回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 七一籃球活動 (已book場)
  本主題由 KC 於 2009-9-6 02:48 PM 解除置頂 
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-12 02:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2009-6-12 02:36 PM 發表


等你....
湖人強勁既後勁...半場輸 12 分都追到...今年 sure win~~

YEAH!! 湖人sure win X2
FISHER的兩球三分超靚, 勁啖定.. 抵佢羸波

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-12 02:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2009-6-12 02:36 PM 發表
等你....
湖人強勁既後勁...半場輸 12 分都追到...今年 sure win~~

等你X2!!!

QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-6-12 02:58 PM 發表

YEAH!! 湖人sure win X2
FISHER的兩球三分超靚, 勁啖定.. 抵佢羸波

我係金塊FANS!!!
點解,點解湖人今年噤勁......
我覺得今日呢一場MAGIC輸得唔抵......





存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-15 09:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
湖人拎左總冠軍LU!!!!
MAGIC真係好似同湖人唔同LV,完全唔夠打.....





存貨太多,時間太少...
頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-6-15 10:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-15 10:27 AM 發表
湖人拎左總冠軍LU!!!!
MAGIC真係好似同湖人唔同LV,完全唔夠打.....

中間三場都咬得好緊呀
係輸頭尾





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-15 10:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-6-15 10:46 AM 發表

中間三場都咬得好緊呀
係輸頭尾

第四場!!
好明顯,侯活的心理素質唔好,兩球罰球都抄......
入一球都唔同晒!





存貨太多,時間太少...
頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-6-15 10:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-15 10:48 AM 發表

第四場!!
好明顯,侯活的心理素質唔好,兩球罰球都抄......
入一球都唔同晒!

輸經驗啦...
真係入一球都唔駛玩





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-26 08:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
7月1 日打波的朋友!
完左之後有無興趣一齊食飯???
仲可以帶埋模型出嚟交流一吓!
建議去OPEN U的飯堂食!!
食物一般,BUT,地方大,可以坐得耐!
唔知大家有無興趣呢????
去的朋友仔請LIST OUT!


另外,為免再發生不愉快事件,
去錯何文田體育館.....
今次都會約大家8:30起旺角港鐡站B出口(下面)等!!!!!
會坐27M上去!!!!
自己上去的朋友仔!!!
IF起旺角上去的,可以於旺角港鐡站B2出口坐27M上去!
同司機講何文田廣場有落!!!
THEN,過對面馬路!!!
穿過香港房屋委員會總部!!!
到達牧愛街,轉左(向上行)
之後就會在你左面有個入口寫住佛光街體育館!
入去,噤8定9樓(總之係主場果一層啦)
自己上/跟大隊的朋友都請LIST OUT!!!


THX^^


1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. HEART
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.正宗k
12.tung0316(東)
13.kobericky
14.Cybray(睇波的攝影師)
15.星
16.SKYLINE-GT-R (應該冇問題既 , 如果當日冇咩時間變動)
17.KAM
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-6-26 10:00 AM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 
1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. HEART
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)   (自己去)
11.正宗k
12.tung0316(東)
13.kobericky
14.Cybray(睇波的攝影師)
15.星
16.SKYLINE-GT-R (應該冇問題既 , 如果當日冇咩時間變動)
17.KAM
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN

頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:33 AM  資料  短消息  加為好友 
姚明先生,我都想去.... 不過都係要睇下隻腳點...半睇半打咁啦....!! ok ?





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:40 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2009-6-26 10:03 AM 發表
姚明先生,我都想去.... 不過都係要睇下隻腳點...半睇半打咁啦....!! ok ?

OK OK^^
無問題!!!!

1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. HEART
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.正宗k
12.tung0316(東)
13.kobericky
14.Cybray(睇波的攝影師)
15.星
16.SKYLINE-GT-R (應該冇問題既 , 如果當日冇咩時間變動)
17.KAM
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN
21.暗花王子





存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:44 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
唔記得問!!!!
唔知邊一位朋友仔有籃球呢????
我有一個!
暗花都有一個!
唔知有無朋友仔有NIKE/好打D的波呢?





存貨太多,時間太少...
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-26 10:14 AM 發表
唔記得問!!!!
唔知邊一位朋友仔有籃球呢????
我有一個!
暗花都有一個!
唔知有無朋友仔有NIKE/好打D的波呢?

想問下而家NBA用緊乜野波?? 好唔好打??

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-26 09:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-6-26 10:19 AM 發表

想問下而家NBA用緊乜野波?? 好唔好打??

NBA好似係用SPALDING的!
我之前有一個OUTDOOR的,都OK好打!





存貨太多,時間太少...
頂部
正宗k
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17130
精華 0
積分 5
帖子 982
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-6-26 11:44 AM  資料  短消息  加為好友  添加 正宗k 為MSN好友 通過MSN和 正宗k 交談 Yahoo!
豬病發作, 企都企唔穩
可能唔可以同大家打波喇.

頂部
dandad
壹等兵
Rank: 1


UID 22271
精華 0
積分 3
帖子 143
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
狀態 離線
發表於 2009-6-27 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 
yiuming c hing

I want to join ar.

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-27 09:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. HEART
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.dandad  
12.tung0316(東)
13.kobericky
14.Cybray(睇波的攝影師)
15.星
16.SKYLINE-GT-R (應該冇問題既 , 如果當日冇咩時間變動)
17.KAM
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN
21.暗花王子





存貨太多,時間太少...
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-6-28 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 
14.Cybray(睇波的攝影師)<<<點解我係睇波的攝影師呢?~~

我去食飯,同跟大隊的





我是被虐狂
頂部
kobericky
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 916
精華 0
積分 59
帖子 827
成品數目 59 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-19
來自 Tung Chung
狀態 離線
發表於 2009-6-29 12:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 kobericky 為MSN好友 通過MSN和 kobericky 交談
1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. HEART
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.dandad  
12.tung0316(東)
13.kobericky                             (去食飯的)             (跟大隊的)
14.Cybray(睇波的攝影師)
15.星
16.SKYLINE-GT-R (應該冇問題既 , 如果當日冇咩時間變動)
17.KAM
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN
21.暗花王子





真的太少時間可以砌模型,進度好慢!
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-29 01:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
未表態的朋友仔,請表態^^

1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. 正宗K                       (去食飯的)             (跟大隊的)
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛                                   (唔知去唔去食飯的)            (自己去)
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.dandad  
12.tung0316(東)
13.kobericky                                             (去食飯的)             (跟大隊的)
14.Cybray                                                (去食飯的)             (跟大隊的)
15.星
16.SKYLINE-GT-R                                     (唔去食飯的)             (跟大隊的)
17.KAM                                                     (唔知去唔去食飯的)           (跟大隊的)
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN            (唔去食飯的)             (跟大隊的)
21.暗花王子

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-6-30 09:31 AM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-29 05:51 PM  資料  短消息  加為好友 
唔意思....我當日要到廠qc barzam改件....不能與眾同樂.....





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver