回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-15 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GradyChan 於 2010-1-15 05:31 PM 發表
那麼新幹線是不是建在市區ah??

真係笑死我......你有無去過日本架.....

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-15 10:33 PM 發表
http://www.youtube.com/watch?v=Y ... ure=player_embedded  一定要聽下大角咀既居民點林

如果有人訓訓下覺, 因為條膠鐵 有咩傷亡, 邊個負責 ?? 跟本就咩都未ready好  

警察係警局強姦少女,  ...

笑左...

咁地鐵開通個陣有冇試過炒車??

整得條鐵路出黎,,,係建立係先進既技術上面...

就算有意外,,,就叫未ready好?

姐係有人訓訓下覺,,,架飛機失事,,,都係間航空公司未ready好啦?

咁全世界咁多交通工具有意外,,,咁不如唔好撘交通工具啦...





長門,,,製造中...
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-15 10:02 PM 發表


笑左...

咁地鐵開通個陣有冇試過炒車??

整得條鐵路出黎,,,係建立係先進既技術上面...

就算有意外,,,就叫未ready好?

姐係有人訓訓下覺,,,架飛機失事,,,都係間航空公司未ready好啦?

咁全世 ...

想問問你睇完片中果位太太講咩未先??? 睇完你未必再笑得出喎...





路過既厚多士
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #242 wilsonchanky 的帖子

地鐵行幾多  高鐵行幾多 ?

地鐵起果陣,  層樓幾多年 ? 而家到起高鐵, 層樓又幾多年 ?

唔通到出事果陣 , 你負責?    我都唔知要點先進法,  先計到你要死幾多次先賠到 wor,

[ 本帖最後由 好平 於 2010-1-15 10:15 PM 編輯 ]

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-15 11:24 PM 發表
地鐵行幾多  高鐵行幾多 ?

地鐵起果陣,  層樓幾多年 ? 而家到起高鐵, 層樓又幾多年 ?

唔通到出事果陣 , 你負責?    我都唔知要點先進法,  先計到你要死幾多次先賠到 wor,

政府咁大班工程師會搞唔掂?

咁工程師唔會諗呢個問題?

咁唔通真係全部做得政府工既就一定會得過扯過?唔理人命?





長門,,,製造中...
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 
剛去完立會,
明晚工作不能再過去,
希望有更多人接力,
反高鐡,停撥款!
不為自己也為下一代!





2014 我活過
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #245 wilsonchanky 的帖子

唔好意思, 之前語氣重左

其實一到高鐵開工就有答案(如果真係過左撥款) ,  我都希望唔會好似果位女士講咁樣

不過條高鐵真係仲有好多好重要既漏洞都未解決, 如果政府要急急腳咁去落實 , 一定係有問題

最大既問題就係.. 政府今次咁去獨行獨斷 , 真係令人費解 !

[ 本帖最後由 好平 於 2010-1-15 10:41 PM 編輯 ]

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2010-1-15 10:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-15 11:41 PM 發表


政府咁大班工程師會搞唔掂?

咁工程師唔會諗呢個問題?

咁唔通真係全部做得政府工既就一定會得過扯過?唔理人命?

條膠鐵唔係起係你屋企地底你就講得輕鬆啦~~

我唔講起好行車咁張遠~

如果起緊,鑽地果時有咩意外咁點先?

工程師日日係工地睇住?

由其而家工程業界以價底者得~~

唔通到時鑽鑽下地~上面d高齡樓有咩事先算??

我諗鑽地點都勁過第日行車掛~~

而家政府一味叫我地信佢,又唔比d資源/數據市民睇~~

點叫人信得心服口服呀~~





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-15 11:41 PM 發表


政府咁大班工程師會搞唔掂?

咁工程師唔會諗呢個問題?

咁唔通真係全部做得政府工既就一定會得過扯過?唔理人命?

政府工程係外判架.....工程師只係劃圖則

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-15 11:50 PM 發表
唔好意思, 之前語氣重左

其實一到高鐵開工就有答案(如果真係過左撥款) ,  我都希望唔會好似果位女士講咁樣

不過條高鐵真係仲有好多好重要既漏洞都未解決, 如果政府要急急腳咁去落實 , 一定係有問題

最 ...

咁以啟德為例,,,空置左十年以上,,,政府遲遲未動工...就俾市民罵...

咁今次高鐵事件...處理速度快左,,,又俾一d市民罵...

高鐵係政府經過多時既研究,,,先至向外界公報...

唔通向外界公報左起高鐵之後先係短短時間之內先傾先落實?





長門,,,製造中...
頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2010-1-16 12:12 AM 發表


咁以啟德為例,,,空置左十年以上,,,政府遲遲未動工...就俾市民罵...

咁今次高鐵事件...處理速度快左,,,又俾一d市民罵...

高鐵係政府經過多時既研究,,,先至向外界公報...

唔通向外界公報左起高鐵之後 ...

咁唔通就係因為政府經過多時既研究就可以唔理市民既擔憂?

而家d反對的人唔係話唔起wo~~

只係想可以有多d時間傾清楚

六百幾億wo~~係咪要諗清楚先





大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
搵到個有趣既link
http://url.crossmedia.com.hk/327302

節錄左一d

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢買起曾陰拳,可以買起十三萬三千八百個 !香港肯定更美好

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢購買高鐵,可以購買一千條 !

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢制作Avatar 阿凡達,可以制作三十六套 !Avatar 可以轉做長篇連續劇!

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢興建高鐵,可以興建四十公里 !以英法高鐵造價計算

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢購買B52轟炸機,可以購買九百七十四架 !一夜之間變空軍強港!

高鐵造價六百六十九億,如果把這筆錢收購總值15億美元的曼聯,可以收購五間 !到時仲駛睇英超?係香港玩港超聯都仲得。


頂部
jacky398
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 743
精華 0
積分 38
帖子 641
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
來自 青衣
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jacky398 為MSN好友 通過MSN和 jacky398 交談
高鐵對香港的未來是有一定的好處,只是6XX億真係一個大數目,而且好多資料都唔清楚,好難叫人信服的。
而且,地點為何一定要在西九呢?那個地方的交通還未夠忙嗎?唔可以用其他地方嗎?
荔枝角一帶都有一些大空地不可以用嗎?

一味說快點動工,倒不如說出有關資料,就不用咁麻煩啦。

PS:我都唔知反對還是支持了。





有時間可以去看看喔!
| | | |
﹀ ﹀ ﹀ ﹀
幸福摩天輪
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-15 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #250 wilsonchanky 的帖子

唔只係啟德呀, 仲有柴灣個青年發展中心都搞左10年呀~
但係高鐵同啟德又有D唔同wor ~

2個處理既價錢, 發展既原因, 同埋受影響既範圍都有唔同la~~
高鐵可能真係研究左好耐 ,

不過一個方案冇一個有效既公眾既參與, 一定唔會好得去邊
  (詳細可以參考莫泰基既市民參與社會政策制訂的初探 - 市民的參與功能淺釋一文)   香港社會政策的迴響 p. 281
               
政策又好高鐵方案又好, 一定係市民同政府既合作下, 先會得出最好效益既結果
一個程序化既咨詢亦係冇意義

[ 本帖最後由 好平 於 2010-1-16 12:22 AM 編輯 ]

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 
甘乃威議案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員甘乃威提出,要求擱置高鐵撥款,動議立即處理被否決,票數是20對31。


黃毓民議案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員黃毓民提出,要求向年青人多解釋有關高鐵撥款,動議立即處理被否決,票數是21對31。


梁耀忠議案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員李永達及梁耀忠提出,要求匯報高鐵對相關地層結構影響,動議立即處理以31對21票被否決。


每年匯報財務案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員余若薇提出,要求每年向市民匯報高鐵財務情況,動議立即處理被否決,票數是20對31。


陳淑莊動議被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 17:10

立法會議員陳淑莊動議,盡快就高鐵影響尖沙嘴及油麻地交通作諮詢,動議立即處理以31對21票被否決


吳靄儀動議被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 17:10

立法會議員吳靄儀動議,譴責政府在一地兩檢合法性存疑下推高鐵香港段工程,動議立即處理被否決。


社會影響評估案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 17:10

立法會議員何秀蘭提出,要求就高鐵對社會影響進行評估,動議立即處理被否決。



by明報 即時新聞..

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-16 04:32 PM 發表
甘乃威議案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員甘乃威提出,要求擱置高鐵撥款,動議立即處理被否決,票數是20對31。


黃毓民議案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議 ...

全部泛民提出既議案都否決





俺がガンダムだ!
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #256 MSZ-010 的帖子

每年匯報財務案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員余若薇提出,要求每年向市民匯報高鐵財務情況,動議立即處理被否決,票數是20對31。

我真係好鬼好奇點解咁都都會否決..

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2010-1-16 05:52 PM 發表

全部泛民提出既議案都否決

一早預o左會俾建制派 + 功能組別否決, 呢d 議案只係純 "拉布戰"... 所以話如果一表決, 撥款一定通過...  

香港本來好自由, 但班上o左位有權有勢人士, 為o左自身利益 / 討好阿爺, 總愛自我掩割走回頭路...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2010-1-16 04:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2010-1-16 05:56 PM 發表
每年匯報財務案被否決
(明報)2010年1月16日 星期六 16:50

立法會議員余若薇提出,要求每年向市民匯報高鐵財務情況,動議立即處理被否決,票數是20對31。

我真係好鬼好奇點解咁都都會否決..

重次次都 20 比 31... 心照 la~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-16 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #259 twinsa 的帖子

1萬個香港市民比不上31 位 立法會議員 ...



唔好意思.我唔記得計埋出面果50幾個都唔知有冇既支持者....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:44 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver