回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 消失了的高達
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
消失了的高達

高達, 曾經讓多少人心醉, 也曾經令多少人傷心 ?

以往, 高達代表著什麼 ? 代表著不跟潮流, 虛構中帶著一絲真實的經典作品. 由於時代改變了, 現今人們追求的不再是心靈上的反思, 而是一味的觀能感受和刺激. 造就了今天的 "高達" 代表著一味的攻防力, 凡事可以用壓倒性的武力去解決. 為此, 作為老一輩的 "高達" 迷的我, 對現今的 "高達" 已經再沒有優越性, 只跟一般的機械人動畫一樣, 可有可無.

動畫雖為輕鬆之物, 但只為賣商品而編造的勉強劇情, 實在讓人看之無味, 刪之可惜.......





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-5 03:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2008-10-5 03:47 PM 發表
呢個風氣好似係戰隊式高達興起之後的事了吧?
即是w

所以可以用一句總結 : 世界變了





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-5 06:17 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-10-5 06:07 PM 發表
高達之所以高達, 唔係乜乜正義物物愛國, 係純男人就要戰鬥, 呢個係主要信息~

無端端, 戰乜野鬥......咁係軍國主義喎

男人, 係要自強不息, 要有耐力同仁愛, 不暴戾, 不張狂.
應為真理 (道德) 而敢言, 不為意氣而爭辯.
為保護而抗爭, 不為攻擊而動武.





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-6 09:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-10-6 09:45 AM 發表
至少,我睇seed destiny時候,睇到主角內心的爭扎,又有另一種領略!

我只係見到個所謂主角, 下下剩係識一路尖叫一路用刀插人, 好似細路仔扭唔到玩具咁發癲尖叫, 同 "縲" 地......





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-6 09:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2008-10-6 10:09 AM 發表
所以我話我係U.C.人. MS IGLOO KK 有何見解?

好似睇戰爭片





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-6 09:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kesterleeky 於 2008-10-6 08:53 PM 發表
0079 lo
amino is just crazy.....
so 屈機!!!!
without training, he still can control gundam to fight and win his first battle!!!!
this is not 屈機?
then what is 屈機?

高達一樣俾馬沙架渣古一腳踢到武雷公咁遠.....點屈機 ?
對住黑色三連星, 唔係有運輸機幫佢擋一野, 阿寶已經死左....點屈機 ?
對住自護號, 幾乎機毁人亡, 阿寶仲俾馬沙的西洋劍插傷....又點屈機 ?





如小強般打不死
頂部
smangkk
少校
Rank: 3Rank: 3
龍鬥士


UID 1464
精華 0
積分 29
帖子 2987
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-4
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-18 04:06 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2008-10-9 01:30 AM 發表
"高達迷" 好似係唯一會 "自傷殘殺" 既一群人, UC 同 CE / 00 好似係永遠要對立...


反觀其他長出長有既 "勇者系列", 前排再出既 "真三一" 同 "帝皇萬能俠", 仲有特攝 "咸蛋超人" & "懵面超人",

...

懞面超人 / 假面騎士

係絕對會分 昭和系 同 平成系 二派人仕, 對拉打的睇法有衝突, 時有發生.





如小強般打不死
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver