回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有冇人係英國讀緊書????
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-8 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ZION13 於 2010-1-8 09:20 AM 發表
男校有機...有gay...


講笑, 讀書無問題ge

我都擔心呢個問題

頂部
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-8 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 savepilot 於 2010-1-8 12:44 PM 發表


睇o黎你父母係想你比心機讀書,
並借此令你放棄不良嗜好(他們認為),
肯定一句父母不會害你的,
不如現時就聽從他們比心機為自己將來打好根基,
日後有穩定收入到時"玩乜都得",
e+唯有齋儲模型(d水貼要第一 ...

咁都冇辨法

頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2010-1-8 10:19 AM 發表
去英國呀...咁可以等返香港先砌
基本上你冇機會可以買到你想要既用工
淨係講去搵去買都夠死
我已家係加拿大
想搵隻同日本動漫有關既野都難
少到喊,加上又貴,淨係抽稅你都夠死
想砌"模型",都幾難...真係好 ...

加拿大邊part先? 我住咗喺Toronto呢度15年都唔覺得買模型/工具有任何難度...不過係貴咗啲.

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-1-10 08:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2010-1-8 09:07 發表
去英國呀...咁可以等返香港先砌
基本上你冇機會可以買到你想要既用工
淨係講去搵去買都夠死
我已家係加拿大
想搵隻同日本動漫有關既野都難
少到喊,加上又貴,淨係抽稅你都夠死
想砌"模型",都幾難...真係好 ...

我都係加拿大,好慘,我好掛住我香港D GAIA油同噴筆呀,加拿大真係好難搵到砌模型工具,
我住係ALBERTA一個叫GRANDE PRAIRIE 的小鎮,得一間模型鋪,仲要唔齊又貴........
好難發展...
C hing住邊呀?





荒廢了模技....
頂部
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-10 04:36 PM  資料  短消息  加為好友 
北愛個邊治安個d o唔ok??
因為我聽人講好似話好差

頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2010-1-11 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2010-1-10 09:19 AM 發表


我都係加拿大,好慘,我好掛住我香港D GAIA油同噴筆呀,加拿大真係好難搵到砌模型工具,
我住係ALBERTA一個叫GRANDE PRAIRIE 的小鎮,得一間模型鋪,仲要唔齊又貴........
好難發展...
C hing住邊呀?

Calgary果邊唔係有幾萬個香港人住嘅咩? 去果邊睇吓, 應該會有模型用品賣嘅.

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2010-1-14 10:57 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 MSZsama 於 2010-1-11 11:37 AM 發表


Calgary果邊唔係有幾萬個香港人住嘅咩? 去果邊睇吓, 應該會有模型用品賣嘅.

我咪就係係calgary囉...
多香港人都冇用...
根本上都唔多人玩模型
鬼佬唔興玩呢家野
就算玩都係飛機呀,車呀個類,頂多咪warhammar囉
冇唔係冇,但係d工具,材料全部都係鬼佬貨,加上貴
真係冇心機係呢邊玩
我個時黎都想繼續係到砌....
過過下d生活我就發覺我冇時間砌同埋你會過得好平淡
我未去過溫哥華同多倫多,我就淨係知人多好多
我諗係個邊都可以買到整野掛,,,但係calgary呢邊就真係諗都唔洗諗..
家陣都係得閒油2隻warhammar就算





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
MSZsama
二等兵
Rank: 1



UID 9191
精華 0
積分 0
帖子 63
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-16
狀態 離線
發表於 2010-1-16 06:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2010-1-14 12:09 PM 發表

我咪就係係calgary囉...
多香港人都冇用...
根本上都唔多人玩模型
鬼佬唔興玩呢家野
就算玩都係飛機呀,車呀個類,頂多咪warhammar囉
冇唔係冇,但係d工具,材料全部都係鬼佬貨,加上貴
真係冇心機係呢邊玩
...

Toronto呢邊的確係多啲人, 但係玩模型嘅人都係偏少. 正如我之前講過, 買工具係貴咗啲, 不過一定有地方買到. 但係住咗呢度咁多年, 我都變到好似啲本地人一樣懶晒, 而家買車仔番嚟擺都係清一色die-cast.

頂部
X_LOVE_S
軍曹
Rank: 2


UID 23509
精華 0
積分 2
帖子 355
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-21
狀態 離線
發表於 2010-1-18 07:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 X_LOVE_S 為MSN好友 通過MSN和 X_LOVE_S 交談
回復 #25 tonyskchung 的帖子

北愛 其實冇咁差
D環境好好tim 我堂家姐一家係果度住
果度d 菠蘿包同香港一樣咁好食
有間泰國菜d 冬陰功好正 因為係泰國請個大廚黎做

頂部
tonyskchung
軍曹
Rank: 2


UID 32359
精華 0
積分 7
帖子 387
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-4
狀態 離線
發表於 2010-1-25 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 X_LOVE_S 於 2010-1-18 09:07 AM 發表
北愛 其實冇咁差
D環境好好tim 我堂家姐一家係果度住
果度d 菠蘿包同香港一樣咁好食
有間泰國菜d 冬陰功好正 因為係泰國請個大廚黎做

咁都放心D !!THZ

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver