回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 有無人公司寫開 .net 既 web application?
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-4-17 12:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-17 12:40 PM 發表
我都明白,因為我上年寫VB.NET都與過,不過我會搵下佢個LOGIC係邊,回用,套用返佢個LOGIC用我自己識既寫法寫返出黎

反而PROGRAM CODE好容易上網就搵到SAMPLE抄黎改, 就算搵唔到VB, 搵到C# CODE用TOOL CONVERT一樣掂!  http://labs.developerfusion.co.uk/convert/csharp-to-vb.aspx





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-17 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #21 亞糊 的帖子

當然,不過時間夠既話自己人手改都可以當練習既~~~





頂部
mrpanda
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 1157
精華 0
積分 13
帖子 665
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
狀態 離線
發表於 2009-4-17 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-4-17 12:34 PM 發表


google 過了, 全世界都係玩自創, 無一套standard guideline. 有d就咁xcopy, 有d自已寫script, 有d用subversion, vss, nant, vault, 等等...

it's very difficult to use a generic solution as the situation of each company is different, tailor-made solution although the cost is higher, it does not waste your resource to perform unnecessary task.

now your situation is not coding, it is a management issue.

^.^

頂部
亞糊 (如果一定要為存貨設定期限)
上校
Rank: 4
我會話: 一萬年


UID 6552
精華 7
積分 31
帖子 4060
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-20
狀態 離線
發表於 2009-4-17 01:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mrpanda 於 2009-4-17 01:19 PM 發表

it's very difficult to use a generic solution as the situation of each company is different, tailor-made solution although the cost is higher, it does not waste your resource to perform unneces ...

Understand. But time and resources are the contraints to me...





歡迎來交流一下 -> http://model.chingb.com
頂部
mrpanda
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 1157
精華 0
積分 13
帖子 665
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
狀態 離線
發表於 2009-4-17 02:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 亞糊 於 2009-4-17 01:43 PM 發表


Understand. But time and resources are the contraints to me...

i understand ge....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver