原帖由
AMG 於 2008-10-9 05:19 發表

[quote]原帖由 lailo 於 2008-10-8 12:11 AM 發表
Hi, Lailo, how are you,
多謝你对它的讚賞 !! 只要你肯動手, 一樣有這效果的 !
Studio 27果個出風口係有得搞的 ! 工序上不太難, 預先度好側板 size, and then 將實心部份磨走至想要的形態, after all, 蓋上側板, 做成通風槽中空狀態, 然而, 施工上
頗花時間, 同時最好有打磨機, 否則要磨走咁大舊 手辦膠係一件相當辛苦的工作, 呢個位不太關乎物料剛性, 加上車身用料有相當硬度, 故不用太担心 ! 這個 Air-Duct
若做得覩, 會令架車更錦上添花 .
我架 Mclaren F1 GTR 係屬第一批 (舊模), 沒有 兩片擾流仔的, 要用薄鋁片自製, 量度弧度及儉測需時, 分開兩次映相, 所以會出現時有時冇的情況 ! see !
By the way, 決定買 Studio 27, 還是 Profile 24 呢 ?? or you buy both.?? 有買真係趁手, 現階段, 因為買少見少, 如可能的話, 用 Studio 27 的車身, and then copy Profile 24 的
Harrods decals, 將它合二為一, 這個拉花圖案, 即使 套用在其他廠的車身上 !! 技術上大致是可行的 !! right !!
Bye Bye !!
其實我都未買... 不過如果真係要買都會買s27, 因為動力有一部m花係度(即係你果款), 另一個問題, 就係如果要改出風口, 我覺得自己仲handle到, 但係profile24果架... 點修正得到???