回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HGUC 1/144 FA-78-3 Full Armor Gundam 7th
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-8 05:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談
HGUC 1/144 FA-78-3 Full Armor Gundam 7th

前兩個禮拜...同我大哥渣車走左上San Fran 玩....之後跟住又要mid-term.....
所以停工左兩個禮拜....

3日貨仔完成左呢隻.....要masking 既地方都唔少...
砌完之後即刻升左呢 ...

而且經過係上隻成品既POST 既咁多位師兄鼓勵之後...再一次向滲線埋手...
出黎既效果比想像中好....不過要改善既地方仲有好多 ....

btw...多謝咁多位論壇既師兄鼓勵....囉唆講完....去圖...
老話一句....傷眼...勿怪........


[attach]309996[/attach][attach]309997[/attach][attach]309998[/attach][attach]309999[/attach][attach]310000[/attach][attach]310001[/attach][attach]310002[/attach][attach]310003[/attach][attach]310004[/attach][attach]310005[/attach][attach]310006[/attach][attach]310007[/attach][attach]310008[/attach]


下回預告: MG Sazabi 或者 HGUC ORX-005 Gaplant TR-5.........

[ 本帖最後由 jlau1224hk 於 2009-11-8 07:29 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
lai_po   2014-9-20 11:12 PM  讚好  +1   佳作




人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
May I ask which paint you used for 滲線?





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2009-11-8 11:08 AM 發表
May I ask which paint you used for 滲線?

都係老方法.... Tamiya 既EnamelX X20 再用zippo 抺走....





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-11-8 12:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
does US allow stores to sell Tamiya Enamel paint or import?
because I know Canada doesn't allow   need to think of a way to 滲線





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-8 12:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2009-11-8 12:47 PM 發表
does US allow stores to sell Tamiya Enamel paint or import?
because I know Canada doesn't allow   need to think of a way to 滲線

As far as i know, there are no place in us are selling the enamel paint...

i just order it from rainbow ten.....





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2009-11-8 12:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
I see, because I once asked custom to check if I can import the enamel paint
their reply was "no"...so I never take the risk of importing them, I don't want them black-list my name

Anyways~ I really love this FA Gundam 7 and you did a really good job on it
hope to see your next model~

[ 本帖最後由 royal281 於 2009-11-8 01:15 PM 編輯 ]





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-8 12:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 royal281 於 2009-11-8 01:14 PM 發表
I see, because I once asked custom to check if I can import the enamel paint
their reply was "no"...so I never take the risk of importing them, I don't want them black-list my name

Anyways~ I ...

dont worry about the custom....i buy it few times already, still nothing happen....

thx for the praise, i apreciate it...





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2009-11-8 01:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談
相當唔錯~~~
下次挑戰補偷膠





我係新手們的小師弟
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 ccm880 於 2009-11-8 02:09 PM 發表
相當唔錯~~~
下次挑戰補偷膠

多謝讚賞...得我練好D滲線先再試其他野...





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:30 PM  資料  短消息  加為好友 
砌得不錯呢,nice work,不過滲線可以更好,加油 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
twgss4b14c
平民
Rank: 1



UID 26017
精華 0
積分 0
帖子 3
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-14
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:42 PM  資料  短消息  加為好友 
想問下師兄你係邊度買模型?我都係住係你遠dd

頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-11-9 02:00 PM 發表
砌得不錯呢,nice work,不過滲線可以更好,加油 ~

多謝讚賞...我會繼續努力....

QUOTE:
原帖由 twgss4b14c 於 2009-11-9 02:12 PM 發表
想問下師兄你係邊度買模型?我都係住係你遠dd

我通常都係去hobbywave 或者 gundamstoreandmore
如果呢兩到都無既話...我都係會去oversea 既 rainbowten

btw...我都LA架...你住邊O.O





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 
補夾口和上色處理方面可以更加好





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-11-9 02:27 PM 發表
補夾口和上色處理方面可以更加好

即係點樣呢...唔太明......請指教....

至於夾口...小弟會繼續努力去練...多謝提點....

[ 本帖最後由 jlau1224hk 於 2009-11-9 02:34 PM 編輯 ]





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-11-11 01:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jlau1224hk 於 2009-11-9 02:29 PM 發表


即係點樣呢...唔太明......請指教....

至於夾口...小弟會繼續努力去練...多謝提點....

小小意見, 有d位呢.....尤其係個兩碌槍同關節, 有d起沙 主體上色就冇咩大問題, 不過可以再變化得多d  勿介意

[ 本帖最後由 龍千影 於 2009-11-11 01:32 PM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-11 01:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-11-11 01:31 PM 發表


小小意見, 有d位呢.....尤其係個兩碌槍同關節, 有d起沙 主體上色就冇咩大問題, 不過可以再變化得多d  勿介意

其實我都覺...好多我之前齊既都有D部份係咁....請問師兄...起因係咩呢....
同埋...你講變化....例如係點呢....請指教.......





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-11-11 03:34 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩!好快手,哩隻O野個型好靚,唔似遲O的會出冇重甲版呢?





頂部
c4-ray
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27980
精華 3
積分 5
帖子 719
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-11-11 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 
涂装得几靓!!分色都唔错!!加返渗线会好的!(拙见)

頂部
jlau1224hk
壹等兵
Rank: 1


UID 35242
精華 0
積分 6
帖子 112
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-5
來自 火星 II號
狀態 離線
發表於 2009-11-11 07:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jlau1224hk 為MSN好友 通過MSN和 jlau1224hk 交談


QUOTE:
原帖由 c4-ray 於 2009-11-11 07:48 PM 發表
涂装得几靓!!分色都唔错!!加返渗线会好的!(拙见)

多謝師兄讚賞....我都有滲線架...不過滲得核突姐





人的出生有兩次,一次是在出生的那一天,另一次是在戀愛萌生的那一天。(Victor Hugo)

苦練..首辦中...First Victim
New豬 The-O...宣告變成植物人...囧..嗚.....
小強改件......大步檻過....O.O
頂部
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-11-19 11:50 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 01:51 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver