回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-9-23 01:35 PM  資料  短消息  加為好友 
最後兩張.....好似徐子珊....





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-9-23 01:37 PM  資料  短消息  加為好友 
呢張仲見到d野....不如post晒出黎啦!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-24 02:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-23 01:37 PM 發表
呢張仲見到d野....不如post晒出黎啦!

後面果度D囡囡著咁少,會唔會涷親架~~
全係水著wo~~絕呀





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-24 03:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2007-9-23 07:31 AM 發表
發啦,發啦



QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-9-23 08:20 AM 發表
每次看見cody兄更新製作過程,都有沖動要雕好自已的製作!

一起加油吧!!!!

QUOTE:
原帖由 moss 於 2007-9-23 01:18 PM 發表
cody兄, 努力呀就到終點啦!!!!

Thanks la!!!不過今日停工!!!
啱啱噴完隻 Hi Nu!!!噴咗十五粒鐘!!!!好很累啊...........

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-23 01:35 PM 發表
最後兩張.....好似徐子珊....



QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-23 01:37 PM 發表
呢張仲見到d野....不如post晒出黎啦!

扭蛋來的!!!唔 post la!!!

QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-24 02:49 AM 發表

後面果度D囡囡著咁少,會唔會涷親架~~
全係水著wo~~絕呀

呵......我屋企好熱 ga!!!!!

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-9-24 11:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-24 02:49 AM 發表

後面果度D囡囡著咁少,會唔會涷親架~~
全係水著wo~~絕呀

陰公, 更係比cody除晒d衫.......公仔都唔放過...





頂部
PANERAI
中校
Rank: 4
錫哂老婆同囡囡 ~


UID 9603
精華 0
積分 38
帖子 3414
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-1
來自 紅磡 / 沙灘傍邊 ~
狀態 離線
發表於 2007-9-24 03:11 PM  資料  短消息  加為好友 
個胸細左D ..................................




閃 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





SAM ~
EMMAN ~
卓穎 ~
卓妍 ~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-25 02:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-24 11:50 AM 發表


陰公, 更係比cody除晒d衫.......公仔都唔放過...



QUOTE:
原帖由 PANERAI 於 2007-9-24 03:11 PM 發表
個胸細左D ..................................




閃 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

死仔!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
頭髮造形 Ko !!!
又係代客地獄時間了.........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:39 PM  資料  短消息  加為好友 
索呀
..................正
拱快攪店d頭髮??你唔係話比人ko咩





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 12:39 PM 發表
索呀
..................正
拱快攪店d頭髮??你唔係話比人ko咩

喔.....正所謂七分醉意三分醒......
加上瞓醒冇事 lu,尋日忍唔住攪咗成日.......俾人炳 la!!!

咦........典解今次唔係.............絕嘅......

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-30 12:43 PM 發表

喔.....正所謂七分醉意三分醒......
加上瞓醒冇事 lu,尋日忍唔住攪咗成日.......俾人炳 la!!!

咦........典解今次唔係.............絕嘅......

唉我果 D油量.....唔好提....我飲半杯啤酒都唔得.....
訓醒之後仲要頭痛....唉...真係冇用咯
絕呀.....>我自己<





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 12:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 12:49 PM 發表


唉我果 D油量.....唔好提....我飲半杯啤酒都唔得.....
訓醒之後仲要頭痛....唉...真係冇用咯
絕呀.....>我自己<

咦......咁睇嚟你係唯一一個能夠比我灌醉嘅人 wor!!!
絕呀.....!!!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-30 12:58 PM 發表

咦......咁睇嚟你係唯一一個能夠比我灌醉嘅人 wor!!!
絕呀.....!!!

鬼咩....我飲兩啖都會面紅....過一陣就會嘔番出來...我好似完全不能夠飲酒咁...
之後就開始頭痛了
唉.......好辛苦架...呢D經驗仲要萬試萬靈,一次都冇走漏過





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:04 PM 發表


鬼咩....我飲兩啖都會面紅....過一陣就會嘔番出來...我好似完全不能夠飲酒咁...
之後就開始頭痛了
唉.......好辛苦架...呢D經驗仲要萬試萬靈,一次都冇走漏過

呵~~~~~~估你唔到,睇你 d 相個樣都係潮人吖,應該飲得吓 ga bor!!!

頂部
williamtsang
壹等兵
Rank: 1


UID 4132
精華 0
積分 7
帖子 151
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-29
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:13 PM  資料  短消息  加為好友 
睇落好似原子穗

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamtsang 於 2007-9-30 01:13 PM 發表
睇落好似原子穗

喔.......對不起.....引起你的不安.......

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-30 01:10 PM 發表

呵~~~~~~估你唔到,睇你 d 相個樣都係潮人吖,應該飲得吓 ga bor!!!

飲唔飲得有樣睇??
都唔會出去玩,呢樣果樣咁........點會飲得....我是宅娘的說
返屋企整下模型....整下指甲....做下mask感都冇時間多出來去玩啦





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamtsang 於 2007-9-30 01:13 PM 發表
睇落好似原子穗

原子穗都幾靚女....不過skin黑左D.....





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-30 01:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-30 01:19 PM 發表


飲唔飲得有樣睇??
都唔會出去玩,呢樣果樣咁........點會飲得....我是宅娘的說
返屋企整下模型....整下指甲....做下mask感都冇時間多出來去玩啦

咁又係,唔識我果 d 人睇我個樣都一定認為我好飲得,無嘅,見你扯住口煙,加埋我十足古惑仔的樣貌......
我都係半個宅仔的說.....
主要節目都係同讀 design 班 friend 飲吓咖啡咁 law!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver