回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2008-8-16 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 
小品 少年法師-霧丸

前言: 上次砌電單車, 砌得唔好, 想搵隻簡單模型輕鬆一下, 就搵咗佢.

模型: 夾口只頭部一條, 取而代之就係好多夾口同偷膠. 手腳同對角嘅偷膠, 正面睇唔到, 尚可接受, 反而手杖偷膠就麻煩d, 礙睇得黎又難補.......

素組(其實都砌錯咗)






依張睇得到, 偷膠都幾嚴重


補偷膠








輕裝




武器+自製佛珠


設定中全武裝型態








閉屏型態








開屏型態





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2008-8-16 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-8-16 01:23 PM 發表
我好想砌呢隻呀
整得好靚,用左邊幾隻色?

多謝支持, 主要用咗金色, 藍色, 白色同黑色. 其次用咗啡色油佛珠, 銀色加透明綠油心口同手杖兩粒珠.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2008-8-16 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-8-16 01:45 PM 發表
looking really really nice... I bought this long ago and never have guts to build it yet...

多謝荒讚. 你手藝好我好多, 只係睇你有無心情做啫! 其實我都係買多過砌, 屋企仲有好多買咗未砌.......

QUOTE:
原帖由 大塚愛 於 2008-8-16 02:20 PM 發表
隻眼.....................你有冇用膠紙

對眼咪用佢本身貼紙囉, 用膠紙? 唔明喎...... 不過問心, 依隻我真係無點用心去砌, 求其完成, 有不足之處都唔奇.

QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-8-16 05:30 PM 發表

噴槍/噴罐?可唔可以俾隻no黎參考下

我係用噴槍加小小手油. 其實我覺得用色唔使好死嘅, 你鍾意點咪點囉. 我係用郡氏油性, 白色(1)黑色(2)金色(9)藍色係用gaia 4號. 都係大路色, 無乜特別.

QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2008-8-16 06:23 PM 發表
師兄,請問你係唔係用原子灰補嫁??同埋你有冇落膠水痴埋件件先再落原子灰(畢地呀??唔係話會爆嫁咩??真係好想知就咁補得唔得T^T"
Ps.小弟覺得枝野粒珠d色好怪

我今次唔係用原子灰補, 係用混合畢地補(即係白色+黃色搓埋會硬個隻), 亦無落膠水. 其實原子灰補偷膠我都用過, 之前亦無落膠水. 個人覺得分別係, 混合畢地乾後會硬d, 難打磨d, 不過就幼細d. 原子灰就脆d, 粉d, 沙孔多d, 不過就平d(同樣份量計的話)

個粒珠我係想油到似玉咁, 不過眼高手低, 有機會再試過.

[ 本帖最後由 The-Old 於 2008-8-16 10:48 PM 編輯 ]





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2008-8-17 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2008-8-17 10:42 AM 發表

師兄 乜唔落膠水冇爆到咩??其它師兄個個都話要落左膠水再落畢地先得 搞到我又依家好亂 囧

唔好意思, 我太明白"爆"係乜意思. 我只係將原子灰/混合畢地填入偷膠位, 乾後再打磨. 其實你落手落腳做一次, 先知道會遇到乜問題, 模型依家野無得紙上談兵喎. 加油啦!





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2008-8-20 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simonheat 於 2008-8-20 09:36 PM 發表
好可愛呀

多謝支持, 我女友都覺得依隻得意, 反而我好用心砌個d MG, HG就唔鍾意 ......





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:59 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver