回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 呢隻泵得唔得架?
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-14 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 
呢隻泵得唔得架?

有冇大大用緊? 得唔得?

因小弟想搵雙較細隻同靜既泵~

我主要用黎噴BB戰士, 會唔會唔夠力?

[ 本帖最後由 eihhim 於 2009-1-14 01:07 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2009-1-14 01:00 AM
GUN519594.jpg (45.2 KB)
  GSI Mr. Linear Compressor Petit-COM
頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-14 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-14 01:21 AM 發表
呢隻係 Gunze 的 L3,出氣量是 3 Litre/min、標準氣壓 0.5 kgf/cm2,細細部而且非常靜,砌一般模型 OK。
但揀 L5 會較好,出氣量為 5 Litre/min、、標準氣壓 1.0 kgf/cm2,較好力以備不時之需,較 L3 大部d, ...

謝謝大解答...即係如果我買呢隻...仲要加的咩配件先可以用?
同埋知唔知大約幾錢?

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-14 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 
台灣泵有冇邊隻推介?

想要的靜(有機會夜晚先得閒噴)既同細舊既, THX~

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-14 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-14 03:57 PM 發表
睇Gunxe 上面spect似乎唔多夠力 , 又要配火牛(又一筆) ,
同埋GUNXE, Tamixa, 好多accessary都同其他廠 唔共用
貴一貴你都要幫襯佢.
要留意泵唔係細就好 , 太細部出力不足
台灣泵我用緊SPARMXX 唔太嘈又唔算 ...

ching 講個牌子我都考慮過, 但係可唔可以話我知咩型號?

加埋個水隔幾錢到...?

頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-1-14 06:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-14 06:32 PM 發表


TC501FS 連候 水隔同腳"制" 無錶無氣缸
幾年前係千里撻買七百二倒
你可以去五金舗揾揾

去旺角模型鋪經唔經濟? 有冇邊間可靠?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 03:10 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver