回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 30K被炒了..............!?
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-4-2 12:14 AM 發表


唉...
有些事情...
如果別人強要曲解...
根本怪不了說話的人...
正如就算是一句讚美的說話...
別人強要曲解成諷刺的話...
一樣是傷害...
根本有些死症之人不明白病症所在還以為自己很健康罷了...
所 ...

井底蛙, 一個人是曲解, 十個人可能也是曲解, 那一百個人, 一千個人又是否曲解..?
多麼霸道的一隻小青蛙.





以後唔會再有爛尾模型
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-4-2 12:52 AM 發表


井底蛙, 一個人是曲解, 十個人可能也是曲解, 那一百個人, 一千個人又是否曲解..?
多麼霸道的一隻小青蛙.

所以這又要談回我當初所說的約定俗成嗎?
若果單就人數就不算曲解...
那麼怎麼說香港的女性或大部份人都曲解了電車男...
毒男跟御族宅這幾個言詞呢?
所以我才說你的鍛鍊不足...
幾個回覆你就開始自打咀巴了...

頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-4-2 12:25 AM 發表


所以這又要談回我當初所說的約定俗成嗎?
若果單就人數就不算曲解...
那麼怎麼說香港的女性或大部份人都曲解了電車男...
毒男跟御族宅這幾個言詞呢?
所以我才說你的鍛鍊不足...
幾個回覆你就開始自打 ...

你連主觀與客觀也不懂分辨, 又那來懂得何為曲解.....................
我鍛鍊不足.....那你便是未經鍛鍊, 所以你永遠跳不出井口.





以後唔會再有爛尾模型
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 02:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 helios1988 於 2009-4-1 09:13 PM 發表
請問你今日睇左新聞未?

作家陶傑(原名曹捷)指菲律賓為「僕人國家」的文字風波愈演愈烈,菲律賓政府批評陶傑的言論「傲慢與不敬」,禁止他入境;本地菲律賓團體更聲言會遊行示威,並向平等機會委員會投訴。 ...

睇來你睇野同朱元璋、菲律賓人都差不多!
朱元璋成王後大興文字獄,文章中有豬字或紅字等字都聯想到自己「朱」姓,因而無限上岡,判作者殺身之罪
菲律賓人執著陶傑一句「僕人國家」(nation of servants),但成篇文講乜都唔理!
你執著 "我覺得peter及3萬女兩個都無問題"、"佢地都係做自己,表達自己既見解"兩句
但我中間最重要o個句"呢個世界咩人都有際遇又唔同,我唔見得兩個人都做戲"握"觀眾"你就刪除去
我講男人風度引申:男人要懂得承擔,對自己講既野要負責,企出來認
你卻諗o在去男人唔應該做觀音兵!!!
我話"用自己既電腦技能、資訊科技去批鬥、公開私隱,影響別人生活空間,損人不利己,正正大有問題"究竟你睇唔睇到
你唔明我講乜我再講明o的
那些「網民」本著網上世界做咩都唔怕被發現身份,任意攻擊別人,公開私隱,甚至損人不利己
我覺得這些「網民」行為大有問題
3萬女被某o的網民攪到無份工,佢算好彩了
韓國已有女孩被「網民」攻擊到受不了,自殺結束生命
水能載舟亦能覆舟
那些「網民」曾經搵到美心無理買六寶飯的港女
現在攪電視時事節目中的被訪者無o在份工
難道某些「網民」他日會迫死人!!!
言論自由唔係大晒,但言論自由絕對要維護
我唔希望有日「網民」可怕到
1)電視節目都不能見真樣
2)分享網站唔敢用

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 02:48 PM  資料  短消息  加為好友 
佢冇睇到管家婆兩公婆有冇事姐~~~

不過成個討論既中心都係大家講野,尤其公開,都唔好咁自我,咁企硬同埋唔留情~~~





頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-2 03:18 PM 發表
佢冇睇到管家婆兩公婆有冇事姐~~~

不過成個討論既中心都係大家講野,尤其公開,都唔好咁自我,咁企硬同埋唔留情~~~

聽講三萬女比大型補習社請o在
現在過冷河
遲o的可能升級做百萬女

頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
可能冇男學生補佢 ??

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #207 魚蛋聰 的帖子

我聽講佢係唔會幫男仔補~~~~





頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 
個故事發展成o甘都幾得意
之前星期日檔案有故事"網絡欺凌",其中有個大陸肥仔無端端比人改樣,傳晒成個地球,
因有人氣比電視請o在做小明星
希望個 peter 都有好下場啦

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2009-4-2 01:02 AM 發表


你連主觀與客觀也不懂分辨, 又那來懂得何為曲解.....................
我鍛鍊不足.....那你便是未經鍛鍊, 所以你永遠跳不出井口.

哈...
那麼你覺得這兩件事何者主觀何者客觀?
而又何有這樣的理解呢?
我就說啦...
像你這樣活在井口的...
又何處見得別人不是活在井外呢?
反之亦然...
很玄妙呢...
我想不到原來到這一刻...
這裡的人還看不出陶傑的道歉文有更深一重的反諷...

[ 本帖最後由 魔孽逆天 於 2009-4-2 10:38 PM 編輯 ]

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #209 Eric仔 的帖子

呢樣有D驚,佢太內向

內向 != 自閉





頂部
da3212000
軍曹
Rank: 2


UID 6405
精華 0
積分 0
帖子 377
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-14
狀態 離線
發表於 2009-4-3 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-4-2 10:35 PM 發表


哈...
那麼你覺得這兩件事何者主觀何者客觀?
而又何有這樣的理解呢?
我就說啦...
像你這樣活在井口的...
又何處見得別人不是活在井外呢?
反之亦然...
很玄妙呢...
我想不到原來到這一刻...
這裡 ...

陶生佢自己都話"菲律賓我未去過 係可見既將來都冇打算去"
靠出口女性勞力食軟飯既國家去黎把鬼咩
重有上面果條友知唔知唔佢點解用西班牙文道歉呀?
唔知既話就唔好話佢死死氣道歉啦懵炳

睇黎好多人以為菲律賓真係好惡

頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2009-4-3 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
人地咁就無左份工
陰公

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-3 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #212 da3212000 的帖子

正常人都唔會話呢班咁CHEAP既人惡,佢地只係一班霸佔我地D地方既土豪惡霸,一班流氓





頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-4-5 01:41 AM  資料  短消息  加為好友 
黎三萬自白書
"我知──
人怕出名豬怕肥;
跟紅頂白,係人之常情囉。

但是,
難道我黎三萬錯了嗎?

月入三萬,
但我日做夜做,還要進修,
我真的很不錯,但沒代價嗎?
還有,如果我真的那麼港女,
我又怎會選修中文系這麼土氣呀!

大學畢業,我也想做一份體面的工作,
你以為我想待在那間小小的補習社嗎?
奈何我的知識及姿色中庸,
又怎樣躋身菁英階層。

是的,我說過,
追求我的男人,月薪都不及我,
這並不代表我優秀,
只代表肯追我的男人是甚麼質素。

你們都看到了,
男朋友住在屯門居屋,
我們坐巴士,
我又何來貪慕虛榮?

雖然,我承認,
我也渴望能被富豪公子看上,
但是,你們認為,
我有這樣的本事嗎?

看我的照片,戴大眼仔,嘟嘴,
結果,只是東施效顰。
我也希望能將張茆一樣,
嘟嘴為雲,伸腿為雨。
可惜....

上電視接受訪問,
也不過是博上鏡,
試問這個年頭,
當港聞版求其一個少女也自稱模特兒之時,
為何從沒有人打我主意,
即使是那些呃錢的假模特兒公司也好。
點解?

終於,我上電視了,
後來又上雜誌了。
即使被人鞭屍,也無所謂了。

不過,我最氣是今期《face》,
姣婆JJ說甚麼最憎女人姣,藐爆港人。
我呸,
明明最姣係佢,
仲話自己親手搬屋,
著住對出街BOOTS拖地,
擺明夾新聞!!
一邊話自己係回教徒好保守,
一邊著低胸短裙上電視表演高潮眼。

對不起,港男或非港男,
我知,這種姣婆的確令人心癢癢的,
我,是妒忌,
但我很坦白,
老實的人是要吃虧的。"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"港女" 被冠以冇腦成日要男人估佢心意係罪, "黎三萬" 夠哂自主講出心底話真我個性又係罪... 男人自卑起上黎, 女人做乜講乜都係罪...  

[ 本帖最後由 twinsa 於 2009-4-5 02:34 AM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
幻魔龍界
軍曹
Rank: 2


UID 32006
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-4-5 01:51 AM  資料  短消息  加為好友 
追求我的男人,月薪都不及我,
這並不代表我優秀,
只代表肯追我的男人是甚麼質素。 <-------呢句已經出賣左你

我也希望能將張茆一樣, <-------即係你唔鍾意被男人玩??

為何從沒有人打我主意
奈何我的知識及姿色中庸 <-------你是否有點自相矛盾呢???

姣婆JJ說甚麼最憎女人姣,藐爆港人
我呸,明明最姣係佢,<-------話人之前是否要先檢討自己???

頂部
幻魔龍界
軍曹
Rank: 2


UID 32006
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-4-5 01:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
"港女" 被冠以冇腦成日要男人估佢心意係罪, "黎三萬" 夠哂自主講出心底話真我個性又係罪... 男人自悲起上黎, 女人做乜講乜都係罪...

我為什麼要自悲??

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-4-5 02:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 幻魔龍界 於 2009-4-5 02:27 AM 發表


我為什麼要自悲??

我係到出 "黎三萬" 封信 + 自己感想 ja ma, 都冇話過你 (亦冇 Quote 你 作回覆), 你做乜對號入座 ar...

PS. 我之前個回覆已經有果句, "編輯" 只係將 "自卑" 兩個字加色 ja...

[ 本帖最後由 twinsa 於 2009-4-5 02:35 AM 編輯 ]





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
幻魔龍界
軍曹
Rank: 2


UID 32006
精華 0
積分 0
帖子 378
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-4-5 02:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-4-5 02:34 AM 發表

我係到出 "黎三萬" 封信 + 自己感想 ja ma, 都冇話過你 (亦冇 Quote 你 作回覆), 你做乜對號入座 ar...

PS. 我之前個回覆已經有果句, "編輯" 只係將 "自卑" 兩個字加色 ja...

你不該啦

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-4-5 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 
揚 言 從 未 有 人 工 高 過 自 己 的 男 士 追 求 的 「 三 萬 港 女 」 黎 潔
瑩 , 早 前 有 雜 誌 指 「 黎 三萬 」 冇 得 撈 , 慘 變 「 黎 失 業 」 , 但
係 本 刊 記 者 明 查 暗 訪 下 , 證 實 有 補 習 社 見 機 不 可失 , 力 捧 黎
成 為 補 習 天 后 , 據 聞 連 佣 金 最 高 月 入 接 近 九 萬 元 , 似 乎 黎
潔 瑩 有 望 洗 脫黎 三 萬 污 名 , 搖 身 一 變 做 九 萬 天 后 。

於 《 星 期 日 檔 案 》 出 街 後 「 聲 名 大 噪 」 黎 潔 瑩 , 因 其 受 訪
的 言 論 及 態 度 , 令 唔 少 港男 感 到 不 是 味 兒 , 結 果 遭 網 上 「 港
男 」 狂 插 , 繼 而 人 間 蒸 發 , 消 失 於 原 先 工 作 的 灣仔 蚊 型 補 習
社 。 有 雜 誌 報 導 , 黎 三 萬 ? 節 目 出 街 後 冇 得 撈 。

不 過 , 本 報 記 者 接 報 , 原 來 活 學 教 育 ? Amanda Tann 已 向 黎 三 萬
挖 角 , 而 且 人 工 、條 件 已 經 傾 好 , 連 海 報 都 已 印 好 , 據 講 ,
黎 潔 瑩 會 同 補 習 社 拆 賬 分 佣 , 最 多 可 賺 九萬 蚊 一 個 月 , 又 指
黎 三 萬 已 經 成 名 , 所 以 先 向 佢 招 手 。 分 別 有 三 名 知 情 人 士
同 本 刊記 者 講 起 呢 件 事 。 其 中 一 名 直 言 , 其 實 早 ? 節 目 出 街
前 , 有 關 人 士 已 暗 中 穿 針 引 線, 介 紹 黎 三 萬 予 《 星 期 日 檔
案 》 監 製 , 令 其 曝 光 。

消 息 人 士 同 本 刊 記 者 講 : 「 今 次 Caz(黎 潔 瑩 洋 名)紅 得 咁
快 , 出 哂 佢 ? ( 補 習 社 管 理層 ) 意 料 之 外 ……某 高 層 仲 嫌 佢 形
象 負 面 得 滯 , 想 飛 起 佢 ……不 過 , 你 知 啦 , 補 習 天 后最 緊 要
有 名 氣 , 今 次 Caz 咁 紅 , 你 知 啦 …… 」 消 息 人 士 仲 同 本 刊 記
者 講 : 「 計 劃 plan ? 好 耐 …… 驚 外 洩 會 影 響 公 司 形 象 …… 」 消
息 人 士 越 講 越 神 秘 , 似 乎 從 黎 潔 瑩上 >>><<< 已 經 早 有 計 謀 。

---------------------------------------

"黎三萬" 轉危為機, 係大批男性網民 + 傳媒勁插之下都上倒位....    反觀 "Peter 哥" 係個虛擬世界俾人讚到識飛天, 但返到去現實...

又一知識改變命運例證...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver