回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG Gelgoog 勇士 ver. 2.0 + 車車~
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談
MG Gelgoog 勇士 ver. 2.0 + 車車~

這紅勇是在7月份開始製作
期間亦有做電擊的參賽作品

對我來說這屬於輕鬆小品,亦沒有什麼的改造
水貼方面亦是隨心而上,而自己的風格亦是偏向少貼~
自己最喜歡的是淺紅的色調,比說明書上的較深色,亦令整體的感覺更結實

車車方面亦特地找回它在tv裡的蹤影來上色~~
第一次砌1/100的車車~算係咁


















頂部
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談
車車~~







頂部
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談
參考~~



頂部
Crucifer
上等兵
Rank: 2


UID 26807
精華 1
積分 7
帖子 280
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-6
來自 成都/上海
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
很整洁,车子也油得一点不马虎

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 
清清地幾靚呀!





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-8-10 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 
幾好乾淨~加油





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
勁☆軒
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27551
精華 0
積分 38
帖子 1746
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
來自 遊戲人間
狀態 離線
發表於 2008-8-10 09:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ Yahoo!
架車仔好Q呀~~~ 我鍾意```





有歌聽,有嘢睇,鍾意嘅話仲可以同我傾下偈(^_^)
Welcome to my blog
http://hk.myblog.yahoo.com/terence-GUNDAM
頂部
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-10 11:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談


QUOTE:
原帖由 Crucifer 於 2008-8-10 08:27 PM 發表
很整洁,车子也油得一点不马虎



QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2008-8-10 09:20 PM 發表
架車仔好Q呀~~~ 我鍾意```

thx~~車車的車身是噴的~除了後面的燈仔同車牌是油的之外

QUOTE:
原帖由 風聲 於 2008-8-10 08:36 PM 發表
幾好乾淨~加油



QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-8-10 08:29 PM 發表
清清地幾靚呀!

thx~~~

頂部
warshipvivivi
少尉
Rank: 3Rank: 3
繼續學習中!


UID 14211
精華 0
積分 12
帖子 597
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-20
來自 ※秘密基地※
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
輕鬆小品、清新感覺
無壓力制作、正!





海納百川,有容乃大;壁立千仞,無欲則剛!
頂部
heyloo
壹等兵
Rank: 1


UID 19820
精華 0
積分 9
帖子 121
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-12
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 heyloo 為MSN好友 通過MSN和 heyloo 交談
good, 工工整整, 不溫不火,.

頂部
char_aznabule
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14467
精華 1
積分 17
帖子 1494
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-28
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:54 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
點解有d地方好似有噴陰影...有d好似冇噴...唔通我眼花?





新完成作品:
MG Nu Gundam "Ver.Ka"

My Blog:
https://www.facebook.com/ChavesWorkshop
頂部
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-11 01:47 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談


QUOTE:
原帖由 char_aznabule 於 2008-8-11 12:54 AM 發表
點解有d地方好似有噴陰影...有d好似冇噴...唔通我眼花?

有d咁既事??車車我無噴影喎~~

其實我真係無噴影~我淨係噴左主色同光面
不過就應該全隻都有做到~
不如你講下邊到有問題~~等我睇下

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 
作品好公整乾淨,簡簡單單好靚 !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
char_aznabule
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14467
精華 1
積分 17
帖子 1494
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-28
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Nestea 於 2008-8-11 01:47 AM 發表
有d咁既事??車車我無噴影喎~~
其實我真係無噴影~我淨係噴左主色同光面
不過就應該全隻都有做到~
不如你講下邊到有問題~~等我睇下

Haha!!!咁我明啦!你上完黑線後,可能抹得唔係太乾淨,有d污積留底,所以驟眼望落有深淺色既效果(特別係深紅色既地方).所以我以為你有噴陰影.
而唔需上黑線既地方就冇�Wd個效果(例如shoulder),我就誤以為你冇噴陰影.

~~我真係烏龍~~





新完成作品:
MG Nu Gundam "Ver.Ka"

My Blog:
https://www.facebook.com/ChavesWorkshop
頂部
Nestea
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10551
精華 0
積分 14
帖子 1083
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-7
狀態 離線
發表於 2008-8-11 12:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Nestea 為MSN好友 通過MSN和 Nestea 交談


QUOTE:
原帖由 char_aznabule 於 2008-8-11 12:30 PM 發表


Haha!!!咁我明啦!你上完黑線後,可能抹得唔係太乾淨,有d污積留底,所以驟眼望落有深淺色既效果(特別係深紅色既地方).所以我以為你有噴陰影.
而唔需上黑線既地方就冇�Wd個效果(例如shoulder),我就誤以為你冇噴 ...

哦~~都係架~大範圍光面如肩膀噴光比較多,所以深淺色效果不明顯~
不過肩膀角位較曲,尤其平排位弧度少,所以睇落都不覺礙眼~~
不過我都覺得呢個位差左少少~
希望買多枝2.0噴筆之後噴細位會好d啦~~

上線方面,有d位o係上主色時不夠稀,導致上線時因為面不夠滑而上得唔好~有D地方化開左~
不過我都盡抹喇~~

希望下個小品會砌好D啦~~
下部作品已經排好期~會係kururu~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:24 PM  資料  短消息  加為好友 
唔錯





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
hwau4976
上等兵
Rank: 2


UID 6265
精華 0
積分 2
帖子 299
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2008-8-13 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 
靚噃

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 04:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver