回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 吹水:越來越提不起勁砌模型= =
瘋峰
壹等兵
Rank: 1


UID 46842
精華 0
積分 40
帖子 115
成品數目 40 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-11-7 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
生活逼人,自己都轉左玩Robot魂,
的確自己整係靚過魂,Robot魂果D
膠感係難以克服,不過我都會為D Robot魂
上上水貼,都唔會話真係齋擺,忙中有閒咪幫下佢+水貼

頂部
ANMC
平民
Rank: 1



UID 45083
精華 0
積分 0
帖子 24
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2011-1-11
狀態 離線
發表於 2012-11-8 07:25 AM  資料  短消息  加為好友 
我自己轉左做素組派, 因為真的沒時間噴油上色.

Bandai 成品的話, 只有 GFF 系列比較看得上眼~
個別景品都很高質素, 不過就往往過千元.

R魂 系已砌素組HG 質素, 唔好彩重會用 gundam marker 上 d 好粗既線... 而且個價錢重...

頂部
Hawkivate
曹長
Rank: 2



UID 41450
精華 0
積分 6
帖子 410
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-30
來自 港島沿岸
狀態 離線
發表於 2012-11-8 08:31 AM  資料  短消息  加為好友 
我係覺得總有一段時間會無動力去砌模的

我而家暫時就處於尼個階段、加上剛開始大學生活忙起來
所以都有好一段日子無砌

雖然無砌模,但總會買本模型書睇,出街經過模型鋪附近總去望望
唔想砌既時候我唔會迫自己砌,但亦唔會因此而淋熄對模型個團火

我相信總有一日會揾返當初砌模個種拼勁的,有時候放一放手,唔需要太執著的


本帖最近評分記錄
XM-XX   2012-11-9 04:31 PM  讚好  +1   具參考價值
chau   2012-11-9 03:29 AM  讚好  +1   最後果句同我之前同而家情況一樣,話晒 ...




堅持1/144主義
---------下面是[del]走[/del]數簿------------
1/1000宇宙戰艦大和號
SD FA Unicorn
SD AGE紅騎
BGS剎帝利(好似係
頂部
ckwu
上等兵
Rank: 2



UID 8886
精華 0
積分 2
帖子 225
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-2
狀態 離線
發表於 2012-11-8 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 
你讀書,我番工再番夜校,打GAME,拍拖,都係照玩~
有時無堂早早吃完飯番企搞,或者星期六花個下晝做,慢慢就搞得成~
見到其他人砌得好靚,自己有時又心郁,完成一件作品既感覺好滿足~
呢五個月期間都砌左四隻高達模型,吾想就甘用手機影~
搵日好天,一次過影好再POST上黎~
(PS.砌左 HG POWER GM / MG WING / MG MARASAI / HG 新安洲)

玩大左,連新安洲都夠膽開波,不過又比我搞到喎



[ 本帖最後由 ckwu 於 2012-11-8 10:17 AM 編輯 ]

頂部
CACA1984
上等兵
Rank: 2



UID 32456
精華 0
積分 19
帖子 288
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2012-11-9 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 
我都無砌模型一段時間了~我覺得人唔同階段會有唔同既興趣~最緊要自己開心就可以了..不過我相信某天我又會重燃對模型既愛~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver