回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2009-3-26 05:13 PM 發表

好一個一針見血!

如果砌軍事咪死,死果日都未讀完

頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-3-26 05:16 PM 發表


但佢仲夠膽死話人"認識理解能力低"

咩呀
你鐘意得架車就同我背晒佢背後既歷史, 唔該查埋有份組裝你買果架車既所有車廠員工個人資料同佢地家人既經濟狀況, 有冇結婚, 有幾多仔女....重有車廠既財政狀況, 同各地政府關係, 重有bod 組成.......丫, 咪唔記得擲低埋買車果間車房.........下省二千字....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 
算喇. 各位. 人各有志麻





路過既厚多士
頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-26 05:22 PM 發表

如果砌軍事咪死,死果日都未讀完

應該可以睇完, 但再無時間砌......咁讀o黎做乜?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fockelo 於 2009-3-26 05:06 PM 發表

應該可以睇完, 但再無時間砌......咁讀o黎做乜?

寫本書出來俾以後既人咁洗慢慢到處搵資料. 仲可以搵返d錢添





路過既厚多士
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-26 05:40 PM 發表


寫本書出來俾以後既人咁洗慢慢到處搵資料. 仲可以搵返d錢添

睇完重要寫 搵到d錢都無命洗

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-3-26 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 26/3/09 05:13 PM 發表

睇完重要寫 搵到d錢都無命洗

承先啟後的精神,令小弟心感佩服





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
ce73stargazer
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17218
精華 0
積分 2
帖子 1146
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-26 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 26-3-2009 03:36 PM 發表

唔通行入車房 要識晒所有車既資料咩

唔係, 但係唔識就咪響度狗up認屎認屁
問題在於條靚仔狗up認屎認屁, 而唔係佢唔識
唔識你可以問人, 上網search, 睇書, 或者繼續唔識.高達呢家野不過係興趣, 條友仔我又唔識, 佢曉唔曉關我春天來了, 花兒盛開
但係唔識又何必認叻?正如今日, 有個fd問我邊隻高達最廢, 我唔識答佢, 咪答唔識囉, 唔通又狗up?
依家唔係高唔高達嘅問題, 狗up高達只係冰山一角, 重點係認屎認屁

頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-28 06:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-3-26 02:10 PM 發表


相信你的閱讀理解一定很低分,真係好可卑..... 我一直都係講緊而家高達個樣同d名,高達o既故事我無睇過亦無評論。

anyway,我改得溫和d...現在的高達,雖然長相不太討好,但名字都很趣怪,有些看上去更像家畜一樣可愛,而且有些更有女性的體態美,i'm lovin it!!

有個人唔鍾意睇波,佢話個球員唔靚仔

by the way,而家d高達做咩架,有d成隻豬咁,有d又女人咁o既樣,飯都噴埋出黎,d名又搞笑,我次次聽倒都打冷震

兩樣不同的語氣,卻說是一樣,是你的表達能力有問題吧?
我唔係要你去讚,但至少不是用這樣劣質的語氣





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
中原戰馬
軍曹
Rank: 2


UID 10475
精華 0
積分 14
帖子 357
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-4
狀態 離線
發表於 2009-3-28 07:28 AM  資料  短消息  加為好友 
某年一天 .眼見gp-03d被指抄襲流星號.十分不爽也

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-28 09:24 PM  資料  短消息  加為好友 
我成日見倒呢到好多人將d 高達資料朗朗上口, 但打字就成日打埋d 錯別字, 我見倒仲更加不爽 tim...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #231 twinsa 的帖子

錯別字就係另一個歷史悠久既社會問題~~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #230 中原戰馬 的帖子

知道嘉美尤係Z既主角都少左,雖然先個排個電影令唔少小朋友都認識到Z既一D角色(隻新版THE.O畫得唔錯~~~)





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #222 joey 的帖子

不嬲都講起碼知個名.....炒到咁大丫~~~





頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-3-28 09:54 PM 發表
我成日見倒呢到好多人將d 高達資料朗朗上口, 但打字就成日打埋d 錯別字, 我見倒仲更加不爽 tim...

等等,兩樣有關係的嗎!?





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2009-3-28 11:05 PM 發表

等等,兩樣有關係的嗎!?

高達 = (偽) 日本文化...  中文字 = 中國文化...

自己國家用黎表達既文字文化都學唔好, 反而日本d 冇乜謂既商人編故仔 (偽文化) 就記到+足+, 身為中國人, 直頭可悲到暈 tim la...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-28 10:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-3-28 11:20 PM 發表

高達 = (偽) 日本文化...  中文字 = 中國文化...

自己國家用黎表達既文字文化都學唔好, 反而日本d 冇乜謂既商人編故仔 (偽文化) 就記到+足+, 身為中國人, 直頭可悲到暈 tim la...

等等,請仔細想想,這個真的有關係嗎?
錯別字並不代表對自己文化不認識,而是在行文用字不夠認識
偽文化是一種興趣,興趣不分國藉的,難道說模型技術高超,個錯別字連篇又是可悲嗎?
而且最重要的,是你說的這種人(高達達人)實際並不多,在我們壇內更是無人可稱(或者是我不知道),但我也不是沒見過(mythseacher),但他可沒有錯字連篇,甚至連文法也沒見過他錯,這樣的話,這個論點又是否成立呢?





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-28 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-28 10:48 PM 發表
不嬲都講起碼知個名.....炒到咁大丫~~~

我買好多 "囡囡首辧" 都係見合心水就買, +個有九個連名都唔知, 亦唔會浪費時間上網 Check 咁 Low B, 咁係咪犯法~? 定我係你口中既廢人 ar~?

PS. 睇你係到出 Post 真係可以星期一至五由朝到晚唔停, 我先唔明竟然有可以有人咁空閒浪費黎咁多時間上網...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-28 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2009-3-28 11:26 PM 發表

等等,請仔細想想,這個真的有關係嗎?
錯別字並不代表對自己文化不認識,而是在行文用字不夠認識
偽文化是一種興趣,興趣不分國藉的,難道說模型技術高超,個錯別字連篇又是可悲嗎?
而且最重要的,是你說 ...

係 ga~ 係我眼中錯別字係好可悲~!

你都識講, 偽文化係一種興趣, 但中文字係一種必須... 連 "必須" 既野都學唔好, 就乜都唔駛講 la~

PS. 你連 "中文字" 係由 "中國五千年文化" 累積而成都唔知, 以為只係 "行文用字", 我都冇野好講...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-28 11:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-3-28 11:38 PM 發表

係 ga~ 係我眼中錯別字係好可悲~!

你都識講, 偽文化係一種興趣, 但中文字係一種必須... 連 "必須" 既野都學唔好, 就乜都唔駛講 la~

PS. 你連 "中文字" 係由 "中國五千年文化" 累積而成都唔知, 以 ...

中文字係由 "中國五千年文化" 累積而成,但這個是中文字的本質,難道說我們會在用刀時想到人類的刀具發展嗎?
錯別字係問題,雖然說可悲是有點過份,不過這是你的想法,我也給不了多少意見





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver