回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 誠意推介 : 歌舞青春3:畢業嘉年華 (High School Musical 3: Senior Year)
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 09:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
誠意推介 : 歌舞青春3:畢業嘉年華 (High School Musical 3: Senior Year)

先講明一下, 如果只係想睇"愛情片"既朋友們, e部電影一定唔岩大家~
我入去睇既時候係以一個睇"舞台劇"既心態入場, 當然High School Musical 3 冇令我地失望la~
睇完之後 自己 同 其他睇e部電影既人 都不約而同咁講左一句 : 真係好抵睇, 估唔到比想像之中好睇咁多~!!!
本人冇睇過 1 同 2 , 開始既時候都諗 : 會唔會唔知道一d內容 / 人物呢?
但事實出黎係唔會~

比較起黎, 要睇愛情既就MAMMA MIA ,
Hairspray 就係 種族歧視 既現實問題~
睇High School Musical 3: Senior Year 就好似返左去畢業果年(雖然我只係讀到中五....)
令你諗返起畢業時既迷茫 : 之後會面對咩呢? 到底自己想做d咩呢? 同學會唔會再係朋友呢?


入邊有句話聽左之後幾有feel :
舞台劇社成員唔想做畢業舞台劇, 女主角同大家講 : 就最後一次, 係我地既高中生涯上既最後一次舞台劇~


見意各位出左黎社會做到唔知時間既朋友去睇一下, 好好回憶少年時代美好既時光,
讀緊書既朋友都要睇下, 珍惜所淨冇幾既學校生活, 好好諗清楚將來自己想行既道路~

@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@=@


終於踏入高中生涯的最後一年,籃球隊隊長Troy和Gabriella這一對小情人,即將升讀不同的大學。別離在即,二人決定聯同學校籃球隊成員,和其他知心同學,一起在春季舞台劇上唱出心聲,跳出真情!

《歌舞青春3:畢業嘉年華》將會以最精彩的歌舞,帶給觀眾最有活力、最激情澎湃、最笑中有淚的一次青春體驗。






歌舞青春 年度獲獎

年度 獎項 項目 結果
2006
Artios Award Best Children's TV Programming 獲獎
Billboard Music Award Soundtrack Album of the Year 年度最佳原聲帶
Emmy Award 艾美獎 Outstanding Choreography 最佳編舞獎
Outstanding Children's Program
Teen Choice Award Television - Choice Breakout Star
(Zac Efron)
Television - Choice Chemistry
(Vanessa Hudgens & Zac Efron)
TV - Choice Comedy/Musical Show
Television Critics Association Award Outstanding Achievement in Children's Programming
American Music Award Best Pop Album 最佳流行專輯 提名
Billboard Music Award Album of the Year 最佳年度專輯
Emmy Award 艾美獎 Outstanding Casting for a Miniseries, Movie, or a Special
Outstanding Directing for a Miniseries, Movie, or a Dramatic Special
Outstanding Original Music and Lyrics
("Get'cha Head in the Game")
Outstanding Original Music and Lyrics
("Breaking Free")
Humanitas Prize Children's Live-Action Category
Image Award Best Actress - Television
Vanessa Anne Hudgens
Teen Choice Award TV - Choice Breakout Star
(Vanessa Anne Hudgens)





《歌舞青春2》在2007年鸁得Choice電視電影類別的少年選擇大獎(en:Teen Choice Awards)。

Zac Efron 鸁得熱辣男星獎(Choice Male Hottie),而Vanessa Hudgens得到最突破演出女星(Choice Female Breakout Artist)獎項。





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 11:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-28 11:28 AM 發表
講真,我真係完全冇諗過睇呢套戲,(可能自己離開校園大耐)

而且賣青春既戲都係果 D 橋段,不過聽完你講,可能都有少少改觀,

諗諗先 ~ .....


PS. 反而睇左 雷霆喪兵,幾搞野 ~ ...

值得一睇既~
始終係"迪士尼"會俾錢一班少員工去攪既音樂劇~睇完都覺得好有藝術feel~




歌舞青春(High School Musical)是美國一部獲得艾美獎的電視電影。它于2006年1月20日發行,是迪士尼頻道最成功的原創電影。2007年又發行了它的續集歌舞青春2。歌舞青春3:畢業季也計劃于2008年10月發行。此外,歌舞青春4也宣布在撰寫階段。





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 12:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-28 11:59 AM 發表



睇黎你都幾中意部戲喎 ~ ...

因為真係估唔到咁好睇~
開頭都諗住 50/50 咁, 估佢應該愛情多(因為 迪士尼 出既片多多少少都有d童話色),
但睇完之後我就覺得e $60蚊戲飛真係抵到爛~

e+攪到我想睇mai 1 同 2~
&等佢出碟我一定買~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 12:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-28 12:08 PM 發表



係咪嫁 !! ~

反正e排冇咩戲好睇, 咪試下睇lo~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 12:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 12:32 PM 發表


sorry..唔好喇.. 果日個紅顏先問我有咩戲睇...之後冇去睇戲, 食飯算, 食完飯講返有咩戲睇時,佢咁講返: "如果我睇呢套, 我同你頭頂一定會有好多烏鴉成日飛過, 同好大滴汗係塊面." ...  我答佢... "真頭係度盤 ...

佢有冇睇過先





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 01:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 12:57 PM 發表


佢睇d片頭時已經成群飛過了..

你要知道e部係音樂劇呢~唔可以用荷理活既手法去睇~
佢有少少似 迪士尼 既卡通咁, 用音樂帶入戲中, 歌詞簡單但有意思~

如果遲d買左碟既我可以借俾你睇~不過同係戲院入邊睇既feel係完全唔同la~

大不了睇早場lo, 11點前睇都係20-30蚊, 包你話正~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 01:26 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 01:20 PM 發表


多謝喇c姐, 都係唔好喇.. 好怕呢d歌舞片... 好驚, 真係好驚架..

如果我話佢好睇過MAMMA MIA 呢 雖然我唔係太想講到e句, 因為每個人睇既野都唔一樣~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 01:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 01:30 PM 發表


我個紅顏連mamma mia 都唔想睇呀.

好浪費喔~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 02:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-10-28 01:54 PM 發表


睇完 唱歌跳舞 有冇叻左 !? ~ ...

冇wo~唔巾黎生學就點會叻呢

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-10-28 02:03 PM 發表
我現在好懷念高中生活, 我怕看到哭

日日返工返到冇晒時間, 不知不覺又過幾年~
懷念一下未嘗唔係一件好事呢~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 02:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 02:07 PM 發表


你咁教人唱, 人地左點會叻左呢... 你表演返首先喇.

搵日出黎飯局係唱k la~
你時候叫易拎學下講野有男人味d~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-10-28 02:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-10-28 02:41 PM 發表


唱k.. 同去齋劈差唔多, 我冇所謂, 不過亞十一口田哥仔驚唔驚架.

唔驚既, 佢知我去邊 & 同咩人去就得架la~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-11-10 09:56 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-11-9 02:33 AM 發表
推一推
今天看了,為甚麼真實的高中畢業不會這麼好玩呢

我都係咁話, 不過諗返就算唔好玩, 但畢業時候既日子都係美好的~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-11-10 05:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-10 10:33 AM 發表


我記得當年high school grad時, 我寄居果家人特登租左套踢死兔俾我同佢個仔(我同佢個大仔係同學)當禮物, 大家去完學校果畢業禮之後就去左學生會自己包左場果間bar到, 志在飲到 pair pair full.. 果晚其實冇 ...

但過多幾年大家都會各散東西, 以前係好朋友既人就算佢之後有冇改變過都好, 但都已經覺得佢同自己係唔同世界既人
所以回想起先覺得美好~





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-11-11 08:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-11-10 08:10 PM 發表


我highschool畢業左18年都冇你咁感慨喎..c姐, 放鬆d喇.

冇計la~人老左(我)係感慨d架la~





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver