回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 鏡面冷烤漆
GARY...
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 40045
精華 0
積分 94
帖子 1930
成品數目 94 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-14 01:42 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2010-6-13 23:53 發表

係囉
我要用到大口徑大氣壓先叫去得順
不過去油就好快啦,勁肉赤
洗槍更加麻煩,用大量thinner係咁"沖"走d油
好在我用3054 o者
如非必要真係唔會用到佢....

但砌車同要鏡面,,一定要用PU油先得,,





本人Gary AncientLuna鍾意攝影,足球,睇賽車,模型,囡囡,打機,看書,吹水,自護公国万歲!!..etc
本人Blog:
http://blog.yam.com/user/k3800.html
頂部
仲人
二等兵
Rank: 1



UID 8292
精華 0
積分 0
帖子 95
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2010-6-14 05:38 AM  資料  短消息  加為好友 
咁問一下~~用左支D支野後 ,要洗到點先叫洗乾淨?

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 07:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GARY... 於 2010-6-14 03:00 AM 發表

但砌車同要鏡面,,一定要用PU油先得,,

另一個角色諗,要靚就要有付出

唔係就用番gx-100慢慢玩都得





轉虧為"型"
頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 07:55 PM  資料  短消息  加為好友 
諗諗下又想試下PU油,上網見到有D係1.幾KG裝,想問下邊到有,係咪一D大間D既五金鋪/一D賣裝修果 D油既地方就會有呢?

頂部
l199511126
平民
Rank: 1



UID 40843
精華 0
積分 2
帖子 33
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-6
狀態 離線
發表於 2010-6-14 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #9 kenbyuen 的帖子

你地講起gp2,又有間有的.我想個支會抵D.價錢吾係好記得la(MGM好似係$90).重有MGM個間鋪6:00pm先開呀!!!

頂部
l199511126
平民
Rank: 1



UID 40843
精華 0
積分 2
帖子 33
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-6
狀態 離線
發表於 2010-6-14 08:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2010-6-13 07:10 PM 發表


係唔係MGM果隻,有冇大約既價錢?唔該晒

你地講起gp2,係同一層又有間有的.我想個支會抵D.價錢吾係好記得la(MGM好似係$90).重有MGM個間鋪6:00pm先開呀!!!

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-14 08:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2010-6-14 09:13 PM 發表
諗諗下又想試下PU油,上網見到有D係1.幾KG裝,想問下邊到有,係咪一D大間D既五金鋪/一D賣裝修果 D油既地方就會有呢?

無錯, 不過依隻野唔算多人買, 記住問清楚d先好買
一定有2桶, 大桶系光油, 細桶系硬化劑
唔好買錯
仲有, 睇多d教學先好用, 依隻野同普通模型油好唔同
ps: 大大桶好難用得晒, 你有friend可以搵幾個人一齊夾 抵過買gp2好多

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-14 10:16 PM 發表

無錯, 不過依隻野唔算多人買, 記住問清楚d先好買
一定有2桶, 大桶系光油, 細桶系硬化劑
唔好買錯
仲有, 睇多d教學先好用, 依隻野同普通模型油好唔同
ps: 大大桶好難用得晒, 你有friend可以搵幾個人一齊夾 ...

我上網見過好多名,油霸漆,聚脂漆,清漆,PU漆,咁我想問係香港叫開邊個名呢?又或者師兄叫開咩名呢?我驚問佢果陣佢唔明我講咩

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-14 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2010-6-14 10:57 PM 發表


我上網見過好多名,油霸漆,聚脂漆,清漆,PU漆,咁我想問係香港叫開邊個名呢?又或者師兄叫開咩名呢?我驚問佢果陣佢唔明我講咩

仲有個名叫傢施油, 因為好多傢施鋼琴都用佢油
除左油霸漆應該其他名個老世都明ga la (因為油霸係牌子名唔係種類名)
我叫開佢做pu光油, 聚氨酯光油  

ps:差d跟左你打聚氨脂.......應該係聚氨酯至岩
再補充少少野, 岩岩搵依隻油既正字個陣發現pu光油係正常正活中好普遍, 由筆盒文具到手提電腦影音器材, 總知平日見到一層令令既厚身coating 就好可能係佢, 依隻油特性耐磨, 抗一定變型(用係模型唔易裂岩晒) 抗變黃(普通光油過幾年會開始黃pu油無咁快) 如果唔係使用上既不便肯定好受歡迎

[ 本帖最後由 GaryMok 於 2010-6-14 11:20 PM 編輯 ]

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-14 11:05 PM 發表

仲有個名叫傢施油, 因為好多傢施鋼琴都用佢油
除左油霸漆應該其他名個老世都明ga la (因為油霸係牌子名唔係種類名)
我叫開佢做pu光油, 聚氨酯光油  

ps:差d跟左你打聚氨脂.......應該係聚氨酯至岩
再補 ...

明白晒!!聽日即去找,真係唔該晒師兄!!

[ 本帖最後由 kenbyuen 於 2010-6-14 11:42 PM 編輯 ]

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:24 PM  資料  短消息  加為好友 
唔記得左問,師兄買開幾錢呢?

頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2010-6-14 11:42 PM 發表
唔記得左問,師兄買開幾錢呢?

其實香港買得有點貴
我係講MGM啦...台灣零售約55HKD
不過香港的零售就75UP,仲有師兄報90UP!! @O@
我明白人地要賺錢要開飯,不過90UP就真係狼左D啦,
如果說一句只賺取蠅頭小利/來貨很貴,倒不如不要跟台灣入貨了
反正又不是佢地獨家....





我的studio
脹爆Studio
頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2010-6-14 11:51 PM 發表

其實香港買得有點貴
我係講MGM啦...台灣零售約55HKD
不過香港的零售就75UP,仲有師兄報90UP!! @O@
我明白人地要賺錢要開飯,不過90UP就真係狼左D啦,
如果說一句只賺取蠅頭小利/來貨很貴,倒不如不要跟台灣入 ...

一見90蚊即刻唔洗諗(得果45ML)......試PU油算

頂部
GaryMok
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2425
精華 0
積分 9
帖子 1117
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-6-14 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2010-6-15 12:02 AM 發表


一見90蚊即刻唔洗諗(得果45ML)......試PU油算

我2樣都試過, 買工業用pu油同佢有99%相似 (淨番個1%我都唔知係mud)
我買左$220 5升 (圍番2蚊45ml, 佢賣90), 你問下佢有無再細d packing 啦
油霸好似有出2L

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-14 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GaryMok 於 2010-6-15 12:10 AM 發表

我2樣都試過, 買工業用pu油同佢有99%相似 (淨番個1%我都唔知係mud)
我買左$220 5升 (圍番2蚊45ml, 佢賣90), 你問下佢有無再細d packing 啦
油霸好似有出2L

$220/5L又真係幾抵!!如果有細D就perfect啦!~
再一次感謝以上咁多位師兄!

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-6-17 05:30 PM  資料  短消息  加為好友 
頭先去左D大間既油漆鋪問,佢話喱D油唔合規格,唔會再有,係咪真嫁?
仲有我聽日會出新填地街睇下有冇PU油同埋買條泵用既喉,
唔知師兄知唔知邊間有呢?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver