回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小貓作--捧餐俏女傭^^
小公主
少校
Rank: 3Rank: 3
Dancing Queen


大毒梟勳章   齊齊砌搞手章   熱讚榜勳章  
UID 1846
精華 11
積分 70
帖子 2972
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2008-4-17 09:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-4-17 08:55 AM 發表

佢呢個look......係第一張相定係last果張先~~~

long time no see....頂一下~

你唔好嚇親樓主先得架,版聚咁正面的活動當然係第一張啦,最後果張留返佢同男友分享~~~






如意不足以狂喜,失意不足以為悲,乃自由之路也。
頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:59 AM  資料  短消息  加為好友 
好靚

我有隻美少女戰士,已打磨及噴灰。
未有時間上色





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-4-17 12:51 AM 發表
整得好令

多謝支持啊~

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-4-17 12:51 AM 發表
A girl make this kind of GK.....rare

我覺得呢隻囡囡幾得意同可愛 (只係有少少咸濕....不過我覺得樂而不淫既)

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-17 12:52 AM 發表
與之前的成品相比,今次是大進步

充公

龍少俠想充公返去做咩呢唔通用來機機?!

QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2008-4-17 12:52 AM 發表
@@ .....
砌得好靚女 @@

釘橋~

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-4-17 01:09 AM 發表
wah.....小貓呢次掂呀!!!抵你沙塵 law 呢次!!!


頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-17 01:12 AM 發表


我真係好想笑 但係要忍住

唔好打面


展解龍少俠拱想笑既.....

QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-4-17 01:27 AM 發表
唔錯!!.....面形仲物似主人........咦,個背景咁熟口面既??

部相機同cody果部一樣既?
D相有d noise,下次set ISO 100影.....
啊........仲玩埋除衫衫添!!......

比人發現了:em41
沒辦法啦~鬼叫我唔識影咩....咪叫朋友代勞

QUOTE:
原帖由 KWERIC 於 2008-4-17 02:09 AM 發表
樓主 你上得好靚丫!

thank you~

QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2008-4-17 03:14 AM 發表
之前係商店街都見到,想買但問題係無錢+拿件路途遙遠......暫時放棄

見到愛麗詩整得咁靚,有D衝動想買隻玩玩TIM

我呢隻懶貓睇下幾時有時間先LU XD

囡囡拱好玩.....千萬不要放棄啊~
其實我都有個困難~~~就係位置問題....d成品就來多到要放響床下底啦

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-4-17 04:15 AM 發表
進步神速,尤其頭髮和衣服(紫色的地方)上色和陰影處理得好靚,
不過尾終不足是絲襪黑色的線紋,粗幼不一...

謝謝~~~
不過尾終不足的是啊師父唔肯幫我汁出界位= = <<<<佢拼死唔肯囉

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-4-17 07:40 AM 發表
好掂啊~ ,D陰影好自然,套衫睇落仲有少少透既感覺 ,正啊~ 隻眼仔改左o甘樣靚好多,原形個隻眼有D呆滯.

終於有人睇到啦~~我就係想噴到佢有真空既感覺(冇戴爸爸果隻)
原果隻佢不單眼仔唔醒目,成個配色都唔靚....條裙同頭髮色水太深....感覺就變成一棵聖誕樹,花得好緊要

QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2008-4-17 08:13 AM 發表
D人講野好得意 係米要係度恭喜,弓起



QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-4-17 08:48 AM 發表
幾靚女wor~~ 樓主下次會唔會著呢個look 去版聚呢?


呢個問題~~


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-4-17 08:55 AM 發表

佢呢個look......係第一張相定係last果張先~~~

long time no see....頂一下~

哦~~~好9不見了,多謝十卜

QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2008-4-17 09:31 AM 發表
呢隻上色好蝦人, 好多部份需要用面相筆慢慢手油, 但妳又油得好好, 期待下一隻大作!

ok蝦啦,不過呢隻分件都幾好,砌就其實唔難砌既...
謝過啊~

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-4-17 09:52 AM 發表


你唔好嚇親樓主先得架,版聚咁正面的活動當然係第一張啦,最後果張留返佢同男友分享~~~




QUOTE:
原帖由 於 2008-4-17 11:59 AM 發表
好靚

我有隻美少女戰士,已打磨及噴灰。
未有時間上色

謝啊~
美少女~~~正啊!!我小學果個年代有邊個唔鍾意佢!!
一定要完成啊~等住你既

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
nice work

頂部
^_^
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12937
精華 2
積分 32
帖子 2046
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:34 PM  資料  短消息  加為好友 
恭喜...





~~BYE BYE~~
頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2008-4-17 03:11 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2008-4-17 12:57 PM 發表

囡囡拱好玩.....千萬不要放棄啊~
其實我都有個困難~~~就係位置問題....d成品就來多到要放響床下底啦  


但問題我我床下底仲D有囡囡未搞XD

頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2008-4-17 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2008-4-17 01:14 PM 發表





謝啊~
美少女~~~正啊!!我小學果個年代有邊個唔鍾意佢!!
一定要完成啊~等住你既

某手辦店開倉,買了10幾隻美少女...........
有排玩





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚女!果然名師出高徙!

頂部
JK21
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24063
精華 0
積分 0
帖子 1078
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-10
狀態 離線
發表於 2008-4-17 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談
紅蘿蔔
整得好靚





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-4-17 11:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 於 2008-4-17 11:59 AM 發表
好靚

我有隻美少女戰士,已打磨及噴灰。
未有時間上色

係咪上次飯局果隻?





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-18 04:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2008-4-17 01:27 PM 發表
nice work

多謝毛毛兄

QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2008-4-17 01:34 PM 發表
恭喜...

有心啦~

QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2008-4-17 03:11 PM 發表

但問題我我床下底仲D有囡囡未搞XD

慢慢來啦....正所謂鑯柱都磨成針的說
拱味晚晚都好多囡囡伴你入睡?!

QUOTE:
原帖由 於 2008-4-17 05:41 PM 發表


某手辦店開倉,買了10幾隻美少女...........
有排玩

拱係唔係咁多隻都有齊.....要砌美奈子先啊~(個人喜爰她多DD )

QUOTE:
原帖由 光子力 於 2008-4-17 09:28 PM 發表
好靚女!果然名師出高徙!

謝呀~~~

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-18 04:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JK21 於 2008-4-17 09:37 PM 發表



QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-4-17 11:01 PM 發表
紅蘿蔔
整得好靚

ThX~~~~~~
展解都冇人想睇冇紅蘿蔔既相= =~~||展解?!

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2008-4-18 08:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2008-4-18 04:12 AM 發表





ThX~~~~~~
展解都冇人想睇冇紅蘿蔔既相= =~~||展解?!

我諗,其實個個都想睇的∼不過無人出聲姐





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2008-4-18 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-4-17 11:02 PM 發表

係咪上次飯局果隻?

yes





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3
你要死一次嗎?


UID 3397
精華 0
積分 7
帖子 738
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
狀態 離線
發表於 2008-4-18 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2008-4-18 04:09 AM 發表

拱係唔係咁多隻都有齊.....要砌美奈子先啊~(個人喜爰她多 ...

美奈子全部係老師........他的至愛(1/4,1/6都有)。
我至愛係月野兔和土萌瑩。

差唔多有齊,隨左天王和海王。





這是一份真感情
請握在你手心
請別輕易捨棄
全心全意愛你
真心真意對我
給我足夠的勇氣
只要能相畏依 甚麼都放棄
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-4-18 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-4-17 01:27 AM 發表
唔錯!!.....面形仲物似主人........咦,個背景咁熟口面既??

部相機同cody果部一樣既?
D相有d noise,下次set ISO 100影.....
啊........仲玩埋除衫衫添!!......

係喎....有古惑
高地陳都好鐘意玩赤膊影相...





LHPP . VCR .兔
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver