回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 豪 の Ferrari F430 spider(新手砌)
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2007-8-13 07:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
係咪太杰了?!





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-13 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2007-8-13 19:46 發表
係咪太杰了?!

我用1:2(mr.color thinner)





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2007-8-13 08:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-13 08:33 PM 發表

我用1:2(mr.color thinner)

即使係郡氏樽仔油, 以呢個比例黎噴車殼我都覺得杰......更何況Finisher...

以我自己個人黎講, 郡氏樽仔油噴車殼都開3-5份thinner, 就算係覺得稀過頭, 最多噴多兩浸.
Finisher油本身已經好杰, 可以再加多D thinner.

其實開幾多thinner無可能比到個實際數字你, 你大可以用唔同thinner比例o既油試下, 噴上件度等佢乾, 用手摸下, 無"鞋"o既感覺大至上已經OK.
之後你就會掌握到用邊個比例會適合d.

頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-13 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-8-13 20:53 發表


即使係郡氏樽仔油, 以呢個比例黎噴車殼我都覺得杰......更何況Finisher...

以我自己個人黎講, 郡氏樽仔油噴車殼都開3-5份thinner, 就算係覺得稀過頭, 最多噴多兩浸.
Finisher油本身已經好杰, 可以再加多D thinner.

其實開幾多thinner無可能比到個實際數字你, 你大可以用唔同thinner比例o既油試下, 噴上件度等佢乾, 用手摸下, 無"鞋"o既感覺大至上已經OK.
之後你就會掌握到用邊個比例會適合d.

so 我噴到咁啞色??
咁而家可以點??





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2007-8-13 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-13 08:57 PM 發表

so 我噴到咁啞色??
咁而家可以點??

咁要睇你自己對佢要求有幾高, 基本上你可以乜都唔理就咁上光油.

做多少少o既, 用幼沙紙磨番滑佢再噴光油, 不過要唔好磨穿層油喎, 真係磨穿o左o既就用番黑色補番穿o左個位.

頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-13 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-8-13 21:06 發表


咁要睇你自己對佢要求有幾高, 基本上你可以乜都唔理就咁上光油.

做多少少o既, 用幼沙紙磨番滑佢再噴光油, 不過要唔好磨穿層油喎, 真係磨穿o左o既就用番黑色補番穿o左個位.

就咁上光油,未無咁令?
太杰會令d油變啞色??





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2007-8-13 09:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-13 09:13 PM 發表

就咁上光油,未無咁令?
太杰會令d油變啞色??

即使你嘖o既底油係啞油, 只要噴番光油o係面就會"令"番, 所以你無須擔心.

理論上唔會.

頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-13 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2007-8-13 21:38 發表


即使你嘖o既底油係啞油, 只要噴番光油o係面就會"令"番, 所以你無須擔心.

理論上唔會.

等明天先噴光油!





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
ferrari
上等兵
Rank: 2
模型經常買,但係砌唔哂!!!!


UID 510
精華 0
積分 3
帖子 291
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-3
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-14 09:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-13 09:45 PM 發表

等明天先噴光油!

你今日噴光油?濕度好高小心會出事
有沒有做好準備?有無射燈暖風機那些東西
唔係到都無用

頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-14 11:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ferrari 於 2007-8-14 09:36 發表

你今日噴光油?濕度好高小心會出事
有沒有做好準備?有無射燈暖風機那些東西
唔係到都無用

今日唔噴啦!無咩心機!!





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-14 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 
想問下mr.color 光油#155
d比例點開
thx!!

[ 本帖最後由 hoho23C 於 2007-8-14 11:42 AM 編輯 ]





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
ferrari
上等兵
Rank: 2
模型經常買,但係砌唔哂!!!!


UID 510
精華 0
積分 3
帖子 291
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-3
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-14 02:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-14 11:37 AM 發表
想問下mr.color 光油#155
d比例點開
thx!!

1:2.5-3噴唔出就加 LEVELING THINNER,最好就少THINNER收縮都少D
不過唔好少到噴落去就乾左要濕噴
我得半筒水,還有問題可以向其他高手請教

頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-14 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ferrari 於 2007-8-14 14:56 發表

1:2.5-3噴唔出就加 LEVELING THINNER,最好就少THINNER收縮都少D
不過唔好少到噴落去就乾左要濕噴
我得半筒水,還有問題可以向其他高手請教

唔該!等天氣好d再噴





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-15 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
噴完又磨,磨完又噴  X n次



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2007-8-16 01:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好得多啦~ 呢架係你第幾架車?





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-16 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2007-8-16 13:14 發表
好得多啦~ 呢架係你第幾架車?

五年前砌過2架,但都係用噴油上完,之後噴光油,就算無做拋光,
今年第一架車!!





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2007-8-16 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩!!! 好正!!!!! 個頭像





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2007-8-17 12:13 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoho23C 於 2007-8-16 09:06 PM 發表

五年前砌過2架,但都係用噴油上完,之後噴光油,就算無做拋光,
今年第一架車!!

我問係想話, 如果新手想試下, 就可以開始噴光油了, 以免愈多攪愈high鑊. 做到30~40分已很好, 砌番三四架知道程序同感覺後再用心改進每一步驟. 向100分高手級一步步走. 當然, 砌車砌到一佰分既話無咩可能, 高手都無邊個做到, 所以唔好俾自己壓力. 先練好自己基本功吧





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
hoho23C
軍曹
Rank: 2


UID 17024
精華 0
積分 3
帖子 312
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-29
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2007-8-17 05:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2007-8-17 00:13 發表


我問係想話, 如果新手想試下, 就可以開始噴光油了, 以免愈多攪愈high鑊. 做到30~40分已很好, 砌番三四架知道程序同感覺後再用心改進每一步驟. 向100分高手級一步步走. 當然, 砌車砌到一佰分既話無咩可能, 高手都無邊個做到, 所以唔好俾自己壓力. 先練好自己基本功吧

我會噴光油架啦!,貼左水貼先!
係唔係要塗上軟化劑,令水貼唔會起白邊?





^^
新手
豪 の Ferrari F430 spider
豪 の Murcielago
豪 の 1比6 VOLKS 戰姬
頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2007-8-17 10:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談
就好似我咁XDDDDDDDDDDD
我部GTR出晒橙色...
其實我可以唔磨嫁...
不過又想佢靚所以磨...
之後咪穿晒囉XDDDDDDDDDDD
依家因為未有油所以無噴到...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:23 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver