回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 略討論:hkml中既模型成品定義
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-3-29 06:51 PM  資料  短消息  加為好友 
個個素組有咩特色先.
去大龍網睇唔好!

目的都係希望大家進步,慢慢學習





轉虧為"型"
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2009-3-29 06:56 PM  資料  短消息  加為好友 
呢個係水準問題......
如果有心玩一樣嘢,水準應該是不斷向上,一次試一個新技巧,三幾次都可以掌握一定基本功.
而上來hkml咁多高人都好很教人,這真是其他模網少有的.





2014 我活過
頂部
阿烏
上尉
Rank: 3Rank: 3
前教皇~薜安


UID 17716
精華 0
積分 16
帖子 1389
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 China
狀態 離線
發表於 2009-3-29 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 
不如加個素組區,事關近來愛上素組,又想post吹下水,而在買賣區見到有d師兄噴消光滲線都已經好值得欣賞的說~





模型硬漢,一代型男 : 人肥志短..........
頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-29 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-3-29 06:43 PM 發表
其實我都想了解一下點解唔接受"素組"呢? 目的系乜野呢?

目的系乜野?
你有無見過
軍用比例模型成品
民用比例模型成品
人形成品
有素組,噴左TOP COAT, 上左線後分享的作品ar大哥..."素組"可以去模型友聊天室...當做完成品!?  

係真正去完成的模型唔靚無所謂.





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-29 04:48 PM 發表
咁其實可以咁講,有心既連個D位都會上埋色~~~

並非有無心既問題,係有冇需要既問題.
飛機既檔風玻璃罩都吾係格格都上晒色...相信無人會為左「100%上色」而去噴 d 光油上去再打磨番滑.亦吾會有人認為呢 d 位吾上色就等於吾係模型成品...咁又未免太矯枉過正左 d.





LHPP . VCR .兔
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 齋胡 於 2009-3-29 04:06 PM 發表
最近"科幻模型成品發佈區 "中出現左一D"疑似素組黨"

各模型成品發佈區不接受素組作品就係人都知嫁喇~

但果 D"疑似素組黨"多時都唔係完全素組    **(本人於這裡所指的"素組"定義為:沒有任何加工純粹把模型 ...

成品既定義應該系好清楚, 亦好簡單, 裝組好既就系成品,  素組只系制作方式既一種!  

其實講來講去都系話乜野叫"素組", 我就無大家咁在意呢樣野, 不過既然系HKML post, 當然就系跟番呢度既規矩,  唔系自已覺得系點就系, 所以素組既定義系唔系應該由"官方"定案呢?





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #25 matleung 的帖子

透明冇色同透明有色唔同,好多高達支鎗既準星都係有色的......





頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-3-29 10:09 PM 發表


目的系乜野?
你有無見過
軍用比例模型成品
民用比例模型成品
人形成品
有素組,噴左TOP COAT, 上左線後分享的作品ar大哥..."素組"可以去模型友聊天室...當做完成品!?  

係真正去完成的模型唔 ...

我唔敢講我有無見過你所講既野, 不過我諗我就無你咁本事從幾張相就可以睇到制作者做左乜又無做D乜  亦唔系咁清楚你明唔明白"
目的系乜野? "  我諗 直至有一個共識之前, 所謂素組會系一個有爭議性既問題

如果你會用"分享"呢個字, 咁又何必介意人地做左幾多呢? ar大哥...





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #26 vr2xtd 的帖子

但係官方連做得好靚既oob都當素喎......我愛oob~~~





頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-3-29 06:43 PM 發表
其實我都想了解一下點解唔接受"素組"呢? 目的系乜野呢?

以定義來講,任何一盒要用手組合的,都可以叫模型完成品。

但本身模型就是一樣重覆的產品,如果不上色或不加入自已的idea(改造,噴油等),人人都做同一件事,是沒有可討論空間,或引發其他人去創作的心。
不接受素組就是這原因。

而素組黨的主要目的,大多是為了入賣買區放賣,有了2分之後,多數會變成CD-ROM。大家留意一下......

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2009-3-30 11:40 AM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 11:17 AM 發表
但係官方連做得好靚既oob都當素喎......我愛oob~~~

官方話系乜就系乜, Period!

如果跟 IMPS  既定義, 只要跟足原盒制作, 無改動, 就乎合系參賽 OOB既要求, 補唔補縫, 油唔油都系 Optional (即系補左,油左都可以系OOB)l!

我只系懷疑拒絕所謂"素組"系咪真系咁重要? 系唔系有幾件"素組" post 左上黎就影響左整體水準呢?  最重要既系邊個, 憑乜野, 去決定果件系"素組"?





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:11 AM  資料  短消息  加為好友 
最尾個樣我唔知,不過成品區放素組係一個問題,你守唔守規矩既問題





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #30 AmazingFelix 的帖子

oob有淺色深色,技術好唔好,水口夾口做成點可以討論,最簡單既野永遠係最難的~~





頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
講真,如果有新模型出了,每一個人都素組post上來,成品區有三十隻素組 oo Gundam,  仲有沒人有興趣再入成品區呢?





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #34 AmazingFelix 的帖子

呢個我明,我係話oob都有好多討論空間咁解^^





頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 11:46 AM 發表
呢個我明,我係話oob都有好多討論空間咁解^^

所以OOB 不算是素組。坦坦OOB都好勁架

注:#34不時給你的

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2009-3-30 11:59 AM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:19 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #36 AmazingFelix 的帖子

我唔係想做oob達人,不過想做出我心 目中既oob(不過我仲有大把野要改善,努力中.....00播完都未做好00個頭><,我整模型中以第一完成左個頭既所有野先~~~)





頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 11:49 AM 發表
我唔係想做oob達人,不過想做出我心 目中既oob(不過我仲有大把野要改善,努力中.....00播完都未做好00個頭>

等你,唔好領我失望呀!





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:22 AM  資料  短消息  加為好友 
應該話希望唔會令各位大大失望~~~不過仲未搵到隻白色,用哂搵唔到,希望放學去模型店有貨啦~~





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-3-29 07:26 PM 發表
呢個係水準問題......
如果有心玩一樣嘢,水準應該是不斷向上,一次試一個新技巧,三幾次都可以掌握一定基本功.
而上來hkml咁多高人都好很教人,這真是其他模網少有的.

好認同!!
我都係起呢一道由咩都唔識,
學到而家可以砌到一件半件成品....
呢一道d師兄好好人!
有咩唔識都會教!


我自己覺得組完之後滲線,上消光都唔係成品.....
party上的的話,if你only走去上d熗嘴,口...少少位就話上左色就有點兒那過.....
party上色的話,過到自己,過到人,唔太過份都係成品!
當然,我自己覺得你有能力party上色,做咩唔成隻上!
你識噴消光就唔好話唔識噴other色!
無人可以一出世就識行,
有咩高手/模型人會未噴得/油得唔好???
有無噴係一回事;噴得好唔好係另一回事,
有無心去整一件"佢心中的成品,可以好明顯睇到!





存貨太多,時間太少...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 02:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver