回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 呢位呀生問.... 邊度寫住唔准企呀?
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-16 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 
呢位呀生問.... 邊度寫住唔准企呀?

誰是.... 誰非...   

http://www.youtube.com/watch?v=1 ... DFGJJebVGvLpx9yw7NI







http://orientaldaily.on.cc/cnt/n ... ml?pubdate=20121115

【本報訊】「巴士怒漢」站梯間狂罵勸阻車長,遭網民鬧爆。上周六,一輛由旺角東站開往屯門兆康苑的九巴,中年男乘客在深水埗登車後,因上層座位已爆滿,男子站在上層梯口擬等位,巴士途至美孚巴士站時,車長發現有人站在梯間,遂前往勸喻男子返回下層,以免發生危險。

男子未有理會,更惡言相向:「呢度邊度寫住唔准企呀?依家係咪阻住你個倒後鏡呀?你唔好亂講嘢,我保留投訴權利。」車長多次請他合作,他更激動表示:「你唔好話我唔合作,咩阻礙行車安全呀。大把人企o架啦,你第一次揸車呀。」車長無奈只好繼續開車。有乘客拍下情況,並上載互聯網,引來網民狂罵,指男子為「巴士刁民」,另外,更有網民「人肉搜索」,指男子為海關職員。

九巴指,根據《公共巴士服務條例》,乘客在巴士移動時,不得在通道以外的巴士部分或巴士上層站立。

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-16 11:10 PM 編輯 ]





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
乂楓乂
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 46732
精華 0
積分 6
帖子 1334
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-11-17 12:42 AM  資料  短消息  加為好友 
估唔到續巴士呀叔同埋果位中5的小學生~原來仲有後繼接班的人





SAO名言:
「這雖然是遊戲,但可不是鬧著玩的。」
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-11-17 12:52 AM  資料  短消息  加為好友 
片我無睇 , 不過企樓梯、企上層係經常有 , 依家就班次多左(定出生率低失業率高 , 少人返工返學? )

廿幾卅年前上層都企唔少人 , 尤其落雨天....





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2012-11-17 02:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談
何止企....坐都有啦...唔係新聞啦~~
只不過佢係唔合作兼唔睇九巴附例先上到位姐

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-17 06:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 乂楓乂 於 2012-11-17 12:42 AM 發表

估唔到續巴士呀叔同埋果位中5的小學生~原來仲有後繼接班的人

重有 67X 巴士亞嬸 episode  6條片...   勁過巴士呀叔 10倍..   d 粗口 ...

QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-11-17 12:52 AM 發表

片我無睇 , 不過企樓梯、企上層係經常有 , 依家就班次多左(定出生率低失業率高 , 少人返工返學? )
廿幾卅年前上層都企唔少人 , 尤其落雨天....

而家樓上唔比企, 司機會停車, 行埋黎出聲 ,  d人都會醒水自動行落去 , 好少有呢件聲大大又串咀

QUOTE:
原帖由 └佳→┐ 於 2012-11-17 02:07 AM 發表

何止企....坐都有啦...唔係新聞啦~~
只不過佢係唔合作兼唔睇九巴附例先上到位姐

以前巴士, 上層同樓睇 有貼紙寫住 不准企立,  而家重有無貼   就唔敢肯定...

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-17 06:18 AM 編輯 ]





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2012-11-17 07:57 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-17 09:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AMHTK 於 2012-11-17 07:57 AM 發表

有貼.集中哂係中間,包埋不准飲食果d
只係香港人公德心方面絕大部份變哂貪小便宜

係有 印象  有貼紙提示    不過飲食都無人理.....上次見有人坐上層 ( 冷氣巴), 可以買袋老麥, 慢慢吃 , 成層都係包味....薯條 茄汁味

[ 本帖最後由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-17 09:16 AM 編輯 ]





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
aeug
上尉
Rank: 3Rank: 3
奥干擁護者


UID 77
精華 0
積分 30
帖子 1984
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2003-7-28
狀態 離線
發表於 2012-11-17 09:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-17 06:12 AM 發表
而家樓上唔比企, 司機會停車, 行埋黎出聲 ,  d人都會醒水自動行落去 , 好少有呢件聲大大又串咀
...

以前D司機好在乎有無人企上層,一有人響樓上企就泊埋一邊,屯門搭車出九龍成日會行行吓駛埋一邊,司機聲都吾駛出,吾落返蒞就吾開車...返工時間樓上D人仲會圍"小"果D累成車人等佢企返落下層嘅人...D吾守規則嘅人邊有咁惡





今天一切我願暫停
總必相信有日我可開始過
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-17 09:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aeug 於 2012-11-17 09:15 AM 發表

以前D司機好在乎有無人企上層,一有人響樓上企就泊埋一邊,屯門搭車出九龍成日會行行吓駛埋一邊,司機聲都吾駛出,吾落返蒞就吾開車...返工時間樓上D人仲會圍"小"果D累成車人等佢企返落下層嘅人...D吾 ...

我都見唔少, 大部分都好合作 , 有時放暇見細路同家人, 老人家企到樓上, 有d人都會讓下坐





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2012-11-17 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-17 09:12 AM 發表



係有 印象  有貼紙提示    不過飲食都無人理.....上次見有人坐上層 ( 冷氣巴), 可以買袋老麥, 慢慢吃 , 成層都係包味....薯條 茄汁味

經常見人開大餐 , 老麥好大味 , 肥仔一大包零食又有 , 早餐麵包+野飲又有 , 最誇張係燒鴨飲 , 好鬼香

企上層俾司机嘈就未見過.......





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-17 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 oj 於 2012-11-17 01:47 PM 發表


經常見人開大餐 , 老麥好大味 , 肥仔一大包零食又有 , 早餐麵包+野飲又有 , 最誇張係燒鴨飲 , 好鬼香


企上層俾司机嘈就未見過.......

要起巴士內食飯盒....     d 位又窄, 隻手又要拎住盒飯... 成車人望住 ... 點食到





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
mac07
軍曹
Rank: 2


UID 18293
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
狀態 離線
發表於 2012-11-18 01:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2012-11-17 08:14 PM 發表





要起巴士內食飯盒....     d 位又窄, 隻手又要拎住盒飯... 成車人望住 ... 點食到

食飯盒都未算厲害, 我見過有人食車仔麵、糖水(熱), 有次早上返工見到有個OL仲食熱粥添。

頂部
天迪
軍曹
Rank: 2


UID 40144
精華 0
積分 0
帖子 388
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
狀態 離線
發表於 2012-11-18 05:50 AM  資料  短消息  加為好友 
補充返,企上層嘅乘客係會被執法人員票控,公共交通條例.
(二)根據香港法例第230A章【公共巴士服務規例】第13A條(1)(a)



有關法例上,乘客需遵守的一般行為如下:

章:230A標題:公共巴士服務規例憲報編號:

條:13A條文標題:乘客及擬成為乘客的人的一般行為版本日期:30/06/1997



(1) 任何乘客或擬成為乘客的人均不得─

(a) 故意阻礙或妨礙巴士司機或任何獲授權的人,或故意分散他們的注意力;

(b) 故意阻礙司機望向道路或交通的視線;

(c) 對巴士的任何部分或其設備故意作出或故意安排作出任何事情,而該等事情─

(i) 阻礙或干擾巴士的操作,或引致損壞;或

(ii) 導致他人受傷、不安、煩擾或不便;

(d) 不適當地干擾車門,或不適當地干擾構成巴士一部分或與巴士連接的任何其他機械、裝置或控制器;或

(e) 從巴士拋出或故意掉下任何物件。

(2) 巴士移動時,乘客不得在以下地方站立─

(a) 通道以外的任何巴士部分;

(b) 巴士上層;或

(c) 前於單層巴士或雙層巴士下層司機位最後部分。

(3) 通道上可劃一橫線,以顯示乘客在巴士移動時不可站立的地方。

(1989年第19號法律公告)

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-11-18 07:42 AM  資料  短消息  加為好友 
"通道以外的任何巴士部分" --- 問題就係呢度了. , 算係"上層" 定係通道呢...

當然, 我相信係有官方答案的. 所以我就唔會估了.

然而, 以安全為目的去限制行駛時唔可以企係梯間又的確係非常好理的.





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-11-18 07:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mac07 於 2012-11-18 01:14 AM 發表



食飯盒都未算厲害, 我見過有人食車仔麵、糖水(熱), 有次早上返工見到有個OL仲食熱粥添。

令我想起早前東鐵因大陸人係車內食野俾香港人大鬧. 咁香港人係車度做同樣既野咁多年又從來冇俾傳媒發大來搞. 好令人覺得只係寬已嚴人lor.





路過既厚多士
頂部
天迪
軍曹
Rank: 2


UID 40144
精華 0
積分 0
帖子 388
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-22
狀態 離線
發表於 2012-11-19 05:06 AM  資料  短消息  加為好友 
官方答案已經表明
(2) 巴士移動時,乘客不得在以下地方站立─

(a) 通道以外的任何巴士部分;

(b) 巴士上層;或

(c) 前於單層巴士雙層巴士下層司機位最後部分。

(3) 通道上可劃一橫線以顯示乘客在巴士移動時不可站立的地方


本帖最近評分記錄
▲▲27▽▽   2012-11-19 10:44 PM  讚好  +1   具參考價值
頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-19 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mac07 於 2012-11-18 01:14 AM 發表



食飯盒都未算厲害, 我見過有人食車仔麵、糖水(熱), 有次早上返工見到有個OL仲食熱粥添。

一個意外.... 倒瀉整到 隔離咁就有野睇





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
thorchan
上等兵
Rank: 2


UID 46761
精華 3
積分 29
帖子 225
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2012-1-31
狀態 離線
發表於 2012-11-19 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #12 mac07 的帖子

粥都未算,我見過有人鋸扒。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2012-11-20 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 
係香港人都知道巴士上層唔比企啦,肥佬跌落地拿渣沙姐!

頂部
▲▲27▽▽
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 21568
精華 0
積分 5
帖子 2323
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-24
來自 僱傭軍
狀態 離線
發表於 2012-11-20 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
今日去坐巴士...  樓梯係有貼紙.... 寫住....  "上層 及樓梯不淮站立"





ガラスの夜空 君を映すとき
叶わぬ夢数えて 眠れない夜
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:48 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver