回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新手落雨收柴作1/10 young bust羅馬簱手
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 11:34 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-5-20 10:31 PM 發表


我果 D係反面教材,未算得上靚

我就覺得又靚又有個人風格 而且自從你個6號q版二戰德軍出街後市面上就好難再買到

QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-20 10:40 PM 發表
焗油箱材料 : 玻璃樽 24 蚊 , 時間制 25 蚊 , 燈膽連燈座組合 30 蚊 , 溫度計 10 蚊 , 全套唔洗 100 蚊 , 我在荃灣間國貨公司一次執齊 .  

等我遲d都造一個同油彩發亮講byebye

QUOTE:
原帖由 felix 於 2009-5-20 10:51 PM 發表
好得呀!!!

多謝 felix兄你張頭像相d舊化都好得

QUOTE:
原帖由 wingsiu 於 2009-5-20 11:07 PM 發表
淨係睇相真的已經唔錯(可能實物或有出入,版聚可以拿出來看看嗎 )
繼續加油油多幾十隻........歡迎加入油公仔行列
如果油下一隻,我會提議你油十字軍老兵,因他的面部層次變化多些,也容易掌握和有好 ...

thank you ﹗明天會拿這個胸像去給市井兄和陳生、温生比意見,順手會睇一睇這個十字軍老兵
wingsiu兄你都要多油兵仔多發post,因為油兵新手很需要像你這樣熱心的前輩教導和幫忙

頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2009-5-20 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 
這個開始已經很好了!能夠有這樣成績,証明你好有髹公仔的DNA及天分

不過....油兵尚未普及,同好們仍需努力

頂部
Kwai_kwai
上校
Rank: 4


UID 16345
精華 5
積分 51
帖子 5324
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-20 11:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Kwai_kwai 為MSN好友 通過MSN和 Kwai_kwai 交談
  油兵尚未普及,同好們仍需努力  X 2





榕樹頭講故佬ㄧ名
頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2009-5-20 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 
油兵不是不普及,而時越來越少人玩
只嘆現今這個世代,玩意太多,時間太少..............

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 12:01 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-21 12:15 AM 發表
這個開始已經很好了!能夠有這樣成績,証明你好有髹公仔的DNA及天分

不過....油兵尚未普及,同好們仍需努力

我的髹公仔DNA及天分應該麻麻 但我勝在經常得到像市井兄、wingsiu兄等髹公仔前輩和其他髹公仔同好的幫忙

QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2009-5-21 12:20 AM 發表
  油兵尚未普及,同好們仍需努力  X 2

油兵尚未普及,同好們仍需努力  X 3

頂部
dtang
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24919
精華 0
積分 70
帖子 1315
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-8
狀態 離線
發表於 2009-5-21 08:32 AM  資料  短消息  加為好友 
好正, 好有莓立體感....有心機之作, 小弟也學習油公仔- 1/48 人仔....

頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-21 10:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
miss咗呢個post,好正,希望油兵仔的同好可有增無減


推介樓主可油隻十字軍,光暗位基本已雕了出來,好易跟

加油,不過樓主唔係有隻mig 的1/9 bust嗎?





頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 10:55 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dtang 於 2009-5-21 09:02 AM 發表
好正, 好有莓立體感....有心機之作, 小弟也學習油公仔- 1/48 人仔....

thank you, 隻1/48油完記住發post

QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-21 11:07 AM 發表
miss咗呢個post,好正,希望油兵仔的同好可有增無減


推介樓主可油隻十字軍,光暗位基本已雕了出來,好易跟

加油,不過樓主唔係有隻mig 的1/9 bust嗎?

多謝,今日遲少少會過精藝睇個十字軍,市井兄話已經過左頭模可能會出得比較差都唔知買唔買好
隻1/9本來想買但最後見唔到現貨而自己又砌左隻差唔多樣的1/10所以都係買其他款算

頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-21 11:11 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-21 11:25 AM 發表

thank you, 隻1/48油完記住發post


多謝,今日遲少少會過精藝睇個十字軍,市井兄話已經過左頭模可能會出得比較差都唔知買唔買好
隻1/9本來想買但最後見唔到現貨而自己又砌左隻差唔多樣的1/ ...

講真,隻十字軍個頭模都已經好差,當時水口位都已經執死

young's出的bust絕對是當今質數最好





頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 11:21 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-21 11:41 AM 發表



講真,隻十字軍個頭模都已經好差,當時水口位都已經執死

young's出的bust絕對是當今質數最好

頭模都好差二、三模咪
熾天使兄你其餘幾個young busts開工未好想快d睇成品

頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-21 11:40 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-21 11:51 AM 發表

頭模都好差二、三模咪
熾天使兄你其餘幾個young busts開工未好想快d睇成品

努力中,但我只可深夜施工,所以進度媛慢





頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-5-21 12:29 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚既頭像 !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-21 08:23 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-5-21 12:59 PM 發表
好靚既頭像 !! ~

thank you williamgundam兄

頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2009-5-21 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 
真係好靚 勁呀





女人的衣櫃永遠少一件衣服!!!
我們的貨架永遠少一盒模型!!!
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-5-22 05:34 PM  資料  短消息  加為好友 
真係好靚,油人像真係要好多時間,期待gorem樓主的下一個作品





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-22 06:35 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
Thank you 毛毛86兄 &  starz兄
這個胸像已經洗了油



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
gogok
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26228
精華 4
積分 10
帖子 983
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-20
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-5-22 06:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!

頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2009-5-22 07:12 PM  資料  短消息  加為好友 
gorem兄,resin料唔係好經得起洗既考驗,洗埋呢次好la.....
有要求係好,不過又唔駛咁講究,執下佢都好好了
眼見很多模藝高手,就是過份追求,反而冇成品

頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2009-5-22 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 
做乜又沖涼呀??始終用左一擔心機

頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2009-5-22 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-22 07:42 PM 發表
gorem兄,resin料唔係好經得起洗既考驗,洗埋呢次好la.....
有要求係好,不過又唔駛咁講究,執下佢都好好了
眼見很多模藝高手,就是過份追求,反而冇成品

市井兄,你和温生對gorem兄說了些什麼批評呀?攪到要洗過從來咁大剌激
看相片真的很出色,實物又有什麼問題呢?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:48 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver