回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 334揮手區
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 
334揮手區

下年就334
唔知各位form 3嘅同學想揀啲咩科呢?
我就諗住揀PHY,combine science(chem and bio),同ICT
請多回覆

頂部
vvm
上等兵
Rank: 2


UID 31116
精華 0
積分 3
帖子 243
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-21
狀態 離線
發表於 2009-2-8 06:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 vvm 為MSN好友 通過MSN和 vvm 交談
同你一樣  我地無啦啦做左白老鼠

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-2-8 06:23 PM  資料  短消息  加為好友 
揮下手先
我都係form 3

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2009-2-8 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 
中史,世史/geog,econ

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 07:05 PM  資料  短消息  加為好友 
岩岩好大你地一年
先君子後小人  打過招呼先

想講既係你地真係要加油
出年中四既課程會難好多 比我依家讀緊呢d仲難
唔係呃你  至少bio科果邊已經全港開過會  出年你地讀既野
差唔多係等於舊制既中六課程  
簡單d黎講係你中四要讀中六 一路去到中六要識晒中七野
你會發現左一樣野  你地中三係岩岩教bio
但出年就要suppose你地識左中四中五野
攞個例子  photosynthesis 同 respiration 已經唔會好似我呢屆咁啦
會加入中六  預科既課程

先問一句  你是天才嗎?
不是的話建議你趁依家好比心機  努力啦要
將來我地仲要一齊爭入大學
唔係自視過高  而係如果我從數位老師口中得知既係事實既話(當然  我相信佢地都唔會信口雌黃)
我相信入大學既人  我地呢一屆人數會遠多於你地果屆
知道自己既劣勢之後  真係要好好比心機

如以上內容有錯誤  歡迎指正  
不喜勿插

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-2-8 07:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談
揮下手
我應該全商科





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-2-8 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 i4546546 的帖子

宜家我學校bio教緊classfication,我個bio老師話le 啲連form 6都未學過,完全係新課程...

頂部
marco19
上等兵
Rank: 2


UID 15016
精華 0
積分 3
帖子 232
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-15
狀態 離線
發表於 2009-2-8 07:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009-2-8 07:05 PM 發表
岩岩好大你地一年
先君子後小人  打過招呼先

想講既係你地真係要加油
出年中四既課程會難好多 比我依家讀緊呢d仲難
唔係呃你  至少bio科果邊已經全港開過會  出年你地讀既野
差唔多係等於舊制既中 ...

咁又唔係既...至少我知數學有好多依家要讀既到時都cut左
我阿sir講新學制都讀少好多野傢

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009/2/8 07:10 PM 發表
宜家我學校bio教緊classfication,我個bio老師話le 啲連form 6都未學過,完全係新課程...

Classification is old topic, we ( I am now f.4 )learnt this topic before: some of us learnt this in f.2, some f.3 ,some f.4  .....

[ 本帖最後由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:10 PM 編輯 ]

頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 i4546546 的帖子

我學校而家f.3份handout=f.4果份

我地教咗cells,food requirements

而家教ingestion

[ 本帖最後由 PoRtIoN_DeStInY 於 2009-2-8 08:12 PM 編輯 ]

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:14 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談
回復 #10 PoRtIoN_DeStInY 的帖子

D老師 喜歡 把 f.3 abd f.4 's topics D 次序 mix zor
When I am F.3, I have already leanrt some f.4 topic too

I also learn INGESTION  when I am f.3, many teachers always do that, I do not know why

nothing connect with 334, it s only a kind of tradition

[ 本帖最後由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:16 PM 編輯 ]

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 marco19 於 2009/2/8 07:21 PM 發表

咁又唔係既...至少我知數學有好多依家要讀既到時都cut左
我阿sir講新學制都讀少好多野傢

我阿sir講新學制都讀多好多野傢

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PoRtIoN_DeStInY 於 2009-2-8 08:10 PM 發表
我學校而家f.3份handout=f.4果份

我地教咗cells,food requirements

而家教ingestion

ingestion?  係咪講緊iron calcium vitamins對人體有咩幫助
教你glucose protein 果 D test?
如果係既話  我中三都教左囉

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009/2/8 08:22 PM 發表

ingestion?  係咪講緊iron calcium vitamins對人體有咩幫助
教你glucose protein 果 D test?
如果係既話  我中三都教左囉

講緊iron calcium vitamins對人體有咩幫助
教你glucose protein 果 D test? --> food requirement


Ingestion = eat food , part of the digestive process, the topic is THE HUMAN DIGESTIVE SYSTEM
Ingestion-->digestion-->absorption-->assimilation-->excretion

[ 本帖最後由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:32 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 marco19 於 2009-2-8 07:21 PM 發表

咁又唔係既...至少我知數學有好多依家要讀既到時都cut左
我阿sir講新學制都讀少好多野傢

唔可以以一概全  你可以去搵下
mathz既範圍有減冇加  已經係好多年既事啦
我呀叔當年讀中四中五本amath書  有d我中四先開始學既amath都冇包含/提過小小
原來我呢個上學期學既野全部都係當年普通math教  你可以想像到math既範圍係減左幾多
但你睇下 我認為唔只bio
phy chem都一定會增加課程
老老實實 唔只我  好多人都反對新制
你試諗下 前三年讀既野總算叫做差唔多
但係剩低三年要識晒中四五六七既野  甚至有機會涉獵到小小大學範圍
你話係唔係攞命....
我相信三三四學制既失敗係注定既  有如幾年前母語教學既失敗
我認為係可以測見的
中三的同學們  好好加油吧...

頂部
小呆abc
壹等兵
Rank: 1


UID 23876
精華 0
積分 0
帖子 193
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 小呆abc 為MSN好友 通過MSN和 小呆abc 交談
揮手
讀中三的人上

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:26 PM 發表

講緊iron calcium vitamins對人體有咩幫助
教你glucose protein 果 D test? --> food requirement


Ingestion = eat food , part of the digestive process, the topic is THE HUMAN DISGESTIVE SYSTEM ...

不好意思 我唔知個topic名  但係你一講digestive 我就知道了
不過 你打錯字了  應該係digestive system
者係alimentary canal 果 D啦
我岩岩讀緊

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009/2/8 08:28 PM 發表

唔可以以一概全  你可以去搵下
mathz既範圍有減冇加  已經係好多年既事啦
我呀叔當年讀中四中五本amath書  有d我中四先開始學既amath都冇包含/提過小小
原來我呢個上學期學既野全部都係當年普通math教  你 ...

X2, phy, chem bio, 100% 增加課程
maths 既範圍有減冇加  已經係好多年既事啦
But for 334, maths 既範圍係有加gei

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2009/2/8 08:30 PM 發表

不好意思 我唔知個topic名  但係你一講digestive 我就知道了
不過 你打錯字了  應該係digestive system
者係alimentary canal 果 D啦
我岩岩讀緊

Sorry, 手快快
Human's digestive system=alimentary canal
But alimentary canal is not = digestive system

[ 本帖最後由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:34 PM 編輯 ]

頂部
i4546546 (XJ9)
中校
Rank: 4
最終兵器


UID 25896
精華 0
積分 36
帖子 3552
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-10
狀態 離線
發表於 2009-2-8 08:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSSLLS 於 2009-2-8 08:31 PM 發表

X2, phy, chem bio, 100% 增加課程
maths 既範圍有減冇加  已經係好多年既事啦
But for 334, maths 既範圍係有加gei

或者我用另一個更好既說法
所增加的 比減少更多  相信會更好

所以勉勵一下中四學生  千萬不要留級

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver