回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] EXIA Plus TDS(000 gundam) (14.11.2008 @ #35)
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-5 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 
EXIA Plus TDS(000 gundam) (14.11.2008 @ #35)

大家好...小弟初次發post...
希望各位大大俾d意見...

其實都唔算叫做過程...
但又唔可以叫成品...所以都係post呢邊.

唔like 00個身~但又想有 00 twin drive咁型
所以...用番exia個身

齋改左.咩色都未整...
同埋小改左一把左手用既 gn sword.

煩請各位多多指教

追加機設:

GN-001+Twin Drive System
EXIA Plus TDS

00因為起動成功率甚低
於是veda在回收EXIA 後發展出一個改造提案

以EXIA  及 0 的 drive 實行twin drive system
加上借用當時未歸隊的 hareluya用機- ARIOS 的一台GN DRIVE
以額外的 gn drive 進行對 twin driver 的 gn 粒子 調控

出力比00 穩定 + 100%起動率 + 續行力提升
機體速度比00略快,但未有超出00太多
而twin drive 可實行 Trans-AM 靠中央gn drive 進行補給.
減輕 Trans-AM使用後輸出功率急劇下降的後遺症,續戰能力強化

及後因剎那成功冒險利用Trans-AM啟動00
此方案被廢棄

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-14 09:53 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-6 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2008-11-6 12:12 AM 發表
ok喎樓主!!!幾令仔
你有冇正義女神(白色個隻)
用埋佢個下盤好似ok喎0.0"

我果隻用左啦...
唔想洗左d油佢....

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-6 01:01 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-6 04:36 AM  資料  短消息  加為好友 
無人話呢三個drive 係 次方喎-口-
貪型整出來o者.

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-7 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 
膊joint 加長.
小腿用先前正義女神的用不著的部品加裝
肩臂接駁的軟膠帶套入小靈件

想改一改個裙甲but苦無頭緒



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
肩部零件也加厚了

來緊想在腳部 加零件~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 卍靈格斯卍 於 2008-11-8 09:13 PM 發表

不如係隻腳到加件好大既裝甲,做劍型肥仔能(三個dn driver會唔會令exia消化不良)

我機設係打算係如下:

00因為起動率太低
veda在回收exia 後的其中一個改造提案

以exia 及 0 的 drive 實行twin drive system
加上借用當時未歸隊的hareluya機的一台GN DRIVE
以額外的 gn drive 進行對 twin driver 的 gn 粒子 調控

出力比00 穩定 + 100%起動率 + 續行力提升
機體速度比00略快,但未有超出00太多
而twin drive 可實行 Trans-AM 靠中央gn drive 進行補給.
減輕 Trans-AM使用後輸出功率急劇下降的後遺症,續戰能力強化

及後因剎那成功冒險利用Trans-AM啟動00
此方案被廢棄

QUOTE:
原帖由 desmondwky 於 2008-11-8 09:19 PM 發表
大大你是如何去整把exia的劍左右倒轉ga?

剪下佢原來的駁位
同樣位置鑽下去,再用銅支貫穿至另一邊
盾內接位用以前不用的pc膠粒零件接好.

QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-11-8 09:19 PM 發表
好似整得太出..變左大得制咁(小小意見而已)

我喜歡橫一點...看起來比較壯.><

不過下身好似相對太弱了

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-8 09:36 PM 編輯 ]

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ccm880 於 2008-11-8 09:49 PM 發表
00 x 01????
三個正版GN爐,屈哂機la~~~

我只係負責整佢出來
佢屈唔屈~係咪真係可以咁屈.
我唔理架啦~

QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 09:52 PM 發表
樓主既創意真係無限

但我d基本工好差...

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 09:58 PM 發表
我都好差
不過你整模型係為左d乜呢?
我就為樂趣,不論完成品幾差都好...都覺得好開心

死啦...我無咩特別原因
喜歡就整
不喜歡就放在一邊不整
但又會成日買新野

QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-11-8 09:58 PM 發表
加厚左睇落去好似好怪...

個人喜好啦~

我係接受唔到佢同肩部中間分得太開先加厚o者

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-8 10:07 PM 編輯 ]

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 10:04 PM 發表
咁多錢買新野

又唔係貴.好過去飲酒同食煙先啦
不過我樣樣都衰齊晒

睇完本hobby~膝頭想改到好似 00 7劍個膝頭咁

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DayNight 於 2008-11-8 10:07 PM 發表
創意度可以問鼎 09 電擊 @_@
好期待你既完成品

師傅唔好咁講

基本功都未做得好既我,
空具創意無用架

早知早d學噴油~以前齋啪得太多
而家成為噴油苦手

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 10:09 PM 發表

食煙,飲酒..正常呀
適可"疑"止咪得lor

資不抵債

模型債

一屋都係d十幾年前既1/144
g 啊 g-unit啊 w啊 08小隊.....

我未整好就出新的同款hg的了-口-

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:11 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]243936[/attach]

膝蓋參考了00 七劍型製作


[attach]243937[/attach]

同場加映 特殊兵裝
GN-BOXER

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-9 04:15 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-9 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKI 於 2008-11-9 08:07 AM 發表
上身好橫@@~下身好瘦@@~

諗緊計...
但又唔想用肥仔對腳...

QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2008-11-9 09:57 AM 發表
如果3個燈一齊開tran-sam有冇可能將d gn粒子壓成一部燈裝到既粒子數 壓到好屈機3x3倍速

(推測)
如果咁既話應該會推唔著twin drive..
因為同調率會極不穩

變回做三個獨立運作既GN drive 而已.

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-11 04:01 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]244386[/attach]

膝蓋加排氣口

[attach]244387[/attach]

著鞋~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-14 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]244950[/attach]
肩加裝甲+ 排氣口

[attach]244951[/attach]
鞋底

[attach]244952[/attach]

GN drive 由肩上改為置於肩後.

會不會太浮誇了點????



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver