回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 魂展2010會場展品: Robot魂 【多圖】
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-10-2 03:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
robot魂係咪痴左線呀,我今年同下年破產啦 > > > > 死亡
唯好我唔洗再買hg,好似brave commander type,慳返d錢買魂版好過,雖然貴左d...
仲有好彩冇流星同命運
仲有V&V2...

[ 本帖最後由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-10-2 05:20 PM 編輯 ]





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
kenneth000
曹長
Rank: 2


UID 36547
精華 0
積分 6
帖子 462
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-28
狀態 離線
發表於 2010-10-2 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 
有冇人知隻流星幾錢?!

我覺得隻正義女神&F ,個頭可以整1/144果時參考~

[ 本帖最後由 kenneth000 於 2010-10-2 10:17 PM 編輯 ]

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-10-4 05:04 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Robot魂

http://ga.sbcr.jp/mreport/015794/

S.H.Figuarts

http://ga.sbcr.jp/mreport/015796/

S.I.C.

http://ga.sbcr.jp/mreport/015789/

SDX

http://ga.sbcr.jp/mreport/015772/

[ 本帖最後由 gundam09 於 2010-10-4 06:24 PM 編輯 ]





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
pita
壹等兵
Rank: 1


UID 1279
精華 0
積分 2
帖子 158
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-2-3
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-10-4 08:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
流星本體好OK,不過把劍就有點那個...........





My Blog(交易廣場)http://hk.myblog.yahoo.com/YArea-YArea
頂部
kyofd3s726
軍曹
Rank: 2


UID 23030
精華 0
積分 1
帖子 363
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-10-4 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
得只00系列指揮官型岩我...
SEED D戈D對光翼OK...
V2幾型

頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-10-4 11:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談
估佢唔到就咁V2再出改良版~ 外型好既入埋佢黎玩~
DANN 真係點都要入 等R魂出呢隻好鬼耐 唔知會唔會出埋其他呢!?
GUNDAM系列真係睇定D  D關節太鬆 D背包大既混帳實在好難煩
上次入左隻SF 條腰完全頂唔住佢個背包  擺POSE 好唔自在!





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 12:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver