回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 已刪除................
  本主題由 mon11463 於 2009-8-5 07:21 AM 關閉 
唔甜
軍曹
Rank: 2


UID 24471
精華 0
積分 3
帖子 313
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-24
來自 得成
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-4 11:40 PM 發表
冠軍係'imming554455'  in  this forum~

對不起,沒有找到匹配結果。

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Evin 於 2009-8-4 11:27 PM 發表
實物我沒太大留意,但我接受這隻作品成為冠軍

其實模型不單止集中在主體的處理,周圍效果及創意同樣重要
看來很多人都覺得用很一般的材料加一般的技術就不可能當冠軍
不過一樣的材料,煮得怎樣的菜也是看廚師 ...

如果這是創意比賽我沒話可說.....不過一個模型比賽,如果我是評判的話手工是不能不看的。
大家不覺得hkml有一個趨勢,大家只顧改,而忽略了基本工的重要嘛?如果有些建築師有創意,但不懂力學整1座穩健的building,那麼大家認為他是1個合格的建築師嘛 ?
以上只屬個人意見

QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-8-4 11:40 PM 發表

沙煞比其實有唔少野改左, 基本功不錯

的確好似果個唔知咩名既日本佬講, 今年沒有一件作品係會令評審驚喜, 個人感覺係近年較遜色的一屆

同感,起碼基本工不差

[ 本帖最後由 Freedomsc 於 2009-8-4 11:44 PM 編輯 ]

頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談


QUOTE:
原帖由 tomtomng1234 於 2009-8-4 11:42 PM 發表

對不起,沒有找到匹配結果。

佢注冊左但發唔到言.

頂部
流流
二等兵
Rank: 1



UID 5850
精華 0
積分 0
帖子 70
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-29
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
電撃一向都係咁架啦~
睇開d啦~

不過個製作者都要慶幸電擊只係擺幾日,再擺耐d既話都幾難keep..........
同埋加led又加水封得唔好既話都幾危險..........

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-8-4 11:43 PM 發表

如果這是創意比賽我沒話可說.....不過一個模型比賽,如果我是評判的話手工是不能不看的。
大家不覺得hkml有一個趨勢,大家只顧改,而忽略了基本工的重要嘛?如果有些建築師有創意,但不懂力學整1座穩健的bui ...

agree

頂部
作那什麼鳥東西!
壹等兵
Rank: 1
爛尾俠\(˙Α˙)/


UID 25585
精華 0
積分 12
帖子 115
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-29
來自 虎之穴
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 作那什麼鳥東西! 為MSN好友 通過MSN和 作那什麼鳥東西! 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-8-4 11:42 PM 發表

驚喜? 我覺得今年7成作品都有驚..........嚇既

再嚇你一次好了.....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




何時能將堆得像山一樣高又會不斷增加數量的模型做完@@?
頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 作那什麼鳥東西! 於 2009-8-4 07:17 AM 發表


再嚇你一次好了.....

好好笑

頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
我再講多小小吧.
大家唔服.
或者因為呢個比賽叫電擊高達模型王大賽.
佢個作品個重點落左去個地台到..隻高達冇咩料到..
創意係重要...但呢份作品我既感覺係睇緊一個地台. 唔係睇高達.
結果..就出現左依家既情況,
我諗重點就係...大家唔服佢用地台取勝.

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #186 作那什麼鳥東西! 的帖子

呢隻野咩TOPIC......入到圍都偷笑=.="





頂部
炎山X
平民
Rank: 1



UID 31207
精華 0
積分 0
帖子 18
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-23
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eimmauyb2010 於 2009-8-4 11:50 PM 發表
我再講多小小吧.
大家唔服.
或者因為呢個比賽叫電擊高達模型王大賽.
佢個作品個重點落左去個地台到..隻高達冇咩料到..
創意係重要...但呢份作品我既感覺係睇緊一個地台. 唔係睇高達.
結果..就出現左依家既 ...

你當e個易正嫁?            by my fd



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
qwer2286
上等兵
Rank: 2
末死得



UID 28938
精華 0
積分 10
帖子 204
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-27
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-4 07:26 AM 發表

你當e個難正嫁?            by my fd

你D圖在咩地方羅   有冇多D

頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-8-4 11:43 PM 發表

如果這是創意比賽我沒話可說.....不過一個模型比賽,如果我是評判的話手工是不能不看的。
大家不覺得hkml有一個趨勢,大家只顧改,而忽略了基本工的重要嘛?如果有些建築師有創意,但不懂力學整1座穩健的bui ...

認同基本工仍所有技術之基本
而改造後讓人不產生違和感....或者令不熟悉該套件的人認為這是原本套件的效果
在我眼中就已經可以叫作成功





模型之火全滅...
頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-4 11:56 PM 發表

你當e個易正嫁?            by my fd

其實你可唔可以放張大張少少的圖出黎呢





模型之火全滅...
頂部
ketamine
上校
Rank: 4
心淡, 離場中....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23730
精華 1
積分 82
帖子 4081
成品數目 82 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-28
來自 MADNESS STUDIO
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DL 於 2009-8-4 08:13 PM 發表
衣家d細路真係冇乜風度

精句





Alvin : Ketamine Hydrochloride :
http://www.facebook.com/madnesstudio
頂部
作那什麼鳥東西!
壹等兵
Rank: 1
爛尾俠\(˙Α˙)/


UID 25585
精華 0
積分 12
帖子 115
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-29
來自 虎之穴
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 作那什麼鳥東西! 為MSN好友 通過MSN和 作那什麼鳥東西! 交談 Yahoo!
回復 #189 josephfreedom 的帖子

閣下真以為這是參賽品!?
沒啦~其實看大家為了這次的事件沸沸揚揚的爭了5個多小時....上來娛樂一下大家的圖而已啦!
別太認真~認真就輸了!





何時能將堆得像山一樣高又會不斷增加數量的模型做完@@?
頂部
唔甜
軍曹
Rank: 2


UID 24471
精華 0
積分 3
帖子 313
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-24
來自 得成
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-4 11:56 PM 發表

你當e個易正嫁?            by my fd

你朋友擺明就係

頂部
炎山X
平民
Rank: 1



UID 31207
精華 0
積分 0
帖子 18
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-23
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 qwer2286 於 2009-8-4 11:58 PM 發表

你D圖在咩地方羅   有冇多D

想睇圖?慢慢等啦,睇下你點樣等到頸都出埋~長頸鹿

頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 炎山X 於 2009-8-5 12:07 AM 發表

想睇圖?慢慢等啦,睇下你點樣等到頸都出埋~長頸鹿

你估你隻野真係好正咩

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2009-8-5 12:02 AM 發表

認同基本工仍所有技術之基本
而改造後讓人不產生違和感....或者令不熟悉該套件的人認為這是原本套件的效果
在我眼中就已經可以叫作成功

同意,有名你叫基本功....基本都未做好又點得*萬丈高樓從地起

頂部
炎山X
平民
Rank: 1



UID 31207
精華 0
積分 0
帖子 18
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-23
狀態 離線
發表於 2009-8-4 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2009-8-5 12:09 AM 發表


你估你隻野真係好正咩

我個fd隻野唔正都拎唔到冠軍啦~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver