回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 手油09作~Lotus europe special update(14/10) P.2
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:01 AM  資料  短消息  加為好友 
手油09作~Lotus europe special update(14/10) P.2

各位大大~今次係小弟正式響呢度開post~
今次亦都係小弟重新響模界出發既日子~~
希望各位多多指教~~

小弟以前只係砌過d落場車~唔知點解一大左反而越黎越鐘意d舊野~
今年入左一批舊車希望09年有個新開始!
唔講甘多即刻去相~
其實個引擎未100%完成~重有好多細位未油~又未加晒d details
希望可以至少keep住一個星期update一次進度啦~~
各位大大寶貴既意見都係小弟進步既台階

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2009-10-14 12:34 AM 編輯 ]

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2009-1-6 03:18 AM 發表
其實我無砌模型仲耐過你,有十年過外 lu....   近排上左黎呢個網,睇下睇下,卒之撩返起條筋......   

最近準備返好d工具設備,卷土重來!   大家努力啊!  

工具同設備仍在準備中,暫時未能全面 ...

我都係上得黎呢度多至挑返起條筋砌返野~
我之前都用左好多銀兩黎添返工具
大家都努力啦~期待大大既post

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-1-6 08:19 AM 發表
雖然冇整模型咁耐, 但單睇此件都可以想像得到手藝有返一定水準~加油加油~

其實以前小弟只係淨上色唔會加/改野~
今次只係睇得多各位大大既鬼斧神工至膽粗粗試下
淨係條火咀線都搞左好耐~
我搵唔到適合既膠管~大大有無d咩情報提供?

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 02:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-1-6 09:31 AM 發表


1:43

係1:24 , 睇落甘細係因為呢架係舊款車

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 04:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 優質肥牛 於 2009-1-6 03:56 PM 發表

捲土重來係好事o梨既,支持!
1:24火咀線可以用錫線做,0.3至1.2mm都有,加油,

錫線? 五金鋪有無得買?

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小櫻 於 2009-1-6 03:51 PM 發表
田宮 1/24 Lotus Super Seven?...


那應是Ford直4 1600cc 雙化油器引擎來的... 對嗎?...


小櫻上

估唔到小櫻大大~對車都甘有研究~
不過呢架唔係 Lotus Super Seven呢~係另一架

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-6 04:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小櫻 於 2009-1-6 04:19 PM 發表



原來是 Lotus Europa...?


http://www.tamiya.com/japan/products/24212lotus_europa/index.htm


小櫻都還算是個車迷... 只是近來少看車書吧...


期待閣下的作品...


小櫻上

中左~小櫻大大都對好多方面有研究喎~
我會好好努力家喇

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-18 12:36 AM  資料  短消息  加為好友 
離開左香港個幾星期
終於都可以發少少進度
希望黎緊新年可以加快多d啦~~
鮑魚多手將佢輕量化
個引擎加左少少細部同起左個車架~
前輪軸接合
試下合埋有無問題先
[睇黎要加把勁

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2009-10-14 12:28 AM 編輯 ]

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-20 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 
19/1 少少update
本來諗住繼續油埋個車架...點知突然濕度高左好多
甘只好試組個車殼先~睇下有無地方要修改
砌左個車殼一半至醒起想low低架車....宜家都唔知改好

我覺得雙星既舊款車個模係靚過宜家新出果 D~可能我鐘意砌埋個引擎啦~
各零件都跟得同真車好足~呢方面都係雙星做得最好~
我覺得有埋內部砌成件事完整一點
有得砌埋引擎就好似自己砌緊架真車甘~個過程好興奮
雙星果然係雙星~~車殼既接合位果然好fit~基本上唔改野已經好靚
係好適合好似我呢d新手砌~易砌得黎成功感又大
希望黎緊濕度低番d~可以繼續上路

搵番d真車相對照一下~個模真係出得好好呢~

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2009-10-14 12:29 AM 編輯 ]

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-20 02:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-1-20 01:42 PM 發表
e~幾過隱喎呢架野…咩廠出架
咪等我個fd成日話無 lotus車砌

呢架係雙星出~個模做得幾好家~
http://www.1999.co.jp/eng/10008533

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-1-27 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
終於可以update一下進度
今日差唔多搞到車架同轆
個車架噴左消光黑 , 個轆就油左黑洗返d銀出黎

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2009-10-14 12:29 AM 編輯 ]

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-2-3 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 
2/2 終於完成引擎部份
效果有預期般滿意 不過仍有改善空間
好開始整車頭部份

[ 本帖最後由 密斯威爾 於 2009-10-14 12:29 AM 編輯 ]

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-10-14 12:03 AM  資料  短消息  加為好友 
放低左半年~近排終於拎返出黎整
宜家內籠七七八八~引擎部份 , d主要喉管電線已經駁好~爭補多少少細喉 / 線
宜家睇好天就整埋個殼
[attach]306434[/attach]
[attach]306435[/attach]
[attach]306436[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver