知冇update一排喇~

我覺得車身個色淺左少少
不過我估睇實物會好好多~!!

不如下次車聚帶埋出來喇~
睇下可唔可以請埋你d朋友仔出來丫~~

雖然車身色係比平時d掃把佬淺色左d,但襯番個籠d色我又覺得好似無咩野

本來呢排砌車團火都熄熄地,不過見你玩得咁有心機我隻手又開始痕





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-28 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 
係唔係好大塵

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 01:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 yu 於 2008-8-28 10:57 發表
wa好梗ar!!!!甘e+點ar  咪冇logo lo!!!

又唔係冇... 不過唔係原裝sti既粉紅logo... 變左唔知type咩既白logo (好似係type c?? 同掃把佬唔係好熟....)

QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-8-28 12:11 發表


雖然車身色係比平時d掃把佬淺色左d,但襯番個籠d色我又覺得好似無咩野

本來呢排砌車團火都熄熄地,不過見你玩得咁有心機我隻手又開始痕

我覺得呢樣係砌街車既好處.... 顏色自己控制, 有時真車既色未必係最arm心水既~~ 但係砌落場車就要有咁準得咁準... 講真, 淨係花奶f1都10幾隻紅.... 真係煩死~~~

QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-28 12:16 發表
係唔係好大塵

係有d塵.. 因為其實呢架野開皮既日子係4月中尾左右... 個籠都已經搞好左成個幾月柄埋左一邊... 之前又搬左一次屋, 停左成個月 (其實停工既原因係搬屋~), 有d塵都在所難免... 掃番佢就ok啦~~~


死... armarm試裝下架車..... 發現仲係好高... 又要搞餐死......

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-8-28 01:36 PM 編輯 ]

頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2008-8-28 01:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-8-28 09:41 AM 發表
多謝捧場.... 煙仔呢... 我怕比人話賣廣告, 一陣電檢處黎band我個post....
不過其實有好多野都想加落去... 盒紙啦... 墨超啦.. 毛公仔啦... 平安符啦... 咕臣啦.... 不過... 都係留番遲d砌7人車先... 唔係一次過玩晒下次唔知玩咩好.....

咁我部 F2007 到時要貼 marlboro 我咪死得?





Back...... hopefully......
頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-8-28 01:58 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚呀! 勁有心機!
今次Fujimi真係ok喎! 死啦, 手頭上仲有GTR34, 35同R8未切喎....典算呢.....

頂部
yu
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 20184
精華 0
積分 6
帖子 1080
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-21
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2008-8-28 03:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
[quote]原帖由 lailo 於 2008-8-28 01:31 PM 發表


又唔係冇... 不過唔係原裝sti既粉紅logo... 變左唔知type咩既白logo (好似係type c?? 同掃把佬唔係好熟....)

你戈部咪spec c來?????





macaumodeler.mybb3.org
頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 03:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
你個座位seat個D藍色手油定係噴?用咩遮黑色地方?





Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
Orc
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14995
精華 0
積分 8
帖子 561
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
來自 濠江一角
狀態 離線
發表於 2008-8-28 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 
加支蒸餾水同個電話...起到點綴作用......

very good........    

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 04:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 Alex_xelA 於 2008-8-28 13:39 發表


咁我部 F2007 到時要貼 marlboro 我咪死得?

唔知架~~~ 但係我成包攞出黎... 分分鐘要踎監wor~

QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-8-28 13:58 發表
好靚呀! 勁有心機!
今次Fujimi真係ok喎! 死啦, 手頭上仲有GTR34, 35同R8未切喎....典算呢.....

呢架ok架真係, 係隻尾燈透明件勁唔fit, 同埋架車高到5頓半咁... 好多野都做得好仔細... fujimi黎講, 已經係golf v既級數~~
關於車多既問題... 唯有係做多d善事... 希望自己條命夠長砌晒d車啦~~~ 不過... 真係阿伯拉罕咁長命都冇用, 因為買一定快過砌.....
我辣著左既火頭有288gto, 911 flatnose, 綜合警備e36, f310b, 同250tr.... 真係唔知砌到幾時..... (呢架都未搞掂~~~)

QUOTE:
原帖由 yu 於 2008-8-28 15:21 發表
[quote]原帖由 lailo 於 2008-8-28 01:31 PM 發表


又唔係冇... 不過唔係原裝sti既粉紅logo... 變左唔知type咩既白logo (好似係type c?? 同掃把佬唔係好 ...

我架唔係spec c呀~~ 我記得啦~~ 我係參考spec c黎上decal既.....

QUOTE:
原帖由 Jackelpkw 於 2008-8-28 15:28 發表
你個座位seat個D藍色手油定係噴?用咩遮黑色地方?

之前我都試過手油, 你睇番我架evo 6就係手油張seat既... 不過呢架係噴既... 用masking tape黎遮.. 先成張噴藍色, 跟住 mask住d藍色, 然後再噴黑.. 最後溝深少少隻藍, 開稀佢之後求其畫番d線加番d depth.... 都唔係好難既啫.... 係我油得衰

QUOTE:
原帖由 Orc 於 2008-8-28 16:17 發表
加支蒸餾水同個電話...起到點綴作用......

very good........    

thanks, 係呀, 口渴又有得飲, 盪失又可以打比d friend問路.....

頂部
a0110352004
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30758
精華 0
積分 19
帖子 517
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-14
來自 大角咀
狀態 離線
發表於 2008-8-28 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 
我do買左廿部電話喎..........

頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-8-28 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 
咁有米既你地...
買咁多部電話..
我想換電話都冇錢...





[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-28 11:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 a0110352004 於 2008-8-28 20:44 發表
我do買左廿部電話喎..........

小心, 張圖搵笨既... 唔arm冧把... 要自己估~~

QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-8-28 22:29 發表
咁有米既你地...
買咁多部電話..
我想換電話都冇錢...

車~ 廿部電話都未夠擺晒我d車啦~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver