回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 幪面超人-RiderBout(用bluestacks刷招待)
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-16 12:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 1/16/2013 11:49 發表


真係日以繼夜、夜以繼日咁打

yes if you sleep more then 8 hrs no way to get this lvl 40 on time without spending money...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
p_g_seed
上等兵
Rank: 2


UID 13005
精華 0
積分 19
帖子 245
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2013-1-16 01:45 PM  資料  短消息  加為好友 
請問有冇師兄幫打?
現Lv25 , 只想上到30
但已好難, 2次full team都打唔死!
尾刀或高傷均可
id : m9vhe

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-1-16 03:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2013-1-16 12:38 PM 發表


yes if you sleep more then 8 hrs no way to get this lvl 40 on time without spending money...

原來各ching ge UR背後係犧牲o左唔少睡眠時間,小弟最勁個次都係瞓瞓o下醒o左走去挑boss

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-16 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedom1994 於 2013-1-16 03:06 PM 發表

原來各ching ge UR背後係犧牲o左唔少睡眠時間,小弟最勁個次都係瞓瞓o下醒o左走去挑boss

因為我得一部機
我係訓左,較電話鬧鐘(約2-3小時後),醒左掀完,再較鬧鐘(又係2-3小時後),掀完再較(2-3小時之後),呢次就真係起身啦

頂部
Freedom1994
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11248
精華 0
積分 1
帖子 585
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
來自 香港
狀態 離線
發表於 2013-1-16 05:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2013-1-16 03:28 PM 發表


因為我得一部機
我係訓左,較電話鬧鐘(約2-3小時後),醒左掀完,再較鬧鐘(又係2-3小時後),掀完再較(2-3小時之後),呢次就真係起身啦

ching都好神心o下wor,我就一醒就瞓唔返,所以ching咁地獄式ge方法,我就情願等UR運到la

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-16 06:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-16 06:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-16 07:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-1-16 06:24 PM 發表

其實都我諗緊,如果組團打會5會快D
姐係1 GROUP人一齊冇分你我咁互相幫人打

唔多work,因為以單人而言
呢個任打到lv40都難

咦,剛公佈時間延長左喎
去到21/1

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-1-16 07:44 PM 編輯 ]

頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-16 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-16 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kitkit... 於 2013-1-16 09:30 PM 發表

21日...咁都好DD

都唔係
5萬2攻
4萬2耐

感覺lv35唔可以兩野full-team打死

頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-17 12:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 1/16/2013 23:19 發表


都唔係
5萬2攻
4萬2耐

感覺lv35唔可以兩野full-team打死

yes u can't

my team is 51K Attack 37K Defense...
also can't kill lvl 34 in 2 turns... need my support team as well...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-1-17 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2013-1-17 12:26 AM 發表


yes u can't

my team is 51K Attack 37K Defense...
also can't kill lvl 34 in 2 turns... need my support team as well...

defense差少少only, 其實39k防, 50k攻, 已經可以2turn打到 lv37, 剛剛打隻lv38差少少

[ 本帖最後由 ~LAZY~ 於 2013-1-17 12:47 AM 編輯 ]





模型之火全滅...
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2013-1-17 01:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 1/17/2013 00:43 發表

defense差少少only, 其實39k防, 50k攻, 已經可以2turn打到 lv37, 剛剛打隻lv38差少少

Just used all those pots and lvl up again
Now 38K defense


[ 本帖最後由 LifeAfterDeath 於 2013-1-17 01:37 AM 編輯 ]





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-17 09:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2013-1-17 12:26 AM 發表


yes u can't

my team is 51K Attack 37K Defense...
also can't kill lvl 34 in 2 turns... need my support team as well...

如果王蛇果時有EX就無呢個問題
不過我都好多卡未+
係時候要搞搞佢地

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-17 09:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-17 12:43 AM 發表

defense差少少only, 其實39k防, 50k攻, 已經可以2turn打到 lv37, 剛剛打隻lv38差少少

其實好多時都係佢120分鐘限時既問題
如果一開始玩,以依家既陣容,個COST120其實好少
大多都應該130-140,甚至我咁,150左右

咁變左打完第一下之後,第二下如果等回復
正常唔花錢既玩家,第二野既陣容會相對差左
除非你LV高,個藍氣MAX超過180又或者成日有"神賜"既"藍氣"回復

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-1-17 09:44 AM 編輯 ]

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-1-17 10:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2013-1-17 01:32 AM 發表


Just used all those pots and lvl up again
Now 38K defense

my combo team, just for fun



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




模型之火全滅...
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-17 11:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-17 10:14 AM 發表

my combo team, just for fun

我都試過砌COMBO,不過只限曜日既任務用黎玩下

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2013-1-17 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
望見家鄉了…40lv, 第一turn剛好過半
有無人需要協力?反正唔會再打上去





模型之火全滅...
頂部
kitkit...
曹長
Rank: 2



UID 38314
精華 0
積分 7
帖子 438
成品數目 7 件
閱讀權限 0
註冊 2010-4-19
來自 H.K
狀態 離線
發表於 2013-1-17 11:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kitkit... 為MSN好友 通過MSN和 kitkit... 交談
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2013-1-17 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2013-1-17 11:28 AM 發表
望見家鄉了…40lv, 第一turn剛好過半
有無人需要協力?反正唔會再打上去

剛LV37衰左
一次FULL TEAM
一次8張

差少少

ID:3q41f

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2013-1-17 11:48 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
~LAZY~   2013-1-17 11:51 AM  讚好  +1   Added
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver