回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 千影滅殺白蟻行動 #62、63  奶野,屋企有白蟻
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 
千影滅殺白蟻行動 #62、63  奶野,屋企有白蟻

唉,奶野啦!

今日係屋企Toilet出面塊木門發現白蟻 ......

唉.....以我所認識,一旦屋企有白蟻既話,就好難滅絕!

雖然白蟻係『見光死』,極需要『潮濕』、有水既地方先可以生存

但我最擔心就係成間屋已經佈滿白蟻 .....

唉,點算


唔知朋友們有冇d專業既意見可以幫下手呢!?

[ 本帖最後由 龍千影 於 2009-7-21 07:27 PM 編輯 ]





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
yeung2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9927
精華 0
積分 12
帖子 752
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-11
來自 雛見澤
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 
我家都試過.....
第一步 當然係用殺蟲水殲滅下..
第二步 找出白蟻入侵的小洞 用殺蟲水勁噴下  咁短期內都唔會再入黎
第三  去五金鋪買"白蟻油"這東西來油下d比白蟻食過o既地方

長遠當然要找蟲鼠專家黎睇睇...

師兄住樓定村屋呢? <---呢個好重要!

[ 本帖最後由 yeung2 於 2009-7-21 12:02 AM 編輯 ]





創.聖.合.體
GO! Aquarion~~~~~
頂部
^_^
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12937
精華 2
積分 32
帖子 2046
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-7-20 11:50 PM 發表
唉,奶野啦!

今日係屋企Toilet出面塊木門發現白蟻 ......

唉.....以我所認識,一旦屋企有白蟻既話,就好難滅絕!

雖然白蟻係『見光死』,極需要『潮濕』、有水 ...

放隻渣古係佢地出沒0既地方嚇死哂佢~~





~~BYE BYE~~
頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 
我屋企5月果陣都發現無啦啦有一堆木屑
覺得有d唔妥...懷疑係白蟻
之後搵左間滅蟲公司睇
之後就話要落藥
睇下你屋企用咩地板啦
如果係木地板就會同你o係全間屋d邊位落藥等佢地無地方走
係階磚地就無咁麻煩ge
落果 D係藥水黎...無味而且無咩野要處理
我搵果間公司話會隔三個月黎落藥...總共落三次
你如果住緊果度有管理處就去問問啦...通常都會有d滅蟲公司介紹
自蟻唔同小強或者普通蟻...要自己搞掂都幾難下
不過香港d屋又唔係木造...唔洗咁擔心啦~~

[ 本帖最後由 ~LAZY~ 於 2009-7-21 12:14 AM 編輯 ]





模型之火全滅...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung2 於 2009-7-21 12:01 AM 發表
我家都試過.....
第一步 當然係用殺蟲水殲滅下..
第二步 找出白蟻入侵的小洞 用殺蟲水勁噴下  咁短期內都唔會再入黎
第三  去五金鋪買"白蟻油"這東西來油下d比白蟻食過o既地方

長遠當然要找蟲鼠專 ...

在下是住公屋的

我既情況就係,本身果個凹位已經係好耐之前比我嬲都制踢爆左,但係一直都冇發現有白蟻依樣野

以我認識,噴『殺蟲水』係可以殺死佢地,但係會引哂d蟻出黎,到時殺漏一兩隻,去左第二度地方落地生根,仲大件事

咁我想問呢,用『白蟻水油落去有白蟻既地方』度,到底可唔可以滅絕哂果塊木內既所有蟻呢?





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
如果暫時只係見廁所門有,情況應該未至於太壞,不過都要盡快搵「蟻王」搞搞.......    所謂「蟻王」,就係專滅白蟻果d專家。

早前蘇絲黃有介紹過一個,姓「李」的,玩左白蟻二、三十年,經常係報紙登小形分類廣告。

另外有所謂「滅蟲鼠專家」(exterminator),係黃頁、網上都可以搵到資料。

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2009-7-21 12:12 AM 發表
我屋企5月果陣都發現無啦啦有一堆木屑
覺得有d唔妥...懷疑係白蟻
之後搵左間滅蟲公司睇
之後就話要落藥
睇下你屋企用咩地板啦
如果係木地板就會同你o係全間屋d邊位落藥等佢地無地方走
係階磚地就無咁麻煩 ...

我屋企塊地,係用木板既......咁咪有機會有白蟻.........!?

等我天日問問管理處先

QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2009-7-21 12:06 AM 發表


放隻渣古係佢地出沒0既地方嚇死哂佢~~

我怕連渣古都比佢地食埋





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-7-21 12:14 AM 發表
如果暫時只係見廁所門有,情況應該未至於太壞,不過都要盡快搵「蟻王」搞搞.......    所謂「蟻王」,就係專滅白蟻果d專家。

早前蘇絲黃有介紹過一個,姓「李」的,玩左白蟻二、三十年,經常係報紙登小形分 ...

等我上網搵下多d資料先





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 
拆下 爛木門 換新啦- -'''
爛都爛哂
白蟻 好難搞@@





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-7-21 12:17 AM 發表
拆下 爛木門 換新啦- -'''
爛都爛哂
白蟻 好難搞@@

如果有人肯送番間屋比我就好啦





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-7-21 12:15 AM 發表


我屋企塊地,係用木板既......咁咪有機會有白蟻.........!?

等我天日問問管理處先



我怕連渣古都比佢地食埋

係有可能有ga...聽個滅蟲話可能d木地板會俾佢地食到有條蟻路出黎
當然係你睇唔到ga la...
所以佢地會走去邊其實你都唔會知
我發現果時一隻蟻都未見過
反而幼蟲就見到幾條
所以真係要盡快搵專家搞搞佢





模型之火全滅...
頂部
awlaalwa
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22087
精華 0
積分 19
帖子 1248
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-9
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 
我朋友住 私人樓
一,兩年前都試過;
佢就返大陸買 白蟻藥 再同 藍威寶;
混合;
噴哂有木 同 有 白蟻 出現的地方; 木門就鑽個洞 噴入中間;
大約 噴左 三至 六 個月 就好似無哂; (不過唔知噴左幾多次)
不過主蟻窩的果個木櫃;
佢都唔夠胆 留;
都係 棄左;
同埋佢啲木床 同 地板;
都起哂 換過;
睇清楚;
木地板就換左膠地板;

果時我聽到都好驚架;
因為我果時屋企都有 一種蟻;
無論 冬天 ,夏天 都照出現;
而且 一有紙的地方就有機會成窩;
所以我連模型都唔夠胆買;
驚變蟻窩;
煩左二,三 年;
最後 都係超市 買左蟻藥;
用左就個幾月就無哂;
所以現在都好小心;

[ 本帖最後由 awlaalwa 於 2009-7-21 12:28 AM 編輯 ]

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2009-7-21 12:18 AM 發表

係有可能有ga...聽個滅蟲話可能d木地板會俾佢地食到有條蟻路出黎
當然係你睇唔到ga la...
所以佢地會走去邊其實你都唔會知
我發現果時一隻蟻都未見過
反而幼蟲就見到幾條
所以真係要盡快搵專家搞搞佢

我發現既時候,果個位置已經有成堆幼蟻係度,近d聞仲有d臭Tim

攪到我冇咩心機磨電擊作





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 awlaalwa 於 2009-7-21 12:20 AM 發表
我朋友住 私人樓
一,兩年前都試過;
佢就返大陸買 白蟻藥 再同 藍威寶;
混合;

噴哂有木 同 有 白蟻 出現的地方;
大約 噴左 三至 六 個月 就好似無哂;
不過主蟻窩的果個木櫃;
佢都唔夠胆 留;
都係 棄左;
同埋佢啲木床 同 地板;
都起哂 換過;
睇清楚;
木地板就換左膠地板;

抄底先 .........

咁攪法,我間屋咪要大裝修!? 因為我屋企有好多好多傢c都係用木





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
yeung2
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9927
精華 0
積分 12
帖子 752
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-11
來自 雛見澤
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-7-21 12:12 AM 發表


在下是住公屋的

我既情況就係,本身果個凹位已經係好耐之前比我嬲都制踢爆左,但係一直都冇發現有白蟻依樣野

以我認識,噴『殺蟲水』係可以殺死佢地,但係會引哂d蟻出黎,到時殺漏一兩 ...

我家住村屋的  蛇蟲鼠蟻多的是........

用 白蟻油 過o既木材 係防止白蟻去食的

走出黎就噴多點吧... 係冇路走先走出黎o既....
一兩隻唔成問題的 公屋唔會好大地方比佢地"起豆"
咁上下會餓死架喇

殺蟲水 只係暫止血而已





創.聖.合.體
GO! Aquarion~~~~~
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung2 於 2009-7-21 12:23 AM 發表

我家住村屋的  蛇蟲鼠蟻多的是........

用 白蟻油 過o既木材 係防止白蟻去食的

走出黎就噴多點吧... 係冇路走先走出黎o既....
一兩隻唔成問題的 公屋唔會好大地方比佢地"起豆"
咁上下會餓死架喇

殺 ...

icic.....

原理是補不地一樣

唉,要再諗下計至得啦





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-7-20 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 
好笑._.
我home 得 電腦桌 &梳化 係木  都唔見有虫._.
你個木 天然=.=?





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 
塊地 木-0- 好少見人 用木~
好多人用"雲石" (我home也...仆x都痛)





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-7-21 12:27 AM 發表
好笑._.
我home 得 電腦桌 &梳化 係木  都唔見有虫._.
你個木 天然=.=?



QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-7-21 12:30 AM 發表
塊地 木-0- 好少見人 用木~
好多人用"雲石" (我home也...仆x都痛)

有好多傢c係用木造既阿妹





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
^_^
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12937
精華 2
積分 32
帖子 2046
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-7-21 12:15 AM 發表

我怕連渣古都比佢地食埋

白蟻唔食膠架~~





~~BYE BYE~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver