回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] Dom#53加LED
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-28 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
Dom#53加LED

經上一部DOM既教訓,例如支劍既組合方式,個頭都用原子灰改左下,天朝再貼返之前既相....
初期


後期





[ 本帖最後由 小牛牛 於 2008-10-26 07:50 PM 編輯 ]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-28 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2008-9-28 11:29 PM 發表
即係改左咩a???

詳細d ya~

手多多整左支釘釘死佢

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 popoandrew 於 2008-9-29 12:05 AM 發表
dom again .........

之前果部黎

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2008-9-29 12:08 AM 發表

呢條友整大魔整上腦

不如你都一齊玩啦

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-9-29 12:15 AM 發表
加油

好~

QUOTE:
原帖由 漆黑天使 於 2008-9-29 12:40 AM 發表
支持SD~~話時話,呢部好難買到羅衣家

尼部就一時時啦,尼部的確好野黎

QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 08:23 AM 發表

我尋日又岩岩買左一隻-.-||||

係咪打算同我一齊玩呢?

QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-9-29 11:58 AM 發表
加油呀版主哥哥

多謝支持!

QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-9-29 01:19 PM 發表
諗住點搞?
個頭好滑

加D細節之類啦,今次以整潔為前題

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-9-29 03:13 PM 發表
個頭執得好靚好滑~

好在少沙孔...

QUOTE:
原帖由 jumpcoke 於 2008-9-29 04:58 PM 發表
整3連星啦

已經決定整白狼星...

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-9-29 05:02 PM 發表
快 D 改完 再 post 相 出黎睇下 !! 支持 !! ~
.

多謝天王捧場先
等等會加返未貼過既舊圖先

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-9-29 05:16 PM 發表



想要呢種效果可以:

1) 買出面透明膠眼補品 (有好多大細比你揀) ,先噴銀色係底,孤面再噴你想要既透明色

2) 有心人 出既彩光補品眼  都岩你用  (都係有好多大細比你揀),孤面,個底係彩光,一貼即 ...

同意的確方便又易用!

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 05:19 PM 發表

我唔識改喎師兄
你玩白狼星 我玩彗星

其實我手痕走去改姐,尼部唔改都已經好正,但分件就要諗諗囉

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 05:24 PM 發表

唔係要分手同腰咋咩

就係尼兩個位置囉

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 05:31 PM 發表

我打算咁做  手掌先噴紫色先 再mask番應該要紫色既位
上面咪有個圓圈係for你插住既?
剪果度  剪到岩岩好可以砌上黑色件度
然後連埋手掌再上膠水 再噴色

腰就唔難 黑色2件件先上膠水(試左位先 唔係比較難 ...

我整手果個就煩小小,係改左手掌連接位做pc,之後手臂內開8字放入柱位....
當然可能未係最好,要再諗諗

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 
之前講過把劍做過手腳,睇下大家睇唔睇得明啦


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-29 05:40 PM 發表

加油,我要努力砌鐵人

好,一齊努力!

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 05:41 PM 發表

你係改造分件法  我係簡單分件法

我玩多幾年先分件啦-.-  再加上今日砌呢隻係因為筆刀借左比人
冇得刻隻ij既線  無無聊聊上埋膠水先者xDDD

可以整頭先,無野改,上身上色都幾惡搞

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-9-29 05:45 PM 發表


咁最後諗完 會唔會改 閃光果個位者 !? ~ ....

衰鬼你講完之後心都郁埋,當然會啦~

[ 本帖最後由 小牛牛 於 2008-9-29 05:48 PM 編輯 ]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 i4546546 於 2008-9-29 05:46 PM 發表

惡搞咩   好似唔多難搞..

好多曲面,我分開腰同胸黎噴

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-9-29 05:56 PM 發表


抄抵先 !! ~

不過都有幾支野響入面阻頭阻勢,諗諗先

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-9-29 06:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-29 06:00 PM 發表
小牛佬,你毒親我,搞到我想將佢重裝甲化


頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-26 07:48 PM  資料  短消息  加為好友 
偷閒update一下,試左三隻色,藍同黃可能同時採用...




頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-26 08:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-10-26 07:54 PM 發表
正啵 最後想整邊隻色

盡可能兩隻同時用

QUOTE:
原帖由 tianyutianqing 於 2008-10-26 07:58 PM 發表
牛牛兄,个头改得好好呀,不如肩装甲都改成方方0地啦,重有,加灯加得正,我中意蓝色.支持.

小改宜情,今次想試下練刻線同試下新野

[ 本帖最後由 小牛牛 於 2008-10-26 08:15 PM 編輯 ]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-26 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-10-26 08:19 PM 發表
燈位略為平得溝,不如用wave lens蓋上去,立體好多

點樣樣嫁?記得好似有隻比較平,有隻凸...

[ 本帖最後由 小牛牛 於 2008-10-26 08:31 PM 編輯 ]

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-26 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2008-10-26 08:41 PM 發表


出左好耐啦!

有兩set,大小size,有透明,粉紅,綠

其實我用左透明果隻,可能磨左磨唔明顯...

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-30 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2008-10-30 06:57 PM 發表
你咁快學識用led既...我的話...,兩年後吧..

我都係邊試邊學,亂咁摸姐....

QUOTE:
原帖由 舊渣古 於 2008-10-30 10:29 PM 發表
你想玩轉色點解唔買三腳LED,三隻色一粒搞點晒

我電子唔在行...其實咩黎?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver