回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] Fujimi Subaru Impreza STI 2005
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 08:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
Fujimi Subaru Impreza STI 2005

制作過程

今次呢架既野既重點係做內籠.... 玩左幾多花神.... 效果唔算好好, 但我自己收貨了....

車身(又)用左一支指甲油混合gunze既幾隻藍色同珍珠色, 加埋cm既pe, ka既flocking powder上噴色做地毯, modeler's既安全帶(因為方便), 大幅度既low低, 當然唔少得msm既emble.....

都係果句, 各路英雄, 勿插得太大力... 小弟心靈脆弱~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 08:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
加5張內籠相~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 10:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
多謝各位捧埸...

一次答晒所有問題:


我有刻線, 不過呢架車車身d料都係比較軟, 再刻可能出事...

燈罩我今次用左車身色黎油邊, 因為車身比較淺色既關係.... 不過唔係一個好既做法, 最好就溝深隻車身色黎油~~

車身油厚方面, 都係因為百厭既關係, 對左成支指甲油落去..... 搞到油面起晒橙皮, 要噴到好厚下既光油先冚得住....

我唔多中意wrc2005個車頭, 呢一架係我唯一覺得幾靚既掃把佬, 講真, 星星唔好話易唔易砌先, 淨係個車型都掙九班... 星星架車既車身比較闊d同矮d, 成架都好似好力d咁.....

如果要再砌多次呢架, 我諗我又會將佢地黎一個二合一....

[ 本帖最後由 lailo 於 2008-9-29 11:00 PM 編輯 ]

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 11:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-9-29 22:59 發表

二合為一???
即係富車星底???

唔係, 係富頭星尾~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 11:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-29 23:05 發表


哦,原來想推排九,仲要龍頭鳳尾添!

HL兄, 估錯左, 其實係"虎頭蛇尾"...

不過呢, 其實有間廠出過transkit比架星星wrc, 要黎改做2005版.. 係成個車身, 不過我就唔係好記得邊間出...

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 11:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-9-29 23:22 發表

咁大工程???
比心機喎
其實我一直都唔係咁睇好依部掃把佬
但係唔知點解對下對下就覺得佢個樣又幾OK喎
就好似我之前話430唔靚仔一樣xDDDDDDD
依家愛死佢

講下咋... 我係話"如果要再砌的話".... 潛台詞係"冇咩都唔會再砌"......

人生苦短.... 都係留番d風燭殘年砌下花奶同r32算~~ (屋企好多花奶呀~~ 計埋d f1...)

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 11:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-29 23:27 發表




呢個答案,我估冇一個人會知道嗻!

唔係化, 你試下叫d印傭讀"富頭星尾".... 味係虎頭蛇尾lor.....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 11:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-29 23:29 發表



你果啲係咪三花牌黎架,有毒個啵

紅色既... 可能係鷹嘜....

QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-9-29 23:29 發表

..........
失望啦
又無得睇大作添

唔好話大作.... 我係作大居多....
呢期架f40已經砌到咀角滲血.... 再玩咁多呢d野命都短幾年....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-1 12:12 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-9-30 02:21 發表
[quote]原帖由 lailo 於 2008-9-29 08:47 PM 發表
Hi,  Lailo,  how are you,

  千呼萬喚, Impreza STI 終於完成了, 原來呢隻 pearl blue 用了咁多種色油混出來, 有另類美,  如果被Subaru 車廠睇中隻色, 要向你買呢隻色嘅 formula  !! 咁就替你高興 !!
......

amg兄, 如果subaru真係睇中... 我會叫佢去行莎莎先... 因為冇果支指甲油.. 就唔會有呢隻色啦~~

架f40因為比較有大方向, 砌得比較爽手d, 但係架gto好似有d老鼠拉龜既感覺, 都係要得閒突然間有idea先搞兩野, 一唔係開左d不地又用唔晒就劈d上去... 睇怕都要搞一排.....

amg兄幾時又砌架車比小弟學下野?

p.s. 我想請教下profile24果架 mclaren f1 gtr得唔得架, 佢有我最愛既harrot花~~ 唔知買唔買得過??

QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2008-9-30 14:19 發表
條軨銀色成部車私文晒

打番條呔~~~~ 先~~~~~

QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-9-30 16:35 發表
條鈴中心油黑左好似好睇好多

都會架, 成條鈴即刻立體左... 所以唔好睇小d細節野~~

QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2008-9-30 16:45 發表
正到震........

安全帶支撐位係黐殼定係車架??

支水同手機係點整?? 超細num pad

睇番制作過程係有講既... 部電話係cm既pe, 雖然係現成, 不過油都油到眼朦... 而支水就係用透明件既骨車出黎既, 幾好玩架又唔係難做.... 都係"勞作"黎...

QUOTE:
原帖由 percy 於 2008-9-30 16:54 發表
o......................

你玩得啦
我唔使玩啦


咩? 唔係呀, 你買左唔反?? 正所謂"有食唔食, 罪大惡極" ..

QUOTE:
原帖由 四號機 於 2008-9-30 20:07 發表
終於你都砌好嗱,整得好靚呀,我都想砌一架。

唔好成日都想啦, 做野啦.. 買左未先??

QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-9-30 20:54 發表
laiho兄唔好咁him啦~~做得好好
(不過好似好多塵咁)

冇理由既, 我一嬲係串果隻黎, 邊有him啫, 係事實丫嘛~~

多塵係因為其實都擺左好幾日先捨得影相, 而且四隻窗長開, d野又細細粒我唔多夠pork掃佢....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-6 01:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-10-5 06:33 發表
.....................................

AMG兄, 我係之前見到過模型既相, 覺得profile 24 呢架個車頭好似做得唔夠傳神, 唔知係唔係真車睇個車頭既時候既角度問題...

早兩日上8樓, 見到佢有架s27既珠海煙仔花f1 gtr係度, 暫時無人認領, 有d想"dap"左佢, 但係我又比較中意harrods花, 有d心大心細....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-6 11:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 yu 於 2008-10-6 10:25 發表
唔插唔得wo點解要甘正

冇辦法啦, demo黎嘛.... 架f1 gtr... 實靚架~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-7 12:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-10-7 00:20 發表
呢架F1-GTR當年sogo間賣車仔攪promo時我汁左幾架mini-champ...好似$99都有架...仲有C-class DTM tim~~

撞鬼你, 嚇得我... 我搵緊1/24 resin kit.... 99蚊仲得了既.....

其實我都有黑銀色果個花既1/43 minichamp同1/16, 不過想買架1/24砌下....

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-8 12:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談
回復 #53 AMG 的帖子

amg兄,

無論睇幾多次都係咁鬼死靚, 果 D咁既吸塑parts都處理得咁好, 真係唔講得笑...

睇番兩架車, s27果個出風口真係無得搞? 其實車型佢真係嬴幾條街, 但係果個位都幾"揚眼".... 如果要改既話... 我怕佢d料頂唔順, 其實車身用料方面如何呢??

睇番amg兄你架車, 我有一個疑問... 點解車頭果兩片擾流仔... 時有時冇既呢?

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-10 12:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-10-9 05:19 發表
[quote]原帖由 lailo 於 2008-10-8 12:11 AM 發表

Hi,  Lailo,  how are you,

  多謝你对它的讚賞 !!  只要你肯動手, 一樣有這效果的 !

Studio 27果個出風口係有得搞的 !  工序上不太難, 預先度好側板 size,  and then 將實心部份磨走至想要的形態,  after all, 蓋上側板, 做成通風槽中空狀態, 然而, 施工上

頗花時間, 同時最好有打磨機, 否則要磨走咁大舊 手辦膠係一件相當辛苦的工作, 呢個位不太關乎物料剛性, 加上車身用料有相當硬度, 故不用太担心 ! 這個  Air-Duct

若做得覩, 會令架車更錦上添花 .  

  我架 Mclaren F1 GTR 係屬第一批 (舊模), 沒有 兩片擾流仔的, 要用薄鋁片自製, 量度弧度及儉測需時, 分開兩次映相, 所以會出現時有時冇的情況 !  see !

By the way, 決定買 Studio 27, 還是 Profile 24 呢 ??  or you buy both.??  有買真係趁手, 現階段, 因為買少見少,  如可能的話, 用 Studio 27 的車身, and then copy Profile 24 的

Harrods decals, 將它合二為一, 這個拉花圖案,  即使 套用在其他廠的車身上 !!  技術上大致是可行的 !!  right !!                  

Bye Bye !!

AMG兄,

其實我都未買... 不過如果真係要買都會買s27, 因為動力有一部m花係度(即係你果款), 另一個問題, 就係如果要改出風口, 我覺得自己仲handle到, 但係profile24果架... 點修正得到???

我都想搵到harrods花既decal, 但係會有人有嗎??

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-10 02:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 LoKLoK 於 2008-10-10 08:29 發表
嘩,睇完掃把佬又有MCLAREN睇

呢2部車都好鐘意

AMG 兄部車買左幾錢,有少少心郁郁

8樓有架, 1500蚊~~ 要就上去問啦~~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-10 11:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2008-10-10 19:06 發表
請教一下,安全帶尾是否跟車底連住

唔好咁講~~
理論上係連住架, 不過我用左modeler's既安全帶, 佢本身係貼紙黎, 所以我就咁痴左落車門算數.... 橫掂睇唔到~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-16 01:32 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 水平對向 於 2008-10-16 00:13 發表
佢本身好似係左軑個喎....你改左佢做右軑???

架sti? 右軚既wor~~  rally先係左軚~

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-16 06:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2008-10-16 14:15 發表
QUOTE:


用這個方法的話

車瞉同車底咪不能分開??

另外,是不是先將車瞉及車底合上後,再由窗門把安全帶裝上??

thanks

哦... 我明你有咩唔明...

其實... 條安全帶係冇上落條b柱度架... 只不過係modeler's既安全帶比較硬身, 而且本身有痴力, 當兩邊痴埋一齊就夠晒力企起身, 但係又有若干彈性, 所以我就痴到條安全帶略略向外, 當然要度好晒位, 咁當裝個車身上去果陣, 個安全帶扣就會自己"中"埋去條b柱度, 好似痴住左咁lor......

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-24 04:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 withoutr 於 2008-10-18 16:38 發表


我明白晒la 多謝你詳細answer

客咩氣~~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver