回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] NISSAN SKYLINE TAISAN 91
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 04:43 PM  資料  短消息  加為好友 
NISSAN SKYLINE TAISAN 91

同FUJIMI死過!!!!!!





















[ 本帖最後由 percy 於 2008-9-4 09:31 PM 編輯 ]

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-9-4 05:52 PM 發表
十分期待, 是紅黑拉花果架嗎?  想問點解要磨到咁花(全車)? 我之前只係磨果 D不平位, 紙口/水口位先汁....我是否錯了?

無錯...........
我只不過想上灰時候好d

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-9-4 07:27 PM 發表
加油呀...FUJIMI係個勁敵黎架



QUOTE:
原帖由 風聲 於 2008-9-4 07:24 PM 發表
加油加油



QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 05:23 PM 發表
咁係啊,執得好好啊,比心機、加油

thz........
FUJIMI

想加燈
但不是led







[ 本帖最後由 percy 於 2008-9-4 09:32 PM 編輯 ]

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 09:49 PM 發表
大雄咪有囉!

我起初以為大雄無
係日本訂

點知佢有

所以現在有兩盒

這部車會好好好認真做!!!!

多謝支持





[ 本帖最後由 percy 於 2008-9-4 09:57 PM 編輯 ]

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-9-4 09:55 PM 發表
幾銀ar?

!^(..............................

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 09:55 PM 發表


不過呢部車個價都幾貴吓啵!

貴唔過日本水貸......................
唉.........當儲啦

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-9-4 09:55 PM 發表
幾銀ar?

!^(..............................

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 10:02 PM 發表
嚮yh咪有囉

是93 taisan

佢要91

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-9-4 10:00 PM 發表
賣一盒俾我ar~

如果大x無先啦
佢有計ga

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-9-4 10:20 PM 發表
有啊,係港幣$169

...........係woo

..............佢真係有d料到

..............新版d水貼..............一張過

.......唉



[ 本帖最後由 percy 於 2008-9-4 10:32 PM 編輯 ]

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-9-4 10:29 PM 發表


加圓形果盞? 喂, 我16年前副GTR殘骸有果對野喎(星星), 你要就PM我啦, 反正我都唔會用

其實有諗過用星星做車
但,.....唔捨得

但用fujimi又浪費

唔知點

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-4 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-4 10:39 PM 發表
記得小心車頭果兩塊橫板,我同LEO兄都唔小心禁斷左~~~
因為果個位好易受力.....

加油~!

好........知道
多謝提醒

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-5 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2008-9-4 11:23 PM 發表
你咁快手?! 我盒有排等呀

不如你先啦
等我學下野

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-5 07:56 PM  資料  短消息  加為好友 











頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-5 08:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-4 10:39 PM 發表
記得小心車頭果兩塊橫板,我同LEO兄都唔小心禁斷左~~~
因為果個位好易受力.....

加油~!

想問下joey兄
側面個個parts點

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-6 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AMG 於 2008-9-6 04:01 AM 發表




HI,  Percy,

  似乎沙紙痕太深, 恐怕噴灰後仍現痕 !! do you feel the same way too ??

我再用1200磨左
其實我都覺

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-6 11:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-6 11:00 AM 發表

都係痴上去架~
夾口可補可唔補,一係用AFV/機機常用補夾口方法,即係用EXTRA THIN CEMENT 滲多D,等膠水「拿」溶D膠少少,再用少少力「GEI」咁就會自然FILL UP D GAP架喇~

roger that
其實fujimi都

頂部
percy
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17270
精華 0
積分 8
帖子 550
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-9-6 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-9-6 11:35 AM 發表


1200???
咁你開頭用咩來磨架??

小弟一般都係2000, 頂多都係1500.....
同埋唔洗成架磨的
你噴灰架嘛~

我用800.........

有道理!!!!
下次都係唔磨

QUOTE:
原帖由 DM 於 2008-9-6 11:43 AM 發表
其實係唔係買架 Tamiya + Fujimi/S27 果張 Catograf Decal 會好d呢

其實我有考慮
但.........................fujimi水貼一張過
自己做張再拉花好過

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver