回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [開盒報告] 1/100 百舌(壽屋) - 重裝相@p.2
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-1-20 11:11 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
1/100 百舌(壽屋) - 重裝相@p.2

仲差少少先"啪"完, 但叫做有個"形"睇吓, 感覺上比起1/144仲修長d tim....

分件分色... 壽屋一貫既水準...一流
但關節同夾口就比mg差喇, 所以呢一隻都可以講係"fans向"既模型噢!!

百舌or機戰fans.. don't miss it

[ 本帖最後由 willowyu 於 2009-2-3 03:39 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-1-20 11:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-1-20 11:16 AM 發表
你開左好多火頭,快D完成一兩隻啦!等得好苦呀

比你講中, 真係得一兩隻完成左, 08年後半年砌得好慢





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-1-20 11:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-1-20 11:23 AM 發表
add oil!
我都忍唔到手入左.....
想問問1:100隻腳d隻唔隻miss左d parts????
好似少左d野/佢同1:144隻腳唔同???

你講我o個隻??我未砌晒姐(唔好打面) ...





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-1-20 02:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hangsangbank 於 2009-1-20 01:41 PM 發表
見到葵芳賣$4xx, 好吸引!
仲有見過個friend砌咗隻1/144都好正, 就快忍唔住

係呀!!百舌真係幾正, 尤其係我覺得佢好有"獨角獸"既影子.
雖然兩隻都係來自 katoki先生既手筆, 但我覺得後者既"獨角獸"反而唔及百舌黎得咁瀟灑





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-1-20 02:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 griffon05 於 2009-1-20 02:29 PM 發表
我上星期一下買左1/100同1/144, 勁正
不過1/100好貴

COOL , 不過1/100外形咁正, 隻眼又可以發光, 貴d都底啦





---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-2-3 03:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
重裝形態, 同發光...但發光應該係綠綠地, 影相出黎變左藍色



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
willowyu
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1697
精華 5
積分 33
帖子 755
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-9
狀態 離線
發表於 2009-2-3 03:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
同 1/100 系列對比



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




---------------------------------------------
http://heisol.blogspot.com/
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver