回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 澳門之惡夢--長谷見昌泓91年澳門R32(賽馬壓後落場)(p.15)
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-11 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 
今日搵返套霹靂火睇~又真係幾kai~港督上左頭條

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-11-11 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-11 06:26 AM 發表


­個幕簡直超低能、完全無Sense、知不知係邉個的傑作??答案係陳勳奇度出来。又有無発覚最初黒夜飛車(GTO 追 Skyline R32)個段比較有真実 ...

開頭拍得有紋有路, 起碼有真實感的是 羅禮賢. 烈火戰車的錬車場面都係爾冬陛交比佢處理. 羅 本是特技人出身. 如果有睇過烈火戰車, 羅有粉墨登場, 飾演比劉德華"隊"炒的 Paul 叔的落場車手.

頂部
wingary
曹長
Rank: 2


UID 23240
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-12
狀態 離線
發表於 2008-11-11 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-11-11 10:51 PM 發表

開頭拍得有紋有路, 起碼有真實感的是 羅禮賢. 烈火戰車的錬車場面都係爾冬陛交比佢處理. 羅 本是特技人出身. 如果有睇過烈火戰車, 羅有粉墨登場, 飾演比劉德華"隊"炒的 Paul 叔的落場車手.

但我記得開頭係陳嘉上做導演的,因為頂唔順大哥所以唔拍,之後就搵o左大哥個 FRIEND 陳勳奇執手尾

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-11-11 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingary 於 2008-11-11 11:26 PM 發表

但我記得開頭係陳嘉上做導演的,因為頂唔順大哥所以唔拍,之後就搵o左大哥個 FRIEND 陳勳奇執手尾

羅只拍錬車的戲份, 就如我提過的烈火戰車一樣, 烈片導演是爾冬陛, 霹片是陳嘉上....... ( 前段啦) 陳勳奇這類擦鞋仔擺明想搵....  會唔會比人告架??

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-12 12:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-11-11 23:56 發表

羅只拍錬車的戲份, 就如我提過的烈火戰車一樣, 烈片導演是爾冬陛, 霹片是陳嘉上....... ( 前段啦) 陳勳奇這類擦鞋仔擺明想搵....  會唔會比人告架??

先唔好理陳勳奇因咩原因會走左去拍呢套野.... 我淨係知到奶晒野lor - 睇果個.... 我果陣仲比錢入場睇... 真係櫈都想拆埋佢.....

頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2008-11-12 12:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-11-12 12:13 AM 發表


先唔好理陳勳奇因咩原因會走左去拍呢套野.... 我淨係知到奶晒野lor - 睇果個.... 我果陣仲比錢入場睇... 真係櫈都想拆埋佢.....

冇錯, 我好同情你的感受, 因為你起碼識得或者想像得到正式賽車應該會係點樣, 睇過電視轉播澳門賽車都知掛! 但現實就係都幾多觀眾大說 "過癮" 喎  "市場受 "額" 你吹咩!! 陳大導當年話好彩靠佢執手尾先會令觀眾覺得部戲夠 "娛樂性"! 我好記得當年陳大導話觀眾最鐘意 "大"製作. "大"製作自然需要大成本, 錦, 筆直方面露喎, 咪出師有名囉.....唔駛畫公仔畫到出腸啦!

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-12 12:45 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-11-12 00:35 發表

冇錯, 我好同情你的感受, 因為你起碼識得或者想像得到正式賽車應該會係點樣, 睇過電視轉播澳門賽車都知掛! 但現實就係都幾多觀眾大說 "過癮" 喎  "市場受 "額" 你吹咩!! 陳大導當年話好彩靠佢執手尾先會 ...

係呀... 真係都幾夠娛樂性... 我試過睇"喜劇之王"既時候一路笑, 一路又有d想喊.... 之前就係睇呢套野lu.. 好似睇緊笑片既賽車場面 , 跟住見到d自己中意既車係套咁既爛片度一架一架咁tot.... 又真係想喊.....

原來係"有人"做過手腳.... 等我仲鬧左成大哥咁多年tim.....

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-15 06:24 PM  資料  短消息  加為好友 
加左d野會唔會好睇d?
今日睇澳門賽車有街車玩~
有r33,r34~偏偏冇r32~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-11-15 06:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-15 06:24 PM 發表
加左d野會唔會好睇d?
今日睇澳門賽車有街車玩~
有r33,r34~偏偏冇r32~

咪係,架r33炒左呀....傷心(雖然唔係total lost)
架r34頂住架掃把佬,正

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-15 07:56 PM  資料  短消息  加為好友 
其實點解唔落R32?

頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-11-15 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 
本身呀"車神"渣32落場嫁..
不過係香港...左所以先冇落場咋嘛...





[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-15 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-15 07:56 PM 發表
其實點解唔落R32?

個場係D垃圾賽例、将D車(完全不同規格)放埋一斉就算、一D都不専業、明日個場WTCC就係正野。

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-11-15 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-15 09:18 PM 發表


個場係D垃圾賽例、将D車(完全不同規格)放埋一斉就算、一D都不専業、明日個場WTCC就係正野。

咁又係,又有蓮花,gtr,evo,s2000,掃把佬  有一架開逢既都有=_=||||

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2008-11-15 10:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談

我都好想睇嫁
不過星期一開始UT搞到我要溫書
無得睇呀!!!!!!!!!!!!!





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-16 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 
戲劇性的賽事~WTCC第2回合Last Lap
大家都知道個排位已成定局~點知架honda俾bmw"hi"到
撞左埋牆~都算la唸住bmw都會win到~
唔夠2,3個彎~bmw撞埋入牆~個條軚都甩埋出黎
後面個架唔記得叫咩名~俾個條軚晾一晾~都撞埋~
1,2,3都撞哂~後面個d車就係咁過~
我砌緊車都呆左~真係咩事都有可能發生

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-11-16 02:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-16 02:17 PM 發表
戲劇性的賽事~WTCC第2回合Last Lap
大家都知道個排位已成定局~點知架honda俾bmw"hi"到
撞左埋牆~都算la唸住bmw都會win到~
唔夠2,3個彎~bmw撞埋入牆~個條軚都甩埋出黎
後面個架唔記得叫咩名~俾個條 ...

我都有睇=_=
我成個人呆左-_-,超戲劇....比錢嘉樂講中....

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-16 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #256 ~Marco~ 的帖子

明燈!!!

頂部
subaru_168
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 13857
精華 0
積分 3
帖子 829
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 subaru_168 為MSN好友 通過MSN和 subaru_168 交談 ICQ 狀態
由世界杯開始,
到京奧,
一路做明燈!

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-16 05:21 PM 發表
明燈!!!

哈哈
講真,歐陽若曦,好野~

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-16 02:17 PM 發表
戲劇性的賽事~WTCC第2回合Last Lap
大家都知道個排位已成定局~點知架honda俾bmw"hi"到
撞左埋牆~都算la唸住bmw都會win到~
唔夠2,3個彎~bmw撞埋入牆~個條軚都甩埋出黎
後面個架唔記得叫咩名~俾個條 ...

Seat (即係福士)、其実WTCC差不多係另一個徳国房車賽(DTM)因為

Seat (即係福士)
BMW
雪佛蘭(即係Opel)

只係Honda係不是徳国野。

恭喜雪佛蘭車隊連勝両個Rounds 茅躉王寶馬低死。 我賽前看好的Alain Menu也勝出第一個Round、古圖不負衆望、同以前一様、又係炒車

[ 本帖最後由 winstonm3bmw 於 2008-11-16 07:06 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver