回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [HG00]00R 粒子罐(?)
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
[HG00]00R 粒子罐(?)

[HG00]ダブルオーライザー コンデンサタイプ 十月 2000円




頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
死圖

[ 本帖最後由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-8-10 11:25 PM 編輯 ]





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 
我自己睇到
你試下f5

頂部
s20021213
曹長
Rank: 2


UID 38064
精華 0
積分 3
帖子 454
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-15
來自 中學3年級C班
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
冇圖睇





請叫我小刀......
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 §恨§ 於 2010-8-10 11:26 PM 發表
我自己睇到
你試下f5

F5左幾次都冇反應





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
但我地真係睇到X





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
s20021213
曹長
Rank: 2


UID 38064
精華 0
積分 3
帖子 454
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-15
來自 中學3年級C班
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
可能冇錢買GN爐





請叫我小刀......
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
好多網站係唔俾 cross link 架.. 你自己睇到只係因為你自己部腦有 cache 到張圖姐..





路過既厚多士
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 s20021213 於 2010-8-10 11:37 PM 發表
可能冇錢買GN爐

GN爐唔係買咖,係伊奧利亞遺下既研究,我睇都係因為已經將00個兩個爐拆卸裝左落未完成好既00Q做試驗先至用粒子罐頂硬上姐,但部00 RAISER仲TRANS-AM到,仲要BURNST埋,所以我覺得未必係粒子罐





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
mocha_boy
上等兵
Rank: 2


UID 36265
精華 0
積分 0
帖子 233
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-26
來自 TKO
狀態 離線
發表於 2010-8-10 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-8-10 11:44 PM 發表
好多網站係唔俾 cross link 架.. 你自己睇到只係因為你自己部腦有 cache 到張圖姐..

哈哈,咪當教下人地囉

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-8-11 08:05 AM  資料  短消息  加為好友 
叉包萬歲!!

頂部
MAHTC
中校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 27263
精華 5
積分 56
帖子 3949
成品數目 56 件
閱讀權限 0
註冊 2008-3-18
狀態 離線
發表於 2010-8-11 08:09 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
Harrywkk
壹等兵
Rank: 1


UID 35383
精華 0
積分 6
帖子 156
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-18
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-8-11 08:13 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
死圖

頂部

上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10681
精華 0
積分 0
帖子 1539
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-12
狀態 離線
發表於 2010-8-11 08:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 月 為MSN好友 通過MSN和 月 交談




幫連一下

頂部
after80ss
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 40994
精華 0
積分 0
帖子 2409
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-6-9
來自 貧窮線之下
狀態 離線
發表於 2010-8-11 10:18 AM  資料  短消息  加為好友 
笨大又呃錢!

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 10:20 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 §恨§ 於 2010-8-10 11:29 PM 發表

睇到wo~





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
chris_chung
上等兵
Rank: 2



UID 41579
精華 0
積分 2
帖子 210
成品數目 2 件
閱讀權限 0
註冊 2010-8-1
狀態 離線
發表於 2010-8-11 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
必入= =
因為前兩隻改左色 想玩番隻正常ga

頂部
s20021213
曹長
Rank: 2


UID 38064
精華 0
積分 3
帖子 454
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-15
來自 中學3年級C班
狀態 離線
發表於 2010-8-11 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 
係MG可以考慮





請叫我小刀......
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-11 12:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好在我未入呢隻.......









「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:19 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver