回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HG_Kshatriya
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2009-11-17 02:25 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 PS 於 2009-11-17 13:13 發表


多謝支持!我仲以為深得滯添!好彩噴果晚冇落雨!又好彩果晚支噴筆冇失靈!梗好彩5駛噴到天光就噴完!

天時地利人和,造就HGUC NZ666 係HKML首次出現





荒廢了模技....
頂部
ckwu
上等兵
Rank: 2



UID 8886
精華 0
積分 2
帖子 225
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-2
狀態 離線
發表於 2009-11-17 06:58 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄好勁~~
隻野砌到成隻首辨甘~~
你係得既!~
推~

頂部
勁☆軒
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27551
精華 0
積分 38
帖子 1746
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
來自 遊戲人間
狀態 離線
發表於 2009-11-17 07:45 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ Yahoo!
唔錯嘅作品```陰影做得好好```





有歌聽,有嘢睇,鍾意嘅話仲可以同我傾下偈(^_^)
Welcome to my blog
http://hk.myblog.yahoo.com/terence-GUNDAM
頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Black 於 2009-11-17 02:21 PM 發表
我覺得首辦O個隻的感覺霸氣得來又唔怕笨重,而家呢隻HG我又覺得個頭扁得滯,感覺怪怪地
我都係睇到好多C兄砌首辦先買左呢盒HG~~

我都係因為睇到隻首辦的至覺得佢靚, 不過同首辦比較佢真係輸蝕左好多, 細緻位嚴重不足. 但首辦我又5識set件, 洗件又嫌麻煩, 多重mask又怕困難 (但佢咁大件其實真係好抵玩) 糾纏左好耐結果都係選左模型...

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2009-11-17 03:37 PM 發表


天時地利人和,造就HGUC NZ666 係HKML首次出現

唔? 首次出現? 噢! 先做死士都5錯丫! (我未試過架)

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckwu 於 2009-11-17 08:10 PM 發表
師兄好勁~~
隻野砌到成隻首辨甘~~
你係得既!~
推~

多謝支持! 不過, 點解師兄你會睇到成隻首辦咁? 我點睇都係模型黎! 而且, 我覺得砌首辦同砌afv一樣咁難, 我就做5到...不過都多謝你抬舉!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2009-11-17 08:57 PM 發表
唔錯嘅作品```陰影做得好好```

多謝支持! 唔陰? 影真係噴得好? 5好讚我啦, 我會鬆毛鬆翼架...

頂部
tojoelee
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30467
精華 0
積分 4
帖子 509
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-9
狀態 離線
發表於 2009-11-17 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
唔錯,其實小弟都係砌緊 666。第時有機會請指教下。
師兄既作品,陰影表達得恰到好處。666屬於重型MS, 係應該要粗線條先好睇。
水貼配合得恰到好處,屬上級既作品。





To Be Continue ....
頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2009-11-17 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 
good





.................^v^
頂部
kbata
壹等兵
Rank: 1


UID 14623
精華 0
積分 13
帖子 179
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-3
狀態 離線
發表於 2009-11-18 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
很有煞气~
模型不需改,都那么好看~
再加上lz阴影的功夫,这只kshatriya太正了!!!

很想入,可是又怕太大占位子~

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tojoelee 於 2009-11-17 11:17 PM 發表
唔錯,其實小弟都係砌緊 666。第時有機會請指教下。
師兄既作品,陰影表達得恰到好處。666屬於重型MS, 係應該要粗線條先好睇。
水貼配合得恰到好處,屬上級既作品。

多謝支持!指教就5好咁講啦,大家參詳一下好似好D!水貼就真係有需要,因為咁大隻若果冇水貼似乎真係好寡,亦由於佢幾大隻,所以一D細水貼會比較5顯眼,所以師兄第日都應該簾D大張小小(口既)水貼會好D!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 味吉洋彪 於 2009-11-18 12:53 AM 發表
good

多謝支持!嘩!好耐冇見呀味吉兄!噫?原來咁就兩三年...噢!

頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-11-18 07:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kbata 於 2009-11-18 01:31 AM 發表
很有煞气~
模型不需改,都那么好看~
再加上lz阴影的功夫,这只kshatriya太正了!!!

很想入,可是又怕太大占位子~

多謝支持!佢比普通一隻HG真係大得多,最弊就係一定要撐開D翼至叫做有D煞氣,若果係收納型態雖然會冇咁牙咋,但就好似醜婦不用見家翁咁,似乎5係幾好!

頂部
味吉洋彪
上尉
Rank: 3Rank: 3
....................


UID 8481
精華 2
積分 61
帖子 1742
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-16
來自 脹爆Studio
狀態 離線
發表於 2009-11-19 08:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PS 於 2009-11-18 08:48 AM 發表


多謝支持!嘩!好耐冇見呀味吉兄!噫?原來咁就兩三年...噢!

真係好耐無見啦





.................^v^
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-11-19 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
快令正

大號碼既水貼最搶眼





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
c4-ray
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27980
精華 3
積分 5
帖子 719
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-11-19 04:15 PM  資料  短消息  加為好友 
好正啊!超有霸气!尼只绿色好中意,加上用MAX涂装来表现,实战感好强!!细节涂装亦都不俗!!劲作!

頂部
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-11-19 04:22 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟覺得D陰型真係有D深同速。
nice work overall

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver