回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 甘寧~金鈴~
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-23 09:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
甘寧~金鈴~

到甘寧~
我覺得最緊要係佢既藍色
溝左好幾次先有滿意既效果
今次的起心肝補左夾口
原來真係唔難~不過花時間就是了
不過都仲有DD穿崩位
考考大家眼力了

相影得唔太好~因為天陰~自然光完全唔夠
不過完成左就核比大家睇下
請比D意見~多謝







頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-23 10:08 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-8-23 10:06 AM 發表
真係金鈴war!
隻藍色好特別war!
but,個人鐘意藍d!

其實本身仲想淡D淺D~
不過都怕太過火
哈哈~係呀~真係金鈴呀

頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-23 10:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-8-23 10:16 AM 發表
我覺得如果用大d既long會好睇d

有試過~不過真係太大~
感覺不良好
同埋大鈴個圈好大

頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-23 10:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 batis_darren 於 2008-8-23 10:28 AM 發表
唔錯ge甘寧a^^
仲有呂蒙同船仔le?!

有人 POST 過喇
不過講真~我覺得唔會整船仔
因為冇位放......
或者等埋呂蒙先
不過整完呂蒙我諗我都寧願整兵仔....

頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-23 07:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yoyy 於 2008-8-23 07:20 PM 發表
係手定噴啊?...............

噴~只有好少部份係手油
e.g 頭上羽毛既金邊

頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-25 06:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鋼古魯 於 2008-8-25 03:08 PM 發表
想問下鯊魚頭果個夾口位點補嫁??因為果到唔係平面..
我見有d師兄都無補到..見你補左所有想問下..
我好鐘意你e隻金..不過我覺得藍色深一點好像好睇d...

都係用膠水痴左先
打磨時摺細D張沙紙就可以
不過要續少續少咁做
太過火會磨平埋紅色條邊

頂部
大問題王
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24287
精華 5
積分 54
帖子 802
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-18
狀態 離線
發表於 2008-8-26 02:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kentakchiu 於 2008-8-26 01:05 PM 發表
金鈴會唔會走黎走去??大大一向有水準

哈~又唔會喎
都KICK得幾實下

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver