回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] [原型製作] 艾森豪威爾 半身像
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2008-12-31 02:50 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談
[原型製作] 艾森豪威爾 半身像

舊作一隻








頂部
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2008-12-31 03:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2008-12-31 15:00 發表
嘩嘩嘩



QUOTE:
原帖由 自來也 於 2008-12-31 15:02 發表
師兄真係好勁呀  
係乜野比例 ?

1/6

QUOTE:
原帖由 deewin 於 2008-12-31 15:03 發表
雖然我唔知佢係邊個,但係手工真係冇得頂~~~~

網上資料:
二次大戰盟軍最高統帥暨美國第34、35任總統艾森豪威爾。

頂部
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2009-1-1 08:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談


QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2008-12-31 15:36 發表
You should start your own business using your sculpting skill!!!!  

我會努力的

QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-12-31 19:55 發表
又有 ? 好WOW .....

不如開模 . 賣去外國好大市場



QUOTE:
原帖由 馬飛 於 2009-1-1 00:41 發表
支持開模 。

這個開模有難度(是幫人做的)

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-12-31 20:10 發表
好勁

3q

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-12-31 20:15 發表
嗚哇 ~

真既一樣.   有無上色後完成版本 ?

遲下補相

QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-12-31 23:06 發表
重要係1/6....越睇越想要



QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-12-31 23:12 發表
真係好似 好想搶劫



QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2009-1-1 01:06 發表
可唔可以影下你所用既油泥係點既
同埋用既秘訣?
謝謝

呢舊泥用左幾年~搵唔到包裝圖
我買的時候都會跟店員說比較硬的

QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2009-1-1 01:36 發表
真係技術超班,好屈機
如果你肯post 教學出來就好啦
希望你做多o的大路野,好似上次既ironman,如蝙蝠俠、蜘蛛俠,再生俠仲好
更希望你早日遇到伯樂

分享一下心得也可以的
我怕講得不夠好稱不上教學

[ 本帖最後由 Monsters_Mall 於 2009-1-1 08:29 PM 編輯 ]

頂部
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2009-1-3 10:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-1-1 20:38 發表
唔錯唔錯~~~支持一下



QUOTE:
原帖由 codychan 於 2009-1-1 20:39 發表
好正!!衫褶真嘅一樣!!無得頂!!



QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2009-1-1 20:53 發表
嘩~~~似到丫....支持開模!!!!!



QUOTE:
原帖由 not_too_bad 於 2009-1-1 23:31 發表
chi sin ga... so so so many "high Hand"!!!!!!!

Thank You

QUOTE:
原帖由 tim711 於 2009-1-1 20:40 發表
樓主係未職業原型師

嗯嗯

頂部
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2009-1-9 02:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談


QUOTE:
原帖由 fc7 於 2009-1-4 03:01 發表
一個字勁呀.......

Thanks

QUOTE:
原帖由 snakeeye 於 2009-1-3 22:08 發表
bro seeing your work is just being in the presence of god

agree you should cast this and sell especially your black adam kit

totally out of this world

Thanks
I will try this (I not too excel at this way  )

(hope you can understand my poor english )

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 11:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver