回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新新學砌首版~~鋼鐵神JEEG~~
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 01:44 AM  資料  短消息  加為好友 
新新學砌首版~~鋼鐵神JEEG~~

手多多,呢樣未學成,o個樣又要攪
第一次鑽窿用銅支set件,唔係好穩陣,
分開影算數
洗完cut水口
[attach]238867[/attach]
[attach]238868[/attach]
[attach]238869[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 01:46 AM  資料  短消息  加為好友 
set左少少~~~
[attach]238870[/attach]
[attach]238871[/attach]
[attach]238872[/attach]
[attach]238873[/attach]
[attach]238874[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 02:03 AM  資料  短消息  加為好友 
地台呀??
想問下set件o個時就要攪埋,
定係去到某個階段先攪ga???

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 
今次砌得ok的話我會買埋舊版連馬o個隻
睇完新呢套OVA真係勁有feel

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-10-17 11:47 AM 編輯 ]

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 
1部車,一部電,一隻首版
樣樣都係一隻o者
東攪下西攪下keep住個新鮮感

[ 本帖最後由 johnnykut 於 2008-10-18 02:42 PM 編輯 ]

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-17 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #13 monsterken 的帖子

就係"鋼鐵神JEEG"
故事係再 司馬宙 打低敵人之後50年~~~~

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-18 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2008-10-17 02:36 AM 發表

yes,  set件o個時就要攪埋,如果大腿d銅支種入身體夠深,分分鐘長命過我

仲有問題:我有冇方法知道兩隻腳既距離呢???
因為如果我唔set死佢,兩隻腳會"mark"下mark"下,我唔知點做呀
定係都係靠估?????

頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-26 06:31 PM  資料  短消息  加為好友 
經高人指點~~由頭set過~~
終於企得穩陣啦
仲好型添



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2008-10-26 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 
set件仲有少少問題~~~
細細件要點攪??定係都係鑽窿穿銅支???
但係真係好細件喎~~~
仲有道係鑽穿左師兄們會用邊種筆地修補ga????



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
johnnykut
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30130
精華 0
積分 7
帖子 714
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-2
狀態 離線
發表於 2009-1-9 02:39 AM  資料  短消息  加為好友 
好耐冇噴油~~
搵d細野噴下先~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




WE ARE X~~~~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 12:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver