回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: is this any good David 550 ?
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2013-6-5 10:52 AM  資料  短消息  加為好友 
MGM魔技研模型用品
ttp://www.pongsintco.com.tw/product/129089





[size=5]識字 識上網 自己搵啦!
成日問[/size]
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-5 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2013-6-5 10:52 AM 發表
MGM魔技研模型用品
ttp://www.pongsintco.com.tw/product/129089

i live in HK =.=.....


地獄和天堂 160$ hkd vs 955$ hkd

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2013-6-5 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 
955銀?我記得蔡生開價980,可以減?

頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-5 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2013-6-5 12:47 PM 發表
955銀?我記得蔡生開價980,可以減?

i dont know remember la the price sticker is 955
or because i brought many other thing  =.=

you are right 蔡生 is a nice dude

頂部
silas
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 47040
精華 0
積分 0
帖子 665
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
來自 老豆老母打交之後
狀態 離線
發表於 2013-6-5 07:39 PM  資料  短消息  加為好友 





still blank...
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-5 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 
][/URL]

QUOTE:
原帖由 silas 於 2013-6-5 07:39 PM 發表
指甲打磨机 120人仔



ht ...




[ 本帖最後由 @屙爛屎@ 於 2013-6-5 08:21 PM 編輯 ]

頂部
dolphin
上等兵
Rank: 2



UID 15095
精華 0
積分 0
帖子 276
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-18
狀態 離線
發表於 2013-6-5 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-5 12:28 PM 發表

i live in HK =.=.....


地獄和天堂 160$ hkd vs 955$ hkd

Ching你支$160係邊度買?佢食水都幾深



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-5 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dolphin 於 2013-6-5 08:36 PM 發表


Ching你支$160係邊度買?佢食水都幾深

MK dont know the Chinese name of that place
have many BB gun shop and a welcome near by
that place is back listed by me only a OLD FAT MAN at the shop..
have SOME FAKE FSS KIT
how much is 20 RMB?

頂部
dolphin
上等兵
Rank: 2



UID 15095
精華 0
積分 0
帖子 276
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-18
狀態 離線
發表於 2013-6-6 01:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-5 11:02 PM 發表

MK dont know the Chinese name of that place
have many BB gun shop and a welcome near by
that place is back listed by me only a OLD FAT MAN at the shop..
have SOME FAKE FSS KIT
how much is ...

20 RMB大約港幣26蚊
Ching會唔會記錯咗個價,以人哋六倍價錢賣真係想像唔倒重有人幫趁佢

頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-6 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dolphin 於 2013-6-6 01:34 PM 發表


20 RMB大約港幣26蚊
Ching會唔會記錯咗個價,以人哋六倍價錢賣真係想像唔倒重有人幫趁佢

you must know not every one in HK know about taobao... including my self...

頂部
dolphin
上等兵
Rank: 2



UID 15095
精華 0
積分 0
帖子 276
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-18
狀態 離線
發表於 2013-6-6 01:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-6 01:38 PM 發表


you must know not every one in HK know about taobao... including my self...

yahoo都有



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-6 06:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dolphin 於 2013-6-6 01:45 PM 發表


yahoo都有

well not all  will do research when buy stuff like this when walk into shop just. buy it at moment 160$ sounds reasonable to me

頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-13 08:19 AM  資料  短消息  加為好友 

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2013-6-13 02:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-13 08:19 發表

師兄你把卡呎0係咩牌子, 價錢如何呢? 唔該哂





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-13 02:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2013-6-13 02:09 PM 發表



師兄你把卡呎0係咩牌子, 價錢如何呢? 唔該哂

got it at Mr Choi place at MK
i think is under 300 something  cant remember la should be around 28x$ hkd but i dont like it because it so plastic feel  but it does it job

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2013-6-13 05:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-13 14:59 發表


got it at Mr Choi place at MK
i think is under 300 something  cant remember la should be around 28x$ hkd but i dont like it because it so plastic feel  but it does it job

好, 唔該哂, 鴨寮街都差不多, 不過就Stainless steel...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
@屙爛屎@
上等兵
Rank: 2



UID 48646
精華 0
積分 0
帖子 228
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-4-2
狀態 離線
發表於 2013-6-13 06:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2013-6-13 05:19 PM 發表



好, 唔該哂, 鴨寮街都差不多, 不過就Stainless steel...

actually my is more high tech is made from carbon fiber composite

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2013-6-13 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-13 18:54 發表


actually my is more high tech is made from carbon fiber composite

Is it made in Japan? Just wonder...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
Wittmann
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15085
精華 0
積分 0
帖子 2308
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-18
來自 新手區
狀態 離線
發表於 2013-6-13 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 @屙爛屎@ 於 2013-6-13 06:54 PM 發表


actually my is more high tech is made from carbon fiber composite

精準程度受物料,温度影響; 炭纖、塑膠等絕非埋想材料...





潛水...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2013-6-13 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Wittmann 於 2013-6-13 22:15 發表


精準程度受物料,温度影響; 炭纖、塑膠等絕非埋想材料...

多謝分享Wittmann兄...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver