回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 水貼遇上坑~~~點算???
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-18 02:44 AM  資料  短消息  加為好友 
水貼遇上坑~~~點算???

扒文d師兄話可以用MARK SOFTER
係唔係一'茶'就會慢慢沉落條坑度???
我都有"茶"GA,但係張水貼都係咁堅挺
定係我支野過左期(支野用過一次,放左5年,上次既效果唔記得左,大耐啦)
我呢幾次都係CUT斷佢算

頂部
Raybirg NSX
少校
Rank: 3Rank: 3
高橋國光


UID 26418
精華 0
積分 14
帖子 2281
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-26
來自 Team Kunimitsu 國光車隊
狀態 離線
發表於 2008-7-18 03:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnnykut 於 2008-7-18 02:44 AM 發表
扒文d師兄話可以用MARK SOFTER
係唔係一'茶'就會慢慢沉落條坑度???
我都有"茶"GA,但係張水貼都係咁堅挺
定係我支野過左期(支野用過一次,放左5年,上次既效果唔記得左,大耐啦)
我呢幾次都係CUT斷佢算

有冇相可以睇下





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-7-18 08:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
我通常會係個坑位cat一刀, 等d水貼入到去~~





頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-18 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
i just use setter, can solve the prolem
after using it, wait for a moment 會慢慢沉落條坑

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Raybirg NSX 於 2008-7-18 03:48 AM 發表


有冇相可以睇下

就係呢幾個位啦~~
如果我第時想砌D落場車,我應該點算(成車都係水貼)

我支SOFTER會唔會過左期???



查看積分策略說明
附件
2008-7-18 12:56 PM
100_5905.JPG (59.38 KB)
 
2008-7-18 12:56 PM
100_5907.JPG (64.91 KB)
 
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2008-7-18 10:28 AM 發表
i just use setter, can solve the prolem
after using it, wait for a moment 會慢慢沉落條坑

咁講其實SETTER仲好用過SOFTER囉??

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 johnnykut 於 2008-7-18 12:57 PM 發表


咁講其實SETTER仲好用過SOFTER囉??

for my pt of view
you are right !~ setter can also make the decal softer and melt into 條坑

but may some other expert on model making may not think so

頂部
Paolo_workshop
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27437
精華 1
積分 150
帖子 1120
成品數目 150 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-21
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2008-7-18 11:34 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!
等水印乾了用𠝹刀記住要夠尖, 沿住坑cut 落去, 一定会断, 之後用softer 油上去再用棉棒壓入坑就ok, 冇softer 用火洒都ok, 再吾明參考本人的作品, 係冇點你

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2008-7-19 05:02 PM  資料  短消息  加為好友 


呢張圖係我未滲線同cut坑時影的
我就咁用setter,都做到溶落條坑既效果

當然最後為左像真,都要cut番開佢啦

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 03:30 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver